• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een protesterend geluidje toen hij stopte met de kusjes geven en opende mijn ogen weer. Ik giechelde zachtjes en knikte. 'Ja, dat vind ik een goed idee.' Ook ik gaf hem nog een kusje, waarna ik Harry een duwtje gaf. 'Ik wil wel kleding van jou aan, mijne zijn vies.' Ik trok een pruillip en gaf hem nog een duwtje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik liet me weer op mijn rug vallen toen Louis me een duwtje gaf en schudden lachend mijn hoofd. ´´Echt niet. ik laat je naakt over straat lopen.'' giechelde ik terwijl ik even met mijn wijsvinger in zijn borst prikte. ''Grapje! ik ben de enige die jou nog naakt mag zien nu.'' zei ik triomfantelijk en stond op van het bed. haalt twee boxers uit de kast waarvan ik er eentje naar Louis zijn hoofd gooide, die vol in zijn gezicht kwam en lachend trok ik de andere zelf aan. ''de rest zoek je zelf maar uit. zelf ging ik voor een rode skinnyjeans en en wit t-shirt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Je gaat vreemd?!" Ik kijk naar Zayn. "Wanneer is dit gebeurd en waarom weet ik er niks van?" Ik kijk verbaasd van Zayn naar de TV. Daisy is ondertussen terug naar mijn moeder gegaan, want daar kwam ze nou uiteindelijk voor. Ik zucht en bekijk de foto's nog een keer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Helemaal niet!' schreeuwde ik verontwaardigd. 'Ik.. Het is..' probeerde ik. Het had geen zin. In het geheim had ik al wat langer na onze ruzie weer iets met Perrie, maar ik was met Sonny naar die club gegaan. Urgh, ik wilde er geen eens aandenken. En ik zei nog wel de heletijd tegen mezelf dat het uit met Perrie was. 'Gisteravond, ofwel vannacht. En ik ben helemaal niet vreemdgegaan' probeerde ik, terwijl ik op mijn lip beet. Een slechte gewoonte die de jongens allemaal kenden. Als ik iets achterhield of zenuwachtig was, beet ik op mijn lip.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wonen Zayn en Niall nu al in het nieuwe huis. want ik had misschien het idee Sonny naast hun te laten wonen ofzo. voor dat extra drama effect ofzo ;x]

    Sonny Mabel Puckerman
    ''Sonny lag eens!'' Gino was naast me, veelte druk op de bank aan het springen. Iets wat mijn humeur er niet beter op maakte en mijn hoofdpijn niet minder erg. ''Kappe, kleuter!'' gilde ik en stond kwaad op. Iets wat een kwade blik van mijn twee vaders opleverde aan de keukentafