• wie kijkt hier elfen lied of beter gezegd wie kent elfen en wat vind je dur van

    Endure schreef:
    Dat heb ik gekeken toen ik 11 was man, de verhaallijn is voglens mij erg goed maar verder van ep 2 kwam ik echt niet. Te veel bloed, afgehakte hoofden etc.


    horror dus (;
    niks voor mij. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lol, heb net een amv gezien ervan, da's echt ziek :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb h'm wel...*telt op vingers* 8 keer gezien en het was echt SUPAH(yeah)


    ? Waz da?

    Ik heb 'm gezien, tot ongeveer episode.. tsja geen idee eigenlijk haha. Volgens mij tot de één na laatste. Maar ben te lui om verder te kijken. Ik liet het mijn zusje zien, dat stukje dat Lucy en Nana (right?) gaan vechten en Nana al haar vingers enzo verliest, woohoo. Of was het nou Lucy.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    C18 schreef:
    Ken het niet :']


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Me doesn't watch anime anymore.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bij Elfenlied denk ik aan het volkslied van Elfië.(cat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    C18 schreef:
    Lol, heb net een amv gezien ervan, da's echt ziek :'D


    Ik zet net voor het eerst weer de serie op. :'D
    Is alweer een paar jaar geleden dat ik 'm voor 't laatst heb gezien.
    Had ik jou daar laatst ook geen stukjes van laten zien of was dat alleen Hellsing?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken heel veel mensen die het geweldig vinden, maar ik kijk het niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat was mijn eerste anime ^^"


    ~ KONNICHIWA.

    Hem hem afgekeken, vond het wel een goeie anime (: Maar na een tijdje teveel van hetzelfde. Plus dat mijn eerste anime Death Note was, dan kan er moeilijk een aan tippen haha xd


    Alis volat propriis.

    Ik ga er binnenkort aan beginnen n.n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik ken het, ik kijk het niet, ga ik misschien nog wel een keer doen, maar dat is horror toch? Ik hou daar niet van :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben er net aan begonnen, en het is echt awesome! ;o
    ik ga verder kijken n__n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik vond het echt een super mooie anime.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.