• FRET. Ja, ik krijg een fret. Wel, krijgen- ik moet het allemaal zelf betalen, maar dat maakt niet uit. c:
    Maar ik ben echt heel erg blij, want het heeft me een lange tijd gekost om mijn ouders toch helemaal te overtuigen maar nu is het zover.
    Ik moet wel wachten tot het voorjaar, want momenteel is er geen plaats, want het tuinhuis moet eerst helemaal opgekuisd worden zodat een paar spullen daar naartoe kunnen en dan kunnen we de fret wel zetten. (:

    Dus, heeft er hier iemand een fret/ander huisdier dat men krijg heeft/niet krijgt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn tante had ook een fretje (:
    Alleen heeft dat diertje me ooit eens in mijn oor gebeten(cat)
    Als het iets doet wat niet mag, moet je met je vinger tegen zijn neus tikken, zo leert hij dingen erg snel af.

    Ik heb trouwens momenteel nog een hond en een kat, maar als deze sterven komt er niets meer in huis.
    wat ik erg jammer vind eigenlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Mijn tante had ook een fretje (:
    Alleen heeft dat diertje me ooit eens in mijn oor gebeten(cat)
    Als het iets doet wat niet mag, moet je met je vinger tegen zijn neus tikken, zo leert hij dingen erg snel af.

    Ik heb trouwens momenteel nog een hond en een kat, maar als deze sterven komt er niets meer in huis.
    wat ik erg jammer vind eigenlijk.


    Ja, wij hebben ook een hond en een paar ( - 6) katten. :')
    Hm, ja, ik weet het, ik heb me wel heel erg ingelezen in het opvoeden van fretten, want het is nu niet als een kat ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wilde ook altijd een fret, maar eigenlijk zijn het pokkebeesten. Heel moeilijk af te richten en zelfs dan nog niet zo lief. Knagen alles door, bijten en verspreiden ziektes. Nee, toch maar een hamster dan, lol.


    Your make-up is terrible

    Oh, fretten zijn zo leuk! (:
    Ik heb geen huisdieren. Dat wil mijn vader niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Assassin schreef:
    Ik wilde ook altijd een fret, maar eigenlijk zijn het pokkebeesten. Heel moeilijk af te richten en zelfs dan nog niet zo lief. Knagen alles door, bijten en verspreiden ziektes. Nee, toch maar een hamster dan, lol.

    Ik heb toch compleet andere dingen gelezen over fretten. :')
    Lief, aanhankelijk, speels, en met de juiste opvoeding heel erg tam.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)
    Ik heb toch compleet andere dingen gelezen over fretten. :')
    Lief, aanhankelijk, speels, en met de juiste opvoeding heel erg tam.


    Ja, met de juiste opvoeding en het ligt ook wel aan het karakter van het beestje natuurlijk. Het is in ieder geval een stuk lastiger dan een pup.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, met de juiste opvoeding en het ligt ook wel aan het karakter van het beestje natuurlijk. Het is in ieder geval een stuk lastiger dan een pup.


    Ja, dat weet ik. Als we de fret gaan halen gaan we naar de frettenstichting in Breda. Daar kan je rustig kennismaken met de fretjes en dan dat ene beestje dat het beste bij je past kan je 'kopen'. Het is niet dat ik in het wilde weg een fretje ga kopen die op het internet te koop staat. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    EINDELIJK :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het maar enge diertjes xd

    haha, leuk, een fret.
    Ik heb momenteel twee huisdieren: 2 honden (een minipoedel en een tekkel.)
    Momenteel zeur ik voor een aquarium op mijn kamer :P


    -

    Moffat schreef:
    EINDELIJK :')

    JA EINDELIJK. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LilLiar schreef:
    haha, leuk, een fret.
    Ik heb momenteel twee huisdieren: 2 honden (een minipoedel en een tekkel.)
    Momenteel zeur ik voor een aquarium op mijn kamer :P


    Oh, een aquarium is leuk. ;3
    Ik heb er voor mijn 12de verjaardag één gekregen, maar ja, ik was 12- dus die interesse was snel weg. Nu staat die bij mijn tante.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)
    JA EINDELIJK. :'D


    Why didn't ya tell me? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    (...)

    Why didn't ya tell me? D:

    Ik weet het zelf nog maar net. dat ik er écht één krijg. c:
    Oh, btw, goed nieuws over mijn neef- kan je fb?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind ze maar eng, en na wat ik laatst op televisie had gezien .. nee dank u. Maar wel leuk voor je dat je hem eindelijk krijgt dan! (:


    To infinity and beyond •