• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (xAmore)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (xAmore)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~ Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon voorspelbaar.
    'tis wel verassend dat hij tot 't laatste overblijft, haha.


    Laten we het erop houden dat Harry speciaal op jou aan het wachten was. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Laten we het erop houden dat Harry speciaal op jou aan het wachten was. :3


    Dat is wel een goede. ^^ Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Leeyum
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19): 18
    Karakter: Liam is een nogal opvliegende jongen, maar kan zich wel beheersen.. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Liam denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig, alhoewel hij soms iets kan doen wat je niet verwacht. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is hij nu zelf wat pittiger geworden.Vroeger was Liam eerder op zijn school ook al een van de stoerste. Maar Liam is veranderd, dat wel. Alhoewel hij niet bepaald zachtaardig is, kan Liam wel erg begripvol zijn. Hij durft wel nog vanalles, zo zingt hij gewoon op straat een liedje als mensen dat vragen. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen. Soms heeft Liam nog wel een paar trekjes van vroeger.
    Uiterlijk:


    Extra: -
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!): Nope

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 15:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    Rol: Leeyum
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19): 16
    Karakter: Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Liam denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Hij zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen.Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en is hij heel zachtaardig. Hij durft wel nog vanalles, zou zingt hij gewoon op straat een liedje als mensen dat vragen. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen. Soms heeft Liam nog wel een paar trekjes van vroeger.
    Uiterlijk:


    Extra: -
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!): Nope


    De leeftijd is minimaal 17, dus zou je dit misschien willen aanpassen?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik dacht maximaal zeventien. ô_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heb ik het weer eens verkeerd ingetypt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lalala, ik wil beginnen C:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAmnesia schreef:
    Lalala, ik wil beginnen C:


    Ik moet minstens wachten op VeganGirl en nessje, anders heb ik geen namen. Omdat Lieke Harry doet hoef ik daar niet op te wachten, ik vertrouw er honderd procent op dat ze hem goed invult. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik kan mijn meisje wel invullen maar dan krijg je de foto later. Is dat goed?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ik kan mijn meisje wel invullen maar dan krijg je de foto later. Is dat goed?


    Natuurlijk, geen probleem. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Ik moet minstens wachten op VeganGirl en nessje, anders heb ik geen namen. Omdat Lieke Harry doet hoef ik daar niet op te wachten, ik vertrouw er honderd procent op dat ze hem goed invult. :3


    Ik weet dat je moet wachten, ik begin ook nooit met mijn RPG's als nog niet alle rollen zijn ingevuld. Ik heb er gewoon zin in :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Invullijstje:
    Rol: meisje
    Naam: Ness Allison Candler
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19) 17 jaar
    Karakter: Ness is een vrolijk meisje dat wel van een grapje houd. Ze lacht om alles en kan amper serieus zijn, tenzij het echt moet. Ze is behulpzaam en gek op muziek. Ze zingt en danst de hele dag. Ze is behulpzaam voor haar vrienden en kan heel bitchy doen als je ze iets aandoet. Ze is het type dat niet over zich heen laat lopen.
    Uiterlijk: (foto komt later)
    Ness heeft bruin stijl haar tot over haar schouders, ze heeft licht blauwe ogen en is niet al te lang. Ze is 1,67 ongeveer. Ze heeft een tattoo van een muzieknootje op de zijkant van haar rechter hand. En: 'enjoy the rollercoaster thats life.' op haar linker arm.
    Extra: ze is eigenlijk niet van de jurken, maat voor de prom doet ze het voor een keertje.
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!) jongen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oeppsss... Helemaal vergeten :$ Ik vul het gelijk in!

    Rol: Meisje
    Naam: Dawn Ohoyo Seren Snow
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19) 17
    Karakter: Dawn is heel lief en stil. Ze leest veel, maar daarnaast gamed ze ook heel veel. Ze is meer een jongens meisje, van meisje meisjes moet ze maar niets hebben. Ze kan heel fel uit de hoek komen, maar als je haar eenmaal kent, is ze echt een goede vriendin. Ze doet altijd braaf haar huiswerk en dan ook braaf wat haar opgedragen word, maar als ze er tegen is, doet ze het absoluut niet. Is erg geïnteresseerd in filosofie.
    Uiterlijk:

    Dawn heeft oranje - kindalike haar. Ze heeft lichtbruine ogen met groene tinten erin. Ze is 1m70 en ze draagt het liefste zwart. Ze draagt nooit make-up.
    Extra: Dawn is een vegetariër en is hierom gepest.
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!) Jongen

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:57 ]


    I will keep watch.

    De 'koppels' op het Prom, je hoeft natuurlijk niet meteen verliefd te zijn of een relatie te hebben.

    Niall&Esmee.
    Liam&Ness.
    Louis&Dawn.
    Zayn&Madelaine.
    Harry&Riley. (Voorkeur.)

    Dit is gedaan met een random picker, zoek het maar op -op Google als je me niet gelooft. De moordenaar krijgt een berichtje, gewoon om het nog een beetje spannend te houden. ^^
    Als je het trouwens niet eens bent met de opdeling hierboven, mag je dit aangeven.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    wanneer beginnen we?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'