• wie kijkt hier elfen lied of beter gezegd wie kent elfen en wat vind je dur van

    Ik ken het, heb er 1 of 2 afleveringen van gekeken op internet en daar stopt het (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 22:40 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    awesome anime ^^
    als je dit leuk vindt is higurashi no naku koro ni (kai/rei) een hele goede aanrader ^^


    I made a deal with god ):

    Elfen lied is de prachtigste anime die ik tot nu toe gezien heb.
    De verhaallijn is prachtig, maar ook het uitwerken van de personages.
    Ik vond alleen al die flashbacks soms een beetje verwarrend worden.
    Maar voor de rest is Elfen Lied een echte aanrader! :'D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ken 't niet -.-"


    make cake, not war

    Super anime! Vond het geweld en bloed wel leuk XD. Mijn favo anime^^

    Ik vind dat een van de mooiste animes ooit. Het einde was wel zielig. Ik hoopte dat Lucy/Nyu/Kaede met Kouta zou gaan. Maar dat zou vreemd zijn, hehe..


    All this dampness is damp.

    Staat wel op mijn MUST WATCH list.

    C:

    Ik ken het en heb het gekeken (: Ik moest echt huilen op het eind. Zo'n mooi einde. Maar ik ben een jankbal.

    Het was een van de eerste Animes die ik keek en nu na een half jaar Otaku te zijn heb ik 'm nog niet afgekeken. :'D
    Ik vind 'm wel goed al vond ik dat hondje van Nana met die jongens echt cru. :x


    Let the Night embrace you

    Ik ken Elfen Lied wel, maar heb er nog niet naar gekeken. Momenteel ben ik nogal veel verschillende manga's aan het lezen, dus heb ik niet zoveel tijd. Misschien ga ik binnenkort wel naar Elfen Lied kijken.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Noem me een sadist (want dat ben ikxD) maar er waren echt scenes waarin lichaamsdelen afvielen, waar ik gewoon dubbel om lagxD En de liefdes-scenes vond ik 1 van de mooiste van alle anime die ik ooit gezien heb:) Maar de scene met de hond heeft me aardig getraumatiseerd...


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    ik kijk het en ken het ik vindt hem een beetje saai en zo maar goed dat bloed en alles vindt ik wel gaafxD


    Miracle!!

    ik hou ontzettende veel van elfen lied!
    ik hou van lucy/nyu en mariko
    het einde is beetje minder niet zo erg duidelijk

    elfen lied is toch een anime van horrorgenre ofzo?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat heb ik gekeken toen ik 11 was man, de verhaallijn is voglens mij erg goed maar verder van ep 2 kwam ik echt niet. Te veel bloed, afgehakte hoofden etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.