• Hey guys,

    oke, dit is best raar om te schrijven maar alsnog, zoals jullie weten is Ed, 17 februari jarig. Ik, Iris, Gingergod & Monika, Ifangirl hadden hierbij het idee om een soort van fanmeeting van te maken.

    Aangezien er in Nederland bijna alleen maar "1D" & "Justin bieber" meetingen zijn, vind ik dat het tijd word voor een Ed Sheeran meeting.

    En wie vind dat nou niet wicked om dat op Ed zijn verjaardag te doen en die dag erna, hebben de mensen uit Zuid en Midden Nederland vakantie, behalve brabant/limburg vanwege carnaval!

    We hebben nog geen idee wat we gaan doen, dus wie er ideeën heeft, alsjeblieft laat het me weten of laat het weten aan Ifangirl!


    We hadden wel het idee, om een filmpje te maken voor Ed, dat we hier in dit kikkerlandje, ook aan hem denken met zijn verjaardag! Hem sowieso supporten en natuurlijk leuke dingen doen voor zijn verjaardag & wie wilt dat nou niet? Nog meer mensen leren kennen, die Ed helemaal super vinden :)

    We willen het sowieso in Amsterdam organiseren, vanwege dat het op een zondag is en dat jammer genoeg Utrecht niet open is, anders was het daar geweest! Dus houd er alsjeblieft rekening mee dat het een eindje reizen is. Ik kom zelf uit Rotterdam dus ik moet zelf ook een eindje reizen maar we weten zeker dat het een super leuke dag word!

    Let me know als je dat leuk vind, let us know.

    Of tweeten kan ook!
    @Iriiiiss / @Proudtobe_JBfan

    WIJZIGING. HET WORD IN ROTTERDAM IPV AMSTERDAM!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:35 ]

    Lijkt me werkelijk waar supervet,
    Maar ik weet niet of ik wel kan.
    Amsterdam is namenlijk wel redelijk ver.
    Ik zal kijken maar je hoort zeker nog van me :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ik woon ook in Rotterdam, jammer. Ik mag denk ik niet van mijn ouders.
    Was het maar in Rotterdam, maar het is wel een leuk idee (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Amsterdam is nou net een stukje te ver... Helaas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het echt awesome, maar amsterdam is een beetje ver ja maar ik kijk nog even.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Lijkt me superleuk! Alleen weet ik niet of ik kan en mag, ik denk namenlijk dat Amsterdam te ver is (Maar een uur rijden, maar goed. Naar Utrecht kan ik overgins wel zelf komen, maar als dat dus niet kan jammer.)


    Reality's overrated.

    Rotterdam is ook alles open, misschien is dat een idee?
    Het punt is met Utrecht, het is geen koopzondag dus jammer genoeg is alles dicht anders hadden we het in Utrecht gedaan.
    Als jullie mij nou even vertellen, waar jullie vandaan komen? Misschien kan ik dan wat verzinnen :)

    Ik kom uit Nijmegen. (: Rotterdam is wel echt een leuke stad. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lijkt me echt super!
    Maar het is wel ver weg en waarschijnlijk gaat het dan niet lukken op de 17e D;

    Ik kom ook uit Rotterdam & als het van mijn ouders mag kom ik zeker (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oké, de plaats is gewijzigd. Het is Rotterdam geworden, aangezien dat makkelijker is voor meer als de helft :)
    Zo dus als je kan komen, let me know please. :)

    Ik zou wel willen, maar ik heb die dag een feest van een vriendin. Oh, en misschien moet je die plaatswijziging in de beginpost zetten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis