• ---

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:02 ]


    Chaos is a ladder.

    Al gewisseld van opleiding, dus toch dierendokter assistent?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    'kun je me na school helpen lingerie uitzoeken?'
    Connectiepunt is boobs. Everyone loves them!




    They dont.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Everdeen schreef:
    Al gewisseld van opleiding, dus toch dierendokter assistent?

    Nee. Ik heb het even afgewacht, ik vond het echt veel te vroeg om te switchen en nu ik de eerste echte toets achter de rug heb, vind ik de opleiding eigenlijk best leuk. Er zijn nog steeds dingen die ik verschrikkelijk vind, maar ik ga niet meer met tegenzin naar school. Ik kijk zelfs uit naar m'n stage!


    Chaos is a ladder.

    Gewoon op hem afstappen, wat is nou het ergste dat je kan gebeuren?


    Bad decisions make good stories.

    Zoals al gezegd is, gewoon naar hem glimlachen als hij kijkt en iemand zoeken die hem vaag kent of zoiets. ^^
    Succes!


    life is awesome

    Licet schreef:
    (...)



    They dont.


    Hrm. Als enigen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Uchiha schreef:
    Zoek een connectiepunt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hier komt mijn advies. En hij is lang.

    Wat ik zelf zou doen, is hem op Facebook toevoegen. Ik weet dat het lame klinkt, maar dat is écht hoe de meeste mensen met elkaar in contact komen. Maar voordat je dat doet, duidelijk maken dat je bestaat. Dus bijvoorbeeld een keer voor zijn neus praten met je vriendinnen - hard - en je naam laten vallen. En ik weet niet of jullie klassen of bepaalde vakken met elkaar hebben, maar als dat wel het geval is, zou ik voor hem gaan zitten of achter hem, zodat hij je vaker ziet en een beeld heeft van wie je bent. Probeer ook uit te vogelen of mensen die jij kent hem ook kennen, zodat als ze dan een keer aan het praten zijn et elkaar, jij erbij komt staan zodat je wat over hem te weten komt. Wat je niet moet doen is hem aan het schrikken maken of zoiets dergelijks door opeens met hem te gaan praten. Dus gewoon beetje bij beetje opbouwen. Je moet ook niet verwachten dat jullie BAM op een dag opeens beste vrienden zijn, want je moet het opbouwen. Maar dus gewoon dat doen, denk ik. En natuurlijk ook proberen met je gevoel mee te gaan. Alles moet niet te geforceerd lijken of nep.
    Other than that, good luck!


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou het echt niet doen als ik jou was. Ik speel sowieso altijd op safe, omdat de kans dat ik voorschut zal staan gewoon heel erg groot is met zoiets. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Probeer het een beetje op te bouwen, je kunt beginnen met hoi zeggen of een simpele vraag als jullie ergens staan te wachten (of je ziet hem in de aula zitten en je gaat 'heel toevallig' bij hem in de buurt zitten) als 'Welke opleiding doe jij eigenlijk?' of 'Ik doe..., jij ook?'
    Dan kun je zijn reactie een beetje peilen, als hij uitgebreid antwoord geeft is het een reden tot gesprek, doet hij dat niet, heb je een reden om hem nog eens aan te spreken! ('Jij bent toch die jongen die ... studeert?')

    Daarbij denk ik dat je niet bang hoeft te zijn dat hij je raar vindt of tegen zijn klasgenoten over je gaat praten. Jongens vinden het vaak juist leuk als een meisje stoer genoeg is om op ze af te stappen!

    Succes!


    I was an angel living in the garden of evil

    Oké, ik ga geloof ik iets heel anders zeggen dan de meesten hier, maar ik denk dat dit het beste is (':
    Gewoon beginnen met hoi zeggen, voeg hem NIET meteen toe op facebook, want er zijn veel mensen die dan meteen afhaken. Ik bedoel, hallo, het gaat hier wel om het feit dat je die jongen wil leren kennen en je kunt zeggen wat je wilt, maar dat gaat echt niet via facebook, 'iemand leren kennen'. Dat doe je toch echt face to face. - denk/vind ik. Maar dus, ik denk gewoon beginnen met een simpele 'hallo', dan is het niet awkward, geforceerd, of iets dergelijks en als je dat nu een paar keer hebt gedaan en je krijgt ook een positieve reactie van hem terug, ga dan inderdaad eens een keer bij hem in de buurt zitten en begin toevallig een gesprek met hem, dan heeft hij je - als het goed is - al wel een aantal keren gezien en zal hij het waarschijnlijk niet heel vreemd vinden als je ineens tegen hem begint te praten.
    Maar sowieso, zou ik het niet via facebook proberen, ik vind dat - maar dat hoef jij natuurlijk niet te vinden - toch te onpersoonlijk.

    Good luck!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 23:33 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)