• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:21 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    In een razend snel tempo vertelde ze alles wat ze tot nu toe had meegemaakt en ik kon het allemaal niet meer volgen hoor. Ik zond een vragende blik naar Louis, om vervolgens weer naar Rosa te kijken. Van wat ik er van had gesnapt... 'Nou, je tweede deel, over dat licht? Dat is meer iets voor aliens, toch?' Onzeker beet ik op mijn lip en na haar andere woorden kwamen de blosjes alleen maar extra terug. 'Louis is het schattigst,' murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    ik was gewoon gestopt met luisteren want ik kreeg alleen maar hoofdpijn van al dat gepraat van Rosa. wat ik wel hoorde was Harry die zei dat ik het schattigst was. ik giechelde even en duwde meteen mijn neus tegen zijn wang. ''Echt niet, dat ben jij.'' murmelde ik en gaf hem een kus. het kon me niets schelen dat Rosa er zat. ik vond haar toch maar raar. '' en het knapst, leukst, lekkerst en het hotst.'' giechelde ik erachteraan. ik gedroeg me net als een klein tienermeisje dat voor het eerst verliefd was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    rosa Amare Diamant
    "hoezo voor aliëns, ik sta heus niet te liegen. ik wist ook niet wat het was. maar er kwam opeens een licht aanzetten terwijl ik in die steeg stond. een paar tellen later stond ik in de gang van dit huis." ik vond het raar dat ze mijn aliënachtige dingen niet begrepen. en ze deden net alsof ik veel te veel praatte. maar ik vond het zelf nogwel meevallen. normaal, wat je bij mij normaal kon noemen, nog meer.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:28 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [M'n topics]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Mijn wangen werden alleen maar nog roder na Louis' woorden. 'Nou, geloof me nou eens.' Ik trok een zielig pruillipje en duwde mijn lippen opieuw kort tegen die van hem, waar Rosa ons moment verpestte door iets te zeggen. 'Dat is toch gek? Dat gebeurd alleen in films. Je kan niet ineens zo, ploef, weg zijn.' Bij het woordje "ploef" gebruikte ik mijn handen even, om haar vervolgens met opgetrokken wenkbrauwen aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosa Amare Diamond
    "ik vind dat het wel kan" ik werd geërgerd omdat Harry maar vol bleef houden dat hij gelijk had. "en als jullie mij niet mogen zeg het dan meteen en ga er niet omheen zitten draaien" het klonk misschien wreed maar ik had het gevoel dat ze er alles aan deden om mij weg te krijgen maar dat ze dat niet durfden te zeggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    'Dat kan niet. Zeg jij eens wat, Lou,' ik porde mijn vriendje in zijn buik om hem vervolgens met glinsterende ogen aan te kijken. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje na Rosa haar woorden. 'We mogen je wel... Je doet alleen een beetje vreemd... Ik bedoel, je verhaal kan niet echt zijn.' Oke, ik wilden nou eemaal graag gelijk krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik tuiten mijn lippen even. "Haz, ik sta er niet meer van te kijken na wat wij hebben meegemaakt hier. Al knikte wat rosa zegt wel heel Alienachtig ja." Ik kroelde met mijn handen door Harry zijn haar en zweeg verder toen Rosa vroeg of we haar niet mochten. Ik kon er niets aan doen. Ik vond haar gewoon raar. Maar ik vond iedereen hier raar behalve Harry. Want Harry was leuk en de rest niet. Oke misschien die jongen van net dan nog. Maar daar hield het ook echt bij op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een verontwaardigd geluidje verliet mijn mond. Ging Louis nou serieus met Rosa meepraten? Ik wilden er net iets van zeggen maar wanneer ik zijn handen in mijn haar voel hou ik er direct over op. Ik murmelde zacht wat woordjes en nestelde me nog dichter tegen Louis aan, mijn armen sloeg ik om zijn middel en genietend sloot ik mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hier is het stil ... ik heb zelfs niks meer om op te reageren fzo ... ;s]


    16 - 09 - '17

    [Iemand interesse?]


    16 - 09 - '17