• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Sylvesti
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:59 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mag ik meisje reserveren?Ik vul zo meteen in ^^

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:36 ]


    :dp

    Houdt jij van 1D o_o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DanceBabeA schreef:
    Mag ik meisje reserveren?Ik vul zo meteen in ^^


    Eigenlijk wacht ik tot er iemand Louis neemt, maar ach, vul maar in.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Brookie schreef:
    Houdt jij van 1D o_o

    Ja ik ben fan van 1D ^^ Met mijn verjaardag krijg ik 1D taart :'D


    :dp

    Harreehh schreef:
    (...)

    Eigenlijk wacht ik tot er iemand Louis neemt, maar ach, vul maar in.


    Okay ^^


    :dp

    Curlies schreef:
    Rol: Meisje.
    Naam: Jenadya Rose McLauren
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk:


    Jena heeft zwarte haren en grijs/blauwe ogen. Haar postuur is vrij slank, maar wel normaal. Ze draagt het liefst kleren die wat wijd zitten en gewone sneakers. Maar als speciale hakken écht lekker zitten, doet ze die ook wel aan.
    Innerlijk: Jena is een aardig meisje, dat wel een bitch kan zijn. Ze is wel één van de populaire mensjes op school, en komt dan ook bij iedereen over als 'het meisje.' Wat Jena zelf niet wilt. Ze wilt niet zo groot bekeken worden. Zelf vindt ze dat ze er niet zo goed uitziet, maar probeert toch haar best te doen. Ze wilt wel in de spotlights blijven staan. Het onderwerp familie ligt gevoelig bij haar, haar moeder is onlangs overleden aan kanker. Ze probeert zich zo sterk mogelijk te houden. Het lukt niet altijd even goed en zo nu en dan barst ze in huilen uit, soms zonder rede.
    Jena kan wel aardig zijn, maar meestal is ze als een bitch bezig. Maar je moet nooit vergeten dat er ook een aardig iemand, diep, diep in haar schuilt.
    Hobby's:
    - Cheerleaden. Gewoon een grote hobby voor haar.
    - Uitgaan met haar vrienden/vriendinnen
    - Jongens aan de haak slaan. Flirten, dat is ook een grote hobby van haar.
    - Praten.
    Type: Een populair typetje. Wilt graag in de spotlights staan. Ze kan er niet tegen als iemand haar één van de nerds noemt.
    Extra: /


    Is ie een beetje goed? ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Meisje
    Naam: Alice Heather Grand
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Emilie Nereng
    Innerlijk: Alice is een erg vrolijk meisje, maar dat zich soms een beetje bitchy voordoet omdat ze stoer over wil komen. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Ze lacht bijna de hele dag door en ze houdt van de zin: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Ze geeft erg veel om haar familie en vrienden en is best snel verliefd. Dat is dan ook haar zwakke punt. Ze is een echte flirt, maar ze heeft niet om de week een nieuw vriendje.
    Hobby's:-Dansen
    -Zingen
    -Lol maken
    -Koken
    -Shoppen
    -Lachen
    Type: Populair en best wel dom.
    Extra: Alice is een echte dromer en ze heeft op school niet zulke goede resultaten, omdat ze altijd met andere dingen bezig is.

    [Zo goed?:x]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:52 ]


    :dp

    @Curlies, hij is goed.
    @DanceBabeA, die van jou ook.

    Het is jammer dat de meesten een cheerleader maken.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:53 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harreehh schreef:
    @Curlies, hij is goed.
    @DanceBabeA, die van jou ook.

    Het is jammer dat de meesten een cheerleader maken.


    Ja inderdaad! Dat had ik eerst ook, maar had het toen maar veranderd, want dan waren er te veel dezelfde types.


    :dp

    NVM

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Rol: Meisje.
    Naam: Jenadya Rose McLauren
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk:


    Jena heeft zwarte haren en grijs/blauwe ogen. Haar postuur is vrij slank, maar wel normaal. Ze draagt het liefst kleren die wat wijd zitten en gewone sneakers. Maar als speciale hakken écht lekker zitten, doet ze die ook wel aan.
    Innerlijk: Jena is een aardig meisje, dat wel een bitch kan zijn. Ze is wel één van de populaire mensjes op school, en komt dan ook bij iedereen over als 'het meisje.' Wat Jena zelf niet wilt. Ze wilt niet zo groot bekeken worden. Zelf vindt ze dat ze er niet zo goed uitziet, maar probeert toch haar best te doen. Ze wilt wel in de spotlights blijven staan. Het onderwerp familie ligt gevoelig bij haar, haar moeder is onlangs overleden aan kanker. Ze probeert zich zo sterk mogelijk te houden. Het lukt niet altijd even goed en zo nu en dan barst ze in huilen uit, soms zonder rede.
    Jena kan wel aardig zijn, maar meestal is ze als een bitch bezig. Maar je moet nooit vergeten dat er ook een aardig iemand, diep, diep in haar schuilt.
    Hobby's:
    - Zingen, daar staat ze ook wel bekend voor op school.
    - Uitgaan met haar vrienden/vriendinnen
    - Jongens aan de haak slaan. Flirten, dat is ook een grote hobby van haar.
    - Praten.
    Type: Een populair typetje. Wilt graag in de spotlights staan. Ze kan er niet tegen als iemand haar één van de nerds noemt.
    Extra: Ze staat bekend als een zangeres en post ook wel vaak filmpjes op Youtube. Jena covert verschillende liedjes.


    Dan maar een zangeres ervan gemaakt ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    NVM

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als je er echt om zit wil ik Louis wel maken. Maar wordt niet boos als ik er slecht in ben, okey?


    Bowties were never Cooler

    Als je niet wilt, hoef je niet. En hoezo boos worden, iedereen speelt op zijn eigen manier.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik vind het wel leuk hoor


    Bowties were never Cooler