• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga zo janken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leeeeeegheid.


    Your make-up is terrible

    Fucking hell. Ik erger me mateloos. Nu die kut add aan de linkerkant van mijn pagina er is, verschijnen de letters later op mijn invulveld, is de site sowieso trager en telkens wanneer ik het scherm in of uitvergroot komt die add in beeld. ASDFGHJKL!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Fucking hell. Ik erger me mateloos. Nu die kut add aan de linkerkant van mijn pagina er is, verschijnen de letters later op mijn invulveld, is de site sowieso trager en telkens wanneer ik het scherm in of uitvergroot komt die add in beeld. ASDFGHJKL!


    Tada

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 15:38 ]


    Your make-up is terrible

    ik denk dat ik maar weer meer hulp moet zoeken..

    Fucking hell )':


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Fucking hell )':


    gaat het wel? ;x

    Assassin schreef:
    (...)

    Tada


    Op mijn iPhone werkt adblock niet, anders dan had ik die al geïnstalleerd, maar toch bedankt c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Serieus? Ik meld mezelf als vroegtijdige schoolverlater aan bij het RMC met de mededeling dat ik dezelfde opleiding opnieuw ga doen in het schooljaar 2013/2014 en dan krijg ik alsnog een mail met een overzicht van de open dagen ><


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb zelfs geen zin meer in chocolade..


    26 - 02 - '16

    Fijn. zodadelijk werken, hopelijk vragen ze niks over gisteren en eregisteren. FML


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eluveitie schreef:
    Ik heb zelfs geen zin meer in chocolade..


    That's bad... What's up?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    That's bad... What's up?


    Ik voel me ongelooflijk slecht. Zaterdag is er een gesprek bij de baan waar ik net ontslagen ben en ik zie er enorm tegenop. Ook ging het op school niet zo super goed.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik voel me ongelooflijk slecht. Zaterdag is er een gesprek bij de baan waar ik net ontslagen ben en ik zie er enorm tegenop. Ook ging het op school niet zo super goed.


    Awh. :c Dat klinkt ook rot, heel veel sterkte ermee, met alles.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Awh. :c Dat klinkt ook rot, heel veel sterkte ermee, met alles.


    Dankje


    26 - 02 - '16