• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (xAmore)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (xAmore)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~ Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Invullijstje:
    Rol:
    Niallster
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19) 18 jaar
    Karakter: Niall is een opgewekte jongen die nog te kinderachtig is voor zijn leeftijd. Niet dat hij het erg vind, hij vind het alleen maar leuk. Hij is altijd aan het lachen en je krijgt hem niet stil als hij praat. Nou ja, tenzij je hem eten geeft want hij is een echt vreetzak. Toch is hij niet dik waar Niall erg blij mee is.
    Uiterlijk: zit nog altijd op mij mobiel, maar iedereen kent hem.
    Extra: Niall valt eigenlijk op jongens, om dat niet op te laten vallen date hij een meisje. Het meisje dat hij meeneemt naar de prom. Hij heeft geen homo-trekjes en kan het goed verbergen. Het erge is dat Niall op zijn vriend valt, en daar krijgt hij het steeds moeilijker mee. Het doet hem pijn om net te doen alsof hij op meisjes valt en hij heeft er spijt van dat hij dat meisje gebruikt om zelf zijn geheim een geheim te houden
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)een meisje...

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 17:50 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Yes! Eindelijk doet hij het weer! Grapje, hij is weer wazig...

    Invullijstje:
    Rol: Niallster
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19) 18 jaar
    Karakter: vrolijk, druk en hongerig
    Uiterlijk: mobiel, maar iedereen kent hem
    Extra: Niall is eigenlijk homo
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!) meisje...

    Miss dat hij later uitgebreid word maar ik zie niet wat ik precies typ.


    Hij moet wel iets uitgebreider... Ik begrijp dat het wazig is, maar het is een beetje kort en een foto is geen moeite, toch?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 17:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Hij moet wel iets uitgebreider... Ik begrijp dat het wazig is, maar het is een beetje kort en een foto is geen moeite, toch?


    Ik wil hwb uitbereiden maar ik zie nog steeds niet wat ik typ dus is het heel lastig... en via mijn mobiel kan ik geen foto's toevoegen aan bericht. Sorry, daarvoor


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik wil hwb uitbereiden maar ik zie nog steeds niet wat ik typ dus is het heel lastig... en via mijn mobiel kan ik geen foto's toevoegen aan bericht. Sorry, daarvoor


    Sorry, dan las ik daar overheen. :3 Ik zet je er sowieso bij, geen probleem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Sorry, dan las ik daar overheen. :3 Ik zet je er sowieso bij, geen probleem.


    maakt niet uit, ik probeer hem nu uittebereiden maar hij springt over van gewoon tot wazig dus sorry als het lang duurt...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik had toch al laten aangeven dat ik een meisje zou nemen? Dat klinkt verkeerd... Maar ik zie het er niet tussen staan... Of licht dat aan mijn mobiel?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Bad boy Zaynie.
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Zayn is een mysterieuze jongen die overkomt als een slechte jongeman, maar dit is hij echter niet. Zayn heeft een klein hartje en is goudeerlijk, lief en hartstikke beschermend. Hij staat altijd voor zijn vrienden klaar en zorgt als eerste voor hun veiligheid, dan pas voor zichzelf. Verder is hij stil en ijdel, maar als hij kwaad is moet je oppassen. Zayn heeft namelijk nog wel eens losse handjes, ook al toont hij dit niet vaak...
    Uiterlijk: Zayn heeft zwarte haren, opvallende wenkbrauwen en is ongeveer 1 meter vierenzeventig. Het liefst draagt hij een baseballvestje, maar zijn kledingstijl is vrij uitgebreid. Hij heeft verder een licht getinte huid en oorbellen, die niet te opzichtig zijn. Een paar tatoeages zijn ook op Zayn's lichaam te vinden.


    Extra: nvt.
    Voorkeur meisje/jongen: Iemand die Zayn aandurft. (;


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als iedereen zijn of haar rol heeft ingevuld en ik een Hazza (Omg! Normaal is die als eerste ingenomen. ;o) heb, zal ik het eerste topic openen. (;


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is gewoon ongelofelijk...Normaal is er nog ruzie over wie Hazza wilt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ach, ja... dan kan ik alvast alles gaan opstellen. De mensen die geen voorkeur hebben ingevuld, ga ik gewoon willekeurig opdelen. Ik zal ook willekeurig beslissen wie de moord pleegt en wie het lijk gaat vinden. Om het een beetje mysterieus te houden stuur ik die mensen een pb. (; Zo weet niet iedereen het meteen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Omdat ik me verveel, heb ik het meisje dat vermoordt gaat worden gemaakt. Verder zal ze niet bestuurd worden, maar een beeld leek me wel zo handig.

    Rol: Slachtoffer.
    Naam: Jessica Mary Delay. (Jess was haar bijnaam.)
    Leeftijd: Ze was achttien jaar toen de datum van overlijden werd vastgesteld.
    Karakter: Jessica was een vrolijk meisje met een grote mond. Ze deinsde nergens voor terug en was niet bang om iets uit te proberen. Jessica had een strafblad waar opstond dat ze cocaïne in bezit had. Jessica had een verslaving aan drugs en daarbij wilde ze nog wel eens teveel alcohol drinken. Op het plaats delict had ze alcohol in haar bloed, maar er waren geen drugssporen te vinden. Verder was Jessica verschrikkelijk lief en stond ze altijd klaar voor haar vrienden met goede adviezen, maar zelf was ze een wrak door de ruzies thuis en haar vriendje die het laatst nog had uitgemaakt.
    Uiterlijk:
    Jessica had bruine haren, een roomkleurige huid en een lengte van een meter vijfenzestig, wat klein was voor haar leeftijd. Ze had geen piercings, maar wel een paar tatoeages, dit waren echter kleine tatoeages.


    Extra: Jessica is vermoordt omdat de jongens nog een hoop geld van haar tegoed hadden. De jongens hadden haar geholpen om aan drugs te komen, maar Jessica weigerde te betalen hiervoor.
    Voorkeur meisje/jongen: Jessica haar date was een jongen genaamd James, een van haar beste vrienden. Verder hadden ze niks. James is een van de verdachten.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:21 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Vul hem morgen in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja. Ik wil Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    Ja. Ik wil Harry.


    Ja. Dat wist ik. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Ja. Dat wist ik. ^^


    Ik ben gewoon voorspelbaar.
    'tis wel verassend dat hij tot 't laatste overblijft, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you