• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Sylvesti
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:59 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Idd iedereen maakt eenpopulair meisje enzo daar kom ik straks aan met mijn skater die gepest word xD ik ben bijna klaar :).
    Lol mijne zingt ook op YouTube. Covert ook en staat daar bekent als Mystique omdat ze te verlegen is om haargedoste te laten zien dus heeft ze een zwart masker op dat haar neus en ogen bedekt waardoor je haar nie herkent :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Idd iedereen maakt eenpopulair meisje enzo daar kom ik straks aan met mijn skater die gepest word xD ik ben bijna klaar :).
    Lol mijne zingt ook op YouTube. Covert ook en staat daar bekent als Mystique omdat ze te verlegen is om haargedoste te laten zien dus heeft ze een zwart masker op dat haar neus en ogen bedekt waardoor je haar nie herkent :)


    Haha, het is toch juist leuk dat ze dan anders is? Anders is iedereen hetzelfde:c


    :dp

    De mijne is een awkward rockmeisje. Die staat er ook wel buiten


    Bowties were never Cooler

    Awwh =( Mijn meisje mag haar misschien wel =) Als ze een beetje aardig is :'p

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:37 ]


    :dp

    Ik twijfel of ik nog een jongen ga maken ;p


    El Diablo.

    Rol: The Irish one.
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18); 16 years old
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Niall is een jongen die van grappen houd, hij is heel druk en eigenlijk te kinderachtig voor zijn leeftijd. Maar het kan hem niks schelen. Als mensen hem niet mogen kunnen ze weggaan, hij veranderd niet voor hun!
    Hobby's:
    -Zingen
    -Gitaar spelen
    -Acteren
    -Sporten
    -Eten
    Type: Niall is geen meeloper, hij loopt ook niet als een schaap achter de kudde aan. Al is hij alleen, hij doet niet iedereen na. Hij vecht niet voor populariteit, maar blijft trouw aan zijn echte vrienden!
    Extra: Niall is wel is aan de onzekere kant omdat hij wel is gepest word, maar hij laat het niet merken en geeft een grote mond terug. Je kan hem altijd in het muzieklokaal vinden, in de pauzes, in de tussenuren en ook wel is na school.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Als iedereen nu zijn rol invult, kunnen we vandaag nog beginnen (:


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    is de mijne goed?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:44 ]


    :dp

    nessje schreef:
    is de mijne goed?


    Perfect.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    DanceBabeA schreef:
    Ik heb hem al ingevuld, maar sta volgens mij nog op de lijst als: gereserveerd.. Sorry als ik zeur ;x


    Niet meer.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Bedankt :')


    :dp

    Pebble schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Aubrey Quinn Hudson
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk:



    Aubrey heeft lange stijle lichtblonde haren en grote diepgroene ogen. Deze worden omrand door lange, zwarte wimpers. Ze heeft een schattig gezichtje, waardoor ze wat jonger lijkt dan ze is. Aubrey heeft een tenger lichaam en is klein. Ze is net wat groter dan 1,60 meter, hoewel dat waarschijnlijk maar een halve tot één centimeter is.
    Innerlijk: Aubrey is een vrolijk en spontaan meisje, die niet onzeker is voor haar uiterlijk. Dit is ze wel over haar innerlijk. Zelf vindt ze dat ze een niet erg bijzonder karakter heeft, ze vindt zichzelf te kinderlijk voor haar leeftijd. Dit valt best mee, maar haar humor is erg kinderlijk en ze lacht de hele dag, iets waaraan ze zich eigenlijk irriteert. Hoewel Aubrey rijke ouders heeft, is ze niet verwaand. Ze loopt ook niet te koop met het geld van haar ouders en haar status als Co-captain van het cheerleader team. Deze status heeft ze gekregen omdat ze er erg goed in is en het erg leuk vindt om te doen. Aubrey heeft wel eens last van stemming wisselingen, waardoor ze dagen heeft waarop ze niet erg vrolijk en lacherig is, maar rustig en depressief. Dit komt dan bijvoorbeeld door een onvoldoende voor een toets of een ruzie met haar ouders thuis. Aubrey is ook erg leergierig, ze let op tijdens de les en leert graag nieuwe dingen. Hoewel Aubrey op sommigen overkomt als een standaard populaire cheerleader, is ze dat eigenlijk niet. Ze is totaal niet bitchy, ze wilt zelfs vrienden maken met de mensen die bekend staan als de grootste "nerds" op school. Ze ziet in iedereen wel een goede eigenschap. Aubrey vindt het maar gek dat ze zo populair is, omdat ze vindt dat ze maar een normaal meisje is. Ze denkt dat de populariteit door het cheerleader komt, maar dit doet ze gewoon omdat ze het enorm leuk vindt. Aubrey heeft een hekel aan paarden en is ook niet zo gek van honden, maar is dol op katten, ze heeft thuis een kitten, genaamd Noodles.


    Hobby's:
    - Cheerleaden.
    - Zingen, hoewel ze niet erg goed is.
    - Piano en een klein beetje gitaar spelen.
    - Tumblr, ze is er verslaafd aan geraakt.
    - Nieuwe dingen leren, hoewel ze dit niet aan haar vrienden verteld. Ze wilt niet als nerd uitgescholden worden.
    - Dansen
    - Met haar vrienden de stad in.
    - Starbucks drinken.
    - Shoppen.
    - Met Noodles spelen en knuffelen.
    Type: Co-Captain Cheerleaders
    Extra: Aubrey heeft het infinityteken achter haar oor laten tatoeëren. Ook heeft ze het woord Believe klein op haar heup staan.


    Heb haar een beetje aangepast. Ik wilde wel een cheerleader maken, maar niet zo'n standaard bitchy typetje. Ze hoort eigenlijk bij de nerds, maar omdat ze in het cheerleaderteam zit is ze populair (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Jongen.
    Naam: Tyler Jay Montez.
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18); 17.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Tyler is een aardige jongen, met een goed gevoel voor humor. Hij kan nogal beschermend zijn als je dierbaar voor hem bent. Hij is niet de slimste, maar hij heeft wel een enorme talenknobbel. Ook is hij erg goed in sport. Hij kan met eigenlijk iedereen omgaan. Hij word gezien als een populaire jongen, maar hij gaat met iedereen om die aardig tegen hem is. Ook kan het een enorme flirt zijn.
    Hobby's:
    - Football
    - Zingen
    - Gitaar spelen
    - Skateboarden
    - Uitgaan
    Type: Jock die ook bij de muziekclub zit, hij kan omgaan met iedereen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Aangepast. Als jullie het willen, mag 1D wel ontstaan. Jullie mogen overleggen, maar let op dat ze niet binnen één topic bij elkaar komen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5