• ---

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:02 ]


    Chaos is a ladder.

    Blijf rustig en begin eens gewoon met 'hallo' zeggen als je oogcontact heb. Je hoef niet meteen de eerste keer een heel gesprek met hem aan te gaan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:29 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er ook geen ervaring mee hoor, Kim. Zelf denk ik ook altijd zoiets. Maar misschien wat hier boven wordt gezegd: Oogcontact en hallo zeggen? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik zou het gewoon doen, want al doe je het niet krijg je vast en zeker spijt. al doet hij vreemd is hij je gewoon niet waard.
    je kan ook als tweede optie hem op facebook of zo iets toevoegen, zijn nummer vragen en hem via whatsapp of een smsje aanspreken. dan is het daarna makkelijker om een gesprek in het echt te beginnen! (:


    To love is to destroy.

    avoire schreef:
    ik zou het gewoon doen, want al doe je het niet krijg je vast en zeker spijt. al doet hij vreemd is hij je gewoon niet waard.
    je kan ook als tweede optie hem op facebook of zo iets toevoegen, zijn nummer vragen en hem via whatsapp of een smsje aanspreken. dan is het daarna makkelijker om een gesprek in het echt te beginnen! (:


    Dat zou ik niet doen als ik jou was. Als je hem opeens als Facebook vriend toevoegt, zal hij je waarschijnlijk niet accepteren. Reden: Hij kent je niet. Sowieso eerst een soort van contact hebben voor je daar aan begint.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Blijf rustig en begin eens gewoon met 'hallo' zeggen als je oogcontact heb. Je hoef niet meteen de eerste keer een heel gesprek met hem aan te gaan.

    Yep, zou ik ook doen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wel, ik zou het ook raar vinden als een vreemde op me af stapt :'D misschien eens van buitenaf polsen, facebook bijvoorbeeld. Ik weet het, dat klinkt misschien lame, maar dan heeft hij tenminste al van je gehoord voordat je werkelijk op hem afstapt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wel, ik zou het ook raar vinden als een vreemde op me af stapt :'D misschien eens van buitenaf polsen, facebook bijvoorbeeld. Ik weet het, dat klinkt misschien lame, maar dan heeft hij tenminste al van je gehoord voordat je werkelijk op hem afstapt.

    Maar ik heb ook geen naam en zonder naam kom ik echt nergens, heb ik het gevoel. En de mensen die ik ken, weten zijn naam ook niet.


    Chaos is a ladder.

    Zoek een connectiepunt.


    No growth of the heart is ever a waste

    DeepPurple schreef:
    (...)
    Maar ik heb ook geen naam en zonder naam kom ik echt nergens, heb ik het gevoel. En de mensen die ik ken, weten zijn naam ook niet.


    Heb je echt al bij iedereen gevraagd? Er moet toch iemand zijn die zijn naam kent.

    Daarbij, zoveel tweelingen kunnen er nu ook weer niet rond lopen op één school (;

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:36 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou het persoonlijk nogal vreemd vinden als een onbekend persoon me zonder reden aan zou spreken x'D. Ik zou eerst een mooi excuus bedenken en dan iets anders dan 'Weet je misschien hoe laat het is?' of 'Kan ik even je pen lenen?' Succes c:


    i put the fun in funeral

    ik zou het gewoon doen, en je kan misschien voorzichtig tegen hem aanbotsen ofzo en dan sorry zeggen of idd gewoon rondvragen hoe hij heet en op facebook gaan praten


    “Everyone is a star and deserves a chance to shine.” - Marliyn Monroe

    Audacity schreef:
    Ik zou het persoonlijk nogal vreemd vinden als een onbekend persoon me zonder reden aan zou spreken x'D. Ik zou eerst een mooi excuus bedenken en dan iets anders dan 'Weet je misschien hoe laat het is?' of 'Kan ik even je pen lenen?' Succes c:


    'kun je me na school helpen lingerie uitzoeken?'
    Connectiepunt is boobs. Everyone loves them!


    quidquid excusatio prandium pro

    ---

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:03 ]


    Chaos is a ladder.

    DeepPurple schreef:
    (...)
    Ik was eerst van plan om op hem af te stappen en dan gewoon te vragen (wel subtiel natuurlijk) van "Eh, hoi. Sorry maar ik zie je hier altijd rondlopen met dezelfde persoon. En wow, jullie lijken echt ontzettend op elkaar! Zijn jullie familie" of "Ik zie je hier altijd rondlopen, welke opleiding doe je?"
    Neh, nu ik het zo type, klinkt het stom. (":


    Haha, ja, dan klinkt het - in mijn ogen - best wel obvious (;
    Het lukt je wel om zijn naam te vinden, dan kan je zeker contact met hem maken.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Probeer anders gewoon een paar keer naar hem te glimlachen als hij kijkt. Zelf zou ik dat eerst doen, en daarna pas op hem afstappen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.