• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Chagrijnig.

Waarom heb ik zoveel stress, het is zaterdag en heb helemaal niets te doen. Ik heb helemaal geen reden om stress te hebben op zo'n chille dag. D:

Birds born in a cage think flying is an illness.

Waaaaaaaar blijft mijn tas?! :C

"Well, well. Look who we've got here!"

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Kiekeboe_O_

•*• Lululu •*•

Schijtduo. Van 320 euro naar 97 gaan aint funny. Mag ik mooi maandag achter die luie stinkhonden bellen voor m'n aanvullende beurs. DUO. Y U No send me a message about le parents' incomes like you promised to do? Asses.

No growth of the heart is ever a waste

Echt.. dude. Wat veel veranderingen. 0_o

You are beautiful, you are love.

I argh. I hate it >_>

Fuck you. Lalalala. :].

Quiet the mind, and the soul will speak.

Nikki is echt geweldig <3 Ze zorgt zo goed voor mij :3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik ben bij michael! <3

26 - 02 - '16

Zo koud .________.

Uchiha schreef:
    Schijtduo. Van 320 euro naar 97 gaan aint funny. Mag ik mooi maandag achter die luie stinkhonden bellen voor m'n aanvullende beurs. DUO. Y U No send me a message about le parents' incomes like you promised to do? Asses.

Pffft, DUO zijn echt een stel kontenneukers. Denken alleen maar aan zichzelf.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Oromis schreef:
    (...)
    Pffft, DUO zijn echt een stel kontenneukers. Denken alleen maar aan zichzelf.

Amen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Soms.. Ik heb het gevoel dat ik op knappen sta. Ik wil je zo veel vragen, weten hoe je denkt over dingen. Het voelt alsof ik zelf steeds alle antwoorden er uit moet trekken.

You are beautiful, you are love.