• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hum. Ik krijg weer puisten, ik wil m'n pony terug. Mweeeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is dit toeval of iets anders? Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt... Zou mijn wil dan écht wet zijn? Raar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je.
    Jesus christ, ik moet het zo vaak herhalen van mezelf, want anders weet ik gewoonweg dat je door mijn gedachten blijft malen. Niet iets wat ik wil, zeker niet hoe je bent geworden. Je bent gewoon een klootzak, klaar, punt uit. Eigenlijk zou ik ook nog hopen dat je dit krijgt te lezen, maar volgens mij weet je niet eens het bestaan van Q af lolol, dus dat houd ook op. Misschien gelukkig maar ook.
    Het punt is dat je alleen maar aan jezelf denkt, nee, dat niet eens. Volgens mij weet je niet eens hoeveel je voor mij betekend en wanneer je het wel weet, terwijl je zo al tegen mij doet, heb ik er niet eens de woorden voor hoeveel ik je haat. Dit is zo ergerlijk, want het is niet eens echt haat, anders had ik me vast allang over je heen gezet. Ergens mis ik je zo erg dat ik dit nu allemaal hier neer schrijf, maar mooi niet dat je dit dan nog mag lezen… Meestal bouw ik muren om me heen, maar jij zag er doorheen op de één of andere manier. Je brak ze en daardoor was mijn "echte-ik" te zien. Fijn dat je - je nu botweg als een verdomde tyfuseikel gedraagt, daar heb ik ook echt voor gevraagd. :].
    Elke keer denk ik opnieuw dat het me gaat lukken, maar dan hoor of zie ik je naam en dan is het gelijk terug bij af. Houd daarmee op. Alvast bedankt, want het doet me veel te veel dan überhaupt goed voor me is.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 23:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je.
    Jesus christ, ik moet het zo vaak herhalen van mezelf, want anders weet ik gewoonweg dat je door mijn gedachten blijft malen. Niet iets wat ik wil, zeker niet hoe je bent geworden. Je bent gewoon een klootzak, klaar, punt uit. Eigenlijk zou ik ook nog hopen dat je dit krijgt te lezen, maar volgens mij weet je niet eens het bestaan van Q af lolol, dus dat houd ook op. Misschien gelukkig maar ook.
    Het punt is dat je alleen maar aan jezelf denkt, nee, dat niet eens. Volgens mij weet je niet eens hoeveel je voor mij betekend en wanneer je het wel weet, terwijl je zo al tegen mij doet, heb ik er niet eens de woorden voor hoeveel ik je haat. Dit is zo ergerlijk, want het is niet eens echt haat, anders had ik me vast allang over je heen gezet. Ergens mis ik je zo erg dat ik dit nu allemaal hier neer schrijf, maar mooi niet dat je dit dan nog mag lezen… Meestal bouw ik muren om me heen, maar jij zag er doorheen op de één of andere manier. Je brak ze en daardoor was mijn "echte-ik" te zien. Fijn dat je - je nu botweg als een verdomde tyfuseikel gedraagt, daar heb ik ook echt voor gevraagd. :].
    Elke keer denk ik opnieuw dat het me gaat lukken, maar dan hoor of zie ik je naam en dan is het gelijk terug bij af. Houd daarmee op. Alvast bedankt, want het doet me veel te veel dan überhaupt goed voor me is.


    Gaat dit over wie ik denk dat het gaat? Wanna talk about it sweety?


    everything, in time

    Barnabas schreef:
    Is dit toeval of iets anders? Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt... Zou mijn wil dan écht wet zijn? Raar.


    Nee Annabeth. Nee.(N)


    everything, in time

    Ugh, zo geen zin om mijn bed uit te komen en verder biologie te leren >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Over drie maanden ben ik jarig :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ayayay bijna..!


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet die datum echt niet vergeten ;'D
    Helaas ben ik nogal vergeetachtig (cat)


    •*• Lululu •*•

    en we zijn halfweg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil warmte.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nog een kwartier..


    •*• Lululu •*•

    Ik heb honger.


    •*• Lululu •*•

    Natuurlijk, ik ben ziek op mijn vrije dag.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Engels ging geluk wel goed. Heb alleen 150 woorden meer dan nog was, hopelijk heb ik daardoor niet extra grammatica fouten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered