• wie kijkt hier elfen lied of beter gezegd wie kent elfen en wat vind je dur van

    ik ben het aan het kijken, maar ik durf het eigelijk niet te kijken als er andere mensen bij zijn en dan vooral niet mijn ouders, want ik mag van mijn ouder geen filmpjes kijken waar gewelt in voor komt:S. maar ik vind het wel een hele mooie anime


    Xx.EmoXPrinsess.xX

    Geen idee wat het is?


    I don't need words to feel those lips.

    Super mooie anime <3!


    heuj

    HeartRose schreef:
    heb er wel eens van gehoord maar nooit gekeken


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    weet waar het over gaat maar leek me niet zo leuk...


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hehe ik heb het gekeken is wel leuk ^^
    Ik hou van anime's ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Die is zo lachwekkend. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    haha, ik moest de hele tijd lachen omdat er zoveel lichamen uit elkaar werden getrokken, maar het einde vond ik wel heel ontroerend...


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik ken het wel..., maar alleen van naam...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ken hem, maar heb hem niet gezien. Mijn zus heeft er enkele afleveringen van gezien, maar ze vond het te veel bloed :P

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb hem nu voor de helft gezien, ik vind het echt een geweldige anime, alleen idd ik vind het soms net iets te bloederig, maar daar zet ik me makkelijk overheen ^^


    Be nyappy

    Ik heb de manga een stuk gelezen, maar ik vond er niet zoveel aan.


    Mew <3

    Q schreef:
    Ik ken het ni, over wa gaat da? :)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb het gekeken <33!
    Ik vond de anime zo mooi en het heeft echt indruk op me gemaakt, super verhaal! Voor anderen: laat je niet afleiden door het bloed, dat is de eerste aflevering even doorbijten, maar daar krijg je weer een heel mooi verhaal voor terug <3!


    heuj

    I love it =D Ik heb het zelfs op dvd, ghehe :3
    ik ken het al heel lang trouwens..


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!