• FRET. Ja, ik krijg een fret. Wel, krijgen- ik moet het allemaal zelf betalen, maar dat maakt niet uit. c:
    Maar ik ben echt heel erg blij, want het heeft me een lange tijd gekost om mijn ouders toch helemaal te overtuigen maar nu is het zover.
    Ik moet wel wachten tot het voorjaar, want momenteel is er geen plaats, want het tuinhuis moet eerst helemaal opgekuisd worden zodat een paar spullen daar naartoe kunnen en dan kunnen we de fret wel zetten. (:

    Dus, heeft er hier iemand een fret/ander huisdier dat men krijg heeft/niet krijgt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Westcoast schreef:
    Ik vind ze maar eng, en na wat ik laatst op televisie had gezien .. nee dank u. Maar wel leuk voor je dat je hem eindelijk krijgt dan! (:

    Wat had je gezien dan? D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)
    Wat had je gezien dan? D:


    Oh, een man en een vrouw hadden ook een fret. Was helemaal niks mee aan de hand, alles was leuk en aardig. Toen kregen ze een baby'tje, en heeft die fret die baby - toen het in de box lag - aangevallen. Het gezicht van het kind was zo verminkt, dat er een hoop reconstructies zijn gedaan.
    Oh en laatst heeft een fret 7 vingers van een kindje eh, afgebeten.


    To infinity and beyond •

    Westcoast schreef:
    (...)

    Oh, een man en een vrouw hadden ook een fret. Was helemaal niks mee aan de hand, alles was leuk en aardig. Toen kregen ze een baby'tje, en heeft die fret die baby - toen het in de box lag - aangevallen. Het gezicht van het kind was zo verminkt, dat er een hoop reconstructies zijn gedaan.
    Oh en laatst heeft een fret 7 vingers van een kindje eh, afgebeten.


    Oh, ja, dat. Had ik ook gelezen.
    Als mijn neefjes hier komen zal ik m niet zo snel uit het kot halen, en sowieso goed in het oog houden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fretten zijn cool, een vriendin van me had er één.

    Ik heb een hyperactieve albinorat, ze heet Jazz. She just bit me, but I still love her. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat. Had ik ook gelezen.
    Als mijn neefjes hier komen zal ik m niet zo snel uit het kot halen, en sowieso goed in het oog houden.


    Ja precies! Er staat ook op sites dat je hem eigenlijk ook niet uit het zicht moet laten ..


    To infinity and beyond •

    Tortura schreef:
    Fretten zijn cool, een vriendin van me had er één.

    Ik heb een hyperactieve albinorat, ze heet Jazz. She just bit me, but I still love her. :D.


    Oh, ratjes zijn ook leuk. Wij hadden er vroeger één, ook een albino dacht ik, mijn vader was er helemaal verliefd op, maar hij kreeg kanker. :c
    Daarom dat papa eerst twijfelde voor die fret, omdat dat ook een beestje is dat je bijna overal mee naartoe pakt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Westcoast schreef:
    (...)

    Ja precies! Er staat ook op sites dat je hem eigenlijk ook niet uit het zicht moet laten ..

    Ik denk dat mijn moeder mij vermoord als ik ze (want het wordt sowieso een meisje) uit haar kooi laat zonder haar goed in het oog te houden. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geef mij maar een dwerghamstertje (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Oh, ratjes zijn ook leuk. Wij hadden er vroeger één, ook een albino dacht ik, mijn vader was er helemaal verliefd op, maar hij kreeg kanker. :c
    Daarom dat papa eerst twijfelde voor die fret, omdat dat ook een beestje is dat je bijna overal mee naartoe pakt.

    Yes, they are haha. Alleen bijna iedereen vind die staart vies of whatever.
    Dude, jouw vader is awesome dat hij verliefd op die rat was lolol. Mijn vader is er helaas niet zo'n fan van. 8D.

    Fretten lijken mij wel echt heel cool, maar het is wel jammer van het ratje.
    Ik snap hem daarin wel op dat vlak. Het is in elk geval awesome dat je toch er één krijgt.
    Do you have a name already? :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Yes, they are haha. Alleen bijna iedereen vind die staart vies of whatever.
    Dude, jouw vader is awesome dat hij verliefd op die rat was lolol. Mijn vader is er helaas niet zo'n fan van. 8D.

    Fretten lijken mij wel echt heel cool, maar het is wel jammer van het ratje.
    Ik snap hem daarin wel op dat vlak. Het is in elk geval awesome dat je toch er één krijgt.
    Do you have a name already? :D.


    Ja, het was niet moeilijk dat mijn vader verliefd was op die rat. Dat beest zat altijd in zijn nek/op zijn schouders. Ging met mijn vader mee naar de winkel, die waren bijna altijd samen.
    En nee, nog geen naam. Grote kans dat het fretje al een naam gaat hebben, aangezien ik haar in een opvang ga halen.
    En anders:
    Leuke fretten-namen zijn altijd welkom. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Ja, het was niet moeilijk dat mijn vader verliefd was op die rat. Dat beest zat altijd in zijn nek/op zijn schouders. Ging met mijn vader mee naar de winkel, die waren bijna altijd samen.
    En nee, nog geen naam. Grote kans dat het fretje al een naam gaat hebben, aangezien ik haar in een opvang ga halen.
    En anders:
    Leuke fretten-namen zijn altijd welkom. c:

    Hahaha. Geniaal hoe een vader die rat bijna altijd met zich mee brengt, lijkt me dan ook echt een grappig gezicht.
    Hoe heette het ratje? :].

    Eh... Ik weet er op dit moment geen. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe mijn vriendin, die inmiddels geen vriendin meer is, haar fret had genoemd. Forgotten.
    Je moet in elk geval wel een mooie, unieke naam hebben. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. Geniaal hoe een vader die rat bijna altijd met zich mee brengt, lijkt me dan ook echt een grappig gezicht.
    Hoe heette het ratje? :].

    Eh... Ik weet er op dit moment geen. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe mijn vriendin, die inmiddels geen vriendin meer is, haar fret had genoemd. Forgotten.
    Je moet in elk geval wel een mooie, unieke naam hebben. :D.

    Eh skippy dacht ik. Is al weer een paar jaar geleden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    We hebben nog twee katten, een cavia, een konijn en een hele hoop vissen, dus er komt niets bij, haha.

    Als ik op mezelf ga wonen, wil ik heel graag een kitten :3


    Destroy what destroys you.