• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn werkgroepje op shool gewoon: ihsdkjfh;jskdhfno;dslkhfndskf AAAAAAAHH zo gekmakend.

    Ik werk samen met vier jongens en echt waar, ik word helemaal gek. Tijdje geleden moesten we een twee onderzoeksplannen inleveren en ben ik degene geweest die de hele avond voordat het ingeleverd moest worden even snel nog alles in elkaar had gezet omdat niemand tijd had en ineens niemand berijkbaar was. Ik boos geworden en natuurlijk gaven ze me gelijk, want het was gewoon afgesproken dat iedereen zijn deel af zou hebben en delen zou nakijken van andere of ze goed waren enzo en of er misschien nog iets bij moest. Zeiden ook dat het niet meer zou gebeuren.

    Nou moesten voor vandaag dus het verslag beide onderzoeken inleveren. Het ene verslag was al bijna af al ben ik wel de hele week bezig geweest met al die gegevens in excel verwerken enzo omdat sommige weer lekker bezig waren geweest met het invullen waardoor er allemaal fouten inzaten grrrrrrr. Vervolgens uit mezelf de resultaten ook maar even besproken voor in het verslag enzo. Was er toch al mee bezig en kon ze inmiddels wel dromen. Maar het andere verslag moest ook nog gedaan worden en geen van alle, op één na, had er dus iets aan gedaan. Ik was al sinds vanochtend bezig of iemand me nog even wou helpen met dat verslag en of ze er nog even iets aan wouden doen. Toen waren sommige ook weer niet berijkbaar (twee hadden les dus dat begrijp ik nog wel, maar twee waren aan het werk terwijl ze allang wisten dat alles vandaag af moest zijn enzo). Het moest voor 17.00 uur ingeleverd worden en om 16.00 uur zei iemand eindelijk dat ie wel even snel de conclusie zou doen. Vervolgens heb ik dus zelf weer die resultaten gedaan en ook alles weer in elkaar gezet (het was wel een heel kort verslag deze tweede, maar het gaat gewoon om het feit dat ze weer niks hebben gedaan of van zich hebben laten horen).

    Zitten ze wel de hele week te vragen of ze nog iets kunnen doen enzo, maar ik ben ook druk bezig geweest met die resultaten en ik vind dat ze zelf ook wel eens even hadden kunnen nadenken. Ze doen nota bene een HBO opleiding!!!. AAAAAAAARGGGGHH. Het is net alsof ik hun moeder ben ofzo en alles moet zeggen wat ze moeten doen, anders doen ze het gewoon niet en het lijkt wel alsof ze zelf niet na kunnen denken. Nu dus maar een mailtje gestuurd naar de leraar dat dit zo niet verder kan, want ik word er helemaal gek van. Het is niet alleen hun cijfer maar ook die van. Had ook niks kunnen zeggen over dat tweede verslag, maarja, wat ik dus zei, het is ook mijn cijfer.

    Dit dus, moest ik echt ff kwijt xD.

    Boooooooeeeeeee!(:


    •*• Lululu •*•

    Bam.


    26 - 02 - '16

    Kut hik, godverdomme. Sterf.


    †

    Wil die ene jongen zó keihard :c


    Dream by Day.

    Morgen laatste werkdagje bij de Albert Heijn, yesyesyesyes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tomlinbum schreef:
    Wil die ene jongen zó keihard :c

    Oooh, je wilt hem keihard? -wbw- Sorry kon het niet laten, maar zo kwam het over xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En een één of andere idioot heeft alle "ik zoek stories"-topics gebumpt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oromis schreef:
    (...)
    Oooh, je wilt hem keihard? -wbw- Sorry kon het niet laten, maar zo kwam het over xd


    Zo bedoelde ik het ook :$


    Dream by Day.

    Tomlinbum schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik het ook :$

    Hahahaha.
    Omg, seriously? Je wilt wel heel graag. :'].

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:13 ]


    †

    Voight schreef:
    (...)
    Hahahaha.
    Omg, seriously? Je wilt wel heel graag. :'].


    Als je hem zou zien :c


    Dream by Day.

    Tomlinbum schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik het ook :$

    Dan uuh, veel plezier? :x

    Aurorea schreef:
    En een één of andere idioot heeft alle "ik zoek stories"-topics gebumpt.

    Meld het dan xd

    Tomlinbum schreef:
    (...)

    Als je hem zou zien :c

    Nu ben ik benieuwd, maar prive fotos van mensen online zetten zonder toestemming te vragen is nooit slim.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stom kut laptop! Altijd maar uitvallen op kut momenten, als net een hoofdstuk aan het typen ben verdomme. STERF! - oh, nee toch maar niet, waar moet ik anders m'n verhalen op typen ;x -


    26 - 02 - '16

    Eindelijk iets geweldig geschreven. Dat heeft zeker een hele maand geduurd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien