• Dit is het praattopic van Story of the Year.

    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd, klik dan op de links hieronder.
    Story
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Dit is echter geen gewoon praattopic. Hier kan je over je verhaal of dat van anderen praten, hier kan je elkaar tips geven en eventueel om hulp vragen. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gewoon een beetje komt zeveren over alledaagse dingen die niets met de wedstrijd te maken hebben want dan sluiten we het topic.

    Het is ook niet de bedoeling dat hier nu reacties komen van 'mijn topics'. Lees het topic door en reageer met een nuttige reactie, dan komt het automatisch bij je topics en wordt de boel hier nog niet onder gespamd^^

    Tips die jullie kunnen gebruiken bij het schrijven.

    Schrijf gewoon, ook al is het slecht.
    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.
    Zet daarna muziek op.Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen.
    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van me maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.
    En zo ga je door.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik had mezelf beloofd om in februari te beginnen met schrijven, moet ik alles op alles zetten op school om over te gaan anders moet ik binnen twee weken een niveau afstromen. Wat ik niet wil, dus dat wordt een halfjaar keihard aan school werken en amper schrijven. Hopelijk ga ik het toch redden, ook al wordt het lastig.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Morgen toch een dag proberen om wat te schrijven, lekker een vrije dagje en als het misschien lukt, drie hoofdstukken en dan ongeactiveerd laten, om jullie in de spanning te houden.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben nog niet eens klaar met mijn eerste hoofdstuk, haha. Ik heb altijd inspiratie op momenten dat ik niet kan schrijven en als ik dan wel tijd heb, is mijn inspiratie dus weer weg. Zucht.
    Ik ga vanaf maandag proberen elke week 2000 woorden te schrijven: makkelijk te redden en dan ben ik voor de einddatum ruim over het minimale aantal woorden heen.

    Geven jullie je hoofdstukken trouwens namen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Utlaga schreef:
    (...)
    Geven jullie je hoofdstukken trouwens namen?


    Ik gebruik meestal hoofdstukken en dan geef ik ze bevoorbeeld zo een naam: Chapter one. • .... | 01.
    Zo doe ik het zeg maar, en dan geef ik op het plaats van de stippels een naam van een nummer die bij het hele hoofdstuk past zeg maar. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Utlaga schreef:
    Ik ben nog niet eens klaar met mijn eerste hoofdstuk, haha. Ik heb altijd inspiratie op momenten dat ik niet kan schrijven en als ik dan wel tijd heb, is mijn inspiratie dus weer weg. Zucht.
    Ik ga vanaf maandag proberen elke week 2000 woorden te schrijven: makkelijk te redden en dan ben ik voor de einddatum ruim over het minimale aantal woorden heen.

    Geven jullie je hoofdstukken trouwens namen?


    Ik ben nog niet eens begonnen met schrijven. Ga ik ook niet doen voor ik het goed heb uitgedacht en ik klaar ben met mijn examens.
    Ik geef mijn hoofdstukken liever geen namen, omdat ik daar dan ook nog over na moet denken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:53 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    8534 woorden hier. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Moet nog steeds beginnen aan hoofdstuk een, maar ben de proloog aan het herschrijven (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik heb de verhaallijn goed in gedachten, maar ik kan maar geen betere details bedenken. ;x

    Wat zou jij willen als je alles kon laten gebeuren wat je wou?


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Utlaga schreef:
    Ik ben nog niet eens klaar met mijn eerste hoofdstuk, haha. Ik heb altijd inspiratie op momenten dat ik niet kan schrijven en als ik dan wel tijd heb, is mijn inspiratie dus weer weg. Zucht.
    Ik ga vanaf maandag proberen elke week 2000 woorden te schrijven: makkelijk te redden en dan ben ik voor de einddatum ruim over het minimale aantal woorden heen.

    Geven jullie je hoofdstukken trouwens namen?


    Nee maar dat ga ik wel doen want anders kan ik mij dadelijk weer rot gaan zoeken naar een bepaald hoofdstuk.


    Physics is awesome

    BloodRose schreef:
    Ik heb de verhaallijn goed in gedachten, maar ik kan maar geen betere details bedenken. ;x

    Wat zou jij willen als je alles kon laten gebeuren wat je wou?

    Waarschijnlijk zou ik me heel kinderachtig gaan gedragen, allerlei grappen met mensen uithalen en pizza's uit het niets laten verschijnen, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Utlaga schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk zou ik me heel kinderachtig gaan gedragen, allerlei grappen met mensen uithalen en pizza's uit het niets laten verschijnen, hehe.


    Haha, die pizza's zijn leuk. xD
    Zal ik onthouden. ;3


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Nu een rommelig hoofdstukje waar ik mee bezig ben,, maar ik denk dat toch wel iets moois uitkomt uit deze chapter. Ik geef mijn hoofdstuk geen namen. Ik heb dat wel bij een andere verhaal waar ik mee bezig was, maar nu op pauze staat, voor deze verhaal. Moet ik altijd veel over nadenken, maar meestal werd het een quote uit dat hoofdstuk dat ik mooi of passend vond. Ik ga maar ook alvast aan een plot bedenken.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    yessss,, 10310 woorden, hehe. Even twee dagen rust om te brainstormen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Eventjes verder met mijn story :3... Nog steeds rond de 8000 woorden, butyeah.. :3


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm. Ik loop achter op mijn schema. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)