• ---

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:02 ]


    Chaos is a ladder.

    Blijf rustig en begin eens gewoon met 'hallo' zeggen als je oogcontact heb. Je hoef niet meteen de eerste keer een heel gesprek met hem aan te gaan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:29 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er ook geen ervaring mee hoor, Kim. Zelf denk ik ook altijd zoiets. Maar misschien wat hier boven wordt gezegd: Oogcontact en hallo zeggen? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik zou het gewoon doen, want al doe je het niet krijg je vast en zeker spijt. al doet hij vreemd is hij je gewoon niet waard.
    je kan ook als tweede optie hem op facebook of zo iets toevoegen, zijn nummer vragen en hem via whatsapp of een smsje aanspreken. dan is het daarna makkelijker om een gesprek in het echt te beginnen! (:


    To love is to destroy.

    avoire schreef:
    ik zou het gewoon doen, want al doe je het niet krijg je vast en zeker spijt. al doet hij vreemd is hij je gewoon niet waard.
    je kan ook als tweede optie hem op facebook of zo iets toevoegen, zijn nummer vragen en hem via whatsapp of een smsje aanspreken. dan is het daarna makkelijker om een gesprek in het echt te beginnen! (:


    Dat zou ik niet doen als ik jou was. Als je hem opeens als Facebook vriend toevoegt, zal hij je waarschijnlijk niet accepteren. Reden: Hij kent je niet. Sowieso eerst een soort van contact hebben voor je daar aan begint.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Blijf rustig en begin eens gewoon met 'hallo' zeggen als je oogcontact heb. Je hoef niet meteen de eerste keer een heel gesprek met hem aan te gaan.

    Yep, zou ik ook doen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."