• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uchiha schreef:
    (...)
    Scroll down and get your mind blown :D.
    Lolololo.

    De eerste 3 rijen lijken op elkaar :x Ik zie echt geen verschil. Waarom doe je me dit aan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Scroll down and get your mind blown :D.
    Lolololo.

    Ghehehe. Awesome, Sam. :Y)


    Eluveitie schreef:
    (...)


    .____.


    ROZEE (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    Ik voel me zo machteloos. En verkouden. En vreselijk. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben gevraagd voor een fotoshoot c:
    Yay c:


    26 - 02 - '16

    Ik zou moeten gaan slapen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meh het lucht niet zo veel op...


    Your make-up is terrible

    Try to ignore. Try to ignore. Try to ignore. Try to ignore. Try to ignore. Try to ignore. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    OMG. Nu geraak ik zeker m'n bed niet meer in, maar dat kan me gewoon echt niets meer schelen. OMG. Dit is gewoon de beste dag van mijn leven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jeuj.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik ben opstandig, koppig, heetgebakerd en laat me nooit iets door iemand vertellen. Ik ben de nachtmerrie van
    iedere persoon die hier op deze aarde rondloopt. Waarom ben ik zo lastig? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is vrijdag _O_


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meh. Gisteravond werd ik ineens super misselijk, was net op tijd bij de wc :'D Daarna kon ik niet meer slapen en toen ik eindelijk sliep kreeg ik een nachtmerrie.. Daarna kon ik helemaal niet meer slapen. Alles wat ik eet of drink voelt niet goed en word ik meteen weer misselijk. En dan moet ik ook nog werken van half 9 tot 5. Wat een kut dag wordt dit.


    -

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 10:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eluveitie schreef:
    (...)


    .____.


    :D.

    50 Shades of Pink!


    No growth of the heart is ever a waste