• Ik was een beetje profielen aan het kijken en opeens viel me op dat het meldknopje dat altijd bovenaan het profiel stond is verdwenen. En er is ook geen enkele andere manier om een profiel te melden.
    Is deze functie per ongeluk verwijderd in de overgang naar het nieuwe design of is het de bedoeling dat dit bepaalde meldknopje er niet meer is. Of heb ik het me allemaal verbeeld en is er nooit een meldknopje bij de profielen geweest?
    In ieder geval, zou er een meldknop geplaatst kunnen worden bij de profielen? Op deze manier kun je makkelijker users die een ongepaste username/ongepast profiel/ etc melden, omdat alle mods het dan kunnen zien en je niet de kans loopt net de mod te missen waarnaar je pb't.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Die is er nooit geweest, haha. Ik heb er ook wel eens een suggestie voor gedaan, maar uiteindelijk is er volgens mij toch nooit wat mee gedaan.


    Your make-up is terrible

    Er is nooit een optie voor geweest, voor zover ik weet..
    Maar het staat op de lijst om gedaan te moeten worden :Y) Net als meldknoppen bij andere dingen waar ze nog niet zijn x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Er is nooit een optie voor geweest, voor zover ik weet..
    Maar het staat op de lijst om gedaan te moeten worden :Y) Net als meldknoppen bij andere dingen waar ze nog niet zijn x]


    Ik meen mij te herinneren dat er een jaar geleden al gezegd werd dat er een meldknop op de profielen zouden komen, maar ze zijn er nog niet...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:57 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik meen mij te herinneren dat er een jaar geleden al gezegd werd dat er een meldknop op de profielen zouden komen, maar ze zijn er nog niet...

    True. Ik vind het heel erg jammer want ik meld vaak genoeg een user en het zou gewoon handiger zijn om dat via diegene's profiel te doen. Maar goed, Rutger is een druk iemand, dus we kunnen niet alles meteen verwachten ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij staan er gewoon de meldknoppen op de profielen hoor.. Laat maar. Je kunt alleen blokkeren..

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:27 ]


    Some people are art and do art at the same time