• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Sylvesti
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:59 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: leeyum
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18); 16
    Uiterlijk: -komt, ik ben nog even aan het zoeken-
    Innerlijk: Liam is een lieve, zorgzame en sociale jongen. Hij denkt eerst aan andere en dan pas aan zichzelf. Soms lijkt Liam wat ouder dan hij is maar vanbinnen is Liam altijd nog jong. Liam is best wel stil en durft dan ook niet zo snel op iemand af te stappen.
    Hobby's:
    - Zingen
    - Toy Story
    - Lepels vermoorden
    - Voetballen
    - Piano spelen
    Type: Liam is niet bepaald 'populair' maar ook niet echt een 'nerd'. Liam is eerder zo'n iemand die niet echt op valt. Gewoon, een simpele leerling.
    Extra: Liam is bang voor lepels. Hij is er toen hij klein was bijna in gestikt.


    Do what people say you can't.

    Rol: Louis
    Naam: Louis Willian Tomlinson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: komt
    Innerlijk: Louis is een jongen van 18 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 10. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje onhandige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Hobby's:
    - Nieuwe dingen ontdekken.
    - Grappen uithalen.
    - Toneel spelen
    - Zingen.
    - Grappen uithalen en idioot doen met vrienden.
    - Sporten.
    Type: Hij is het toneeljochie voor de meesten, maar als hij in de buurt is betekent ook wel vaker dan eens dat er iets hylarisch te gebeuren staat.
    Extra: --

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Nu nog wachten op HurtedHeart&DeGeneres


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Is hij zo n beetje goed?


    Bowties were never Cooler

    Rol: Leerling meisje
    Naam: Rae Jade Parker
    Eigenlijk Rachelle, maar ze noemt zichzelf Rae
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk: Rae heeft mooie bruine haren in die in golven naar beneden gaan. Ze heeft groen gouden ogen wat ligt aan het licht van de zon. ze is tenger gebouwd en is gemiddeld qua lengte. Ze is trots op haar 1.69 en ze groeit nog door. Rae zal je niet snel voor de spiegel zien en heeft dan ook vaak nauwelijks Make-Up op. Hooguit maskara en oogpotlood maar meer ook echt niet. Ze gaat eigenlijk gewoon als o de naturel door het leven


    Innerlijk: Rae is een lief fragiel meisje. Fragiel betekent breekbaar en dat is ze ook wel. Rae is heel onschuldig zegt vrij weinig en heft ook geen grote mond wat haar een goed doelwit maakt voor Pesters. Dit zijn meestal de populaire meisjes zoals de cheers. Rae durft zichzelf niet te laten zien aan mensen omdat ze echt bang is. Ze schreeuwt nooit en scheld ook bijna niet. Ze heeft een zachte stem. Rae laat ook niet snel mensen toe en dat is niet persoonlijk maar om zichzelf te beschermen. Geheimen houd ze voor zichzelf en hoeft dan ook niemand te weten. Rae heeft geen vriendinnen, maar als ze uiteindelijk haar vertrouwen geeft moet je er geen krasje op maken want dan is het gelijk weer weg. Toch is als je binnen bent Rae heel lief tegen mensen. Al word ze gepest ze blijft altijd heel vriendelijk en word niet boos. Ze is dan ook vergevingsgezind. Hierdoor vergeef je mensen heel snel iets wat niet heel slim is van haar. Ze is heel verlegen en praat nauwelijks. Als ze bang en nerveus is is haar stem hooguit een piep en zit ze aan haar haren of mouwen. Rae weet wel wat liefde is aangezien ze het gevoelt heeft, maar heeft geen idee hoe te moeten zoenen en merkt ook niet als iemand haar leuk vind. Je moet voor Rae echt je best doen om haar vertrouwen en liefde te winnen aangezien ze het niet snel geeft
    Hobby's: 
    -Longboarden
    -Surfen
    -snowboarden
    -Skateboarden
    -Tekenen
    -Zingen
    -Acteren
    - Composeren
    Type: Rae is een mysterieus speels meisje dat eigenlijk gewoon een skater is. Haar oudere zus is net van school wie het populairste meisje van de school was. Ze valt niet echt op, maar word wel gepest door bijna iedereen in de school. 
    Extra: Rae zingt op YouTube en heeft meer dan 950.000 subs. Bijna de miljoen dus. Dit aantal groeit iedere week wel. Al is ze op YouTube wel anders hier draagt ze een zwart masker voor haar ogen. Haar Youtube naam is dan ook MissMystique. Ze wilt niet herkent worden. Ze ziet wel sommige mensen haar liedjes zingen aangezien ze ook zelf schrijft en composeert alleen niemand weet dat. Ze doet zelf alsof ze Mystique niet goed vind. Mystique en Rae zijn ook twee verschillende personen. 
    Dit is haar masker:


