• Had sommigen beloofd een nummer van Josh Groban te gaan zingen, hier is er 1. Mijn avond kan ieder geval niet meer stuk, mijn ouders waren weer even weg dus had mooi de tijd en ruimte om weer te gaan zingen. Dit keer een lied dat ik vandaag voor het eerst heb gezongen, daarom ook niet het hele liedje gezongen want dat zou niet goed komen :X :X

    Op 1:12 de hoogste noot die ik kan halen, maar weet niet of hij wel goed klinkt bij jullie, als ik em zelf hoor kan ik wel doof worden hier haha ! Is de audio kwaliteit goed genoeg ?? Verder ook nog tips qua zingen ? Dit is 1 van de enige filmpjes waar ik heel laag begin met zingen en dan telkens hoger moet. Normaal kwam er bij het lage gedeelte nooit geluid uit mijn mond, sinds een tijdje probeer ik meer laag te zingen en dit is dus het resultaat.....



    Xxx

    buffyxangell schreef:
    Ik zit er over na te denken maar heb denk ik nog niet voldoende zelfvertrouwen om mee te doen met zoiets , heb sowieso nog nooit echt voor Meer Dan maximaal 5 mensen gezongen xd

    Nu zing je eigenlijk voor meer dan vijf mensen :'D
    Haha ;'D
    Ik vind het heel mooi gezongen, ik wou dat ik zo goed kon zingen!
    Die hoge noot klonk erg goed en zoals de andere al zeiden kon het geluid beter, je stem was niet erg goed te horen. ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Nu zing je eigenlijk voor meer dan vijf mensen :'D
    Haha ;'D
    Ik vind het heel mooi gezongen, ik wou dat ik zo goed kon zingen!
    Die hoge noot klonk erg goed en zoals de andere al zeiden kon het geluid beter, je stem was niet erg goed te horen. ;3


    Hahahaa thnx !! en idd, nu zing ik wel voor meer dan 5 maar dan is het niet " live " hahahaa , ik zie jullie niet tijdens het zingen staan/zitten xD

    Volgende keer sowieso maar betere kwaliteit audio !