    Verder heeft ze nog een zus die nu studeert en twee ouders die vaak ruzie hebben. Rae haar ouders zijn rijk, maar gaan scheiden. Dit vind Rae niet fijn en raakt ze dieper door in de put.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sylvesti schreef:
    Is hij zo n beetje goed?


    Hij is geweldig! Kan iemand DeGeneres een GB berichtje ofzo sturen? Naar mij luistert ze niet


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harreehh schreef:
    (...)

    Hij is geweldig! Kan iemand DeGeneres een GB berichtje ofzo sturen? Naar mij luistert ze niet


    Oh, geweldig. :'D Ik luister wel, maar vond 't niet genoodzaakt om te reageren. En ik heb barstende koppijn dus zit er eigenlijk niet zo op omdat in te vullen, maar aangezien jullie allemaal wachten... Geef me vijf minuten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even vraagje tussendoor, hoe zien de cheerleading pakjes er eigenlijk uit? Met lange mouwen of zonder mouwen? En welke kleur? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Oh, geweldig. :'D Ik luister wel, maar vond 't niet genoodzaakt om te reageren. En ik heb barstende koppijn dus zit er eigenlijk niet zo op omdat in te vullen, maar aangezien jullie allemaal wachten... Geef me vijf minuten.
    heb je soms ook de griep want ik lig ook ziek op bed met spierpijn koppijn en dan ben ik opeens warm en dan bevries ik. Ik erger me er dood aan:P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pebble schreef:
    Even vraagje tussendoor, hoe zien de cheerleading pakjes er eigenlijk uit? Met lange mouwen of zonder mouwen? En welke kleur? (:


    Ik zoek even een plaatje op.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: Harry Styles.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Zestien.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Harry is een spontane, vrolijke en behulpzame jongen, die altijd voor anderen klaar staat. Hij plukt de dag en geniet van alles wat hij momenteel meemaakt. Harry is een echte flirt, hij houd er van om met ieder meisje dat in zijn buurt komt een aardige opmerking te maken, of knipoog te geven.
    Hobby's: Zingen, chillen met vrienden, sporten en leuke dingen doen met zijn moeder.
    Type: Harry staat bekend als een flirt, vele mensen vallen altijd voor zijn leuke krulletjes, zelf vind hij al die aandacht alleen maar leuk.
    Extra: Harry is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HurtedHeart schreef:
    (...) heb je soms ook de griep want ik lig ook ziek op bed met spierpijn koppijn en dan ben ik opeens warm en dan bevries ik. Ik erger me er dood aan:P


    Nee... Ik heb alleen al een paar dagen achter elkaar hoofdpijn, soms is het weg voor even en dan is 't ineens weer terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Oh, geweldig. :'D Ik luister wel, maar vond 't niet genoodzaakt om te reageren. En ik heb barstende koppijn dus zit er eigenlijk niet zo op omdat in te vullen, maar aangezien jullie allemaal wachten... Geef me vijf minuten.


    Oh sorry! Ik had Brookie al op je afgestuurd. Als ik dat wist zou ik het niet hebben gedaan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5



    Van de achterkant, zo zien ze er ook van de voorkant uit.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harreehh schreef:
    (...)

    Oh sorry! Ik had Brookie al op je afgestuurd. Als ik dat wist zou ik het niet hebben gedaan.


    Geeft niets, hoor. (: Ik snap dat jullie graag willen beginnen, zo zou ik ook zijn. :3 Maar ik ga nu gewoon lekker proberen te slapen hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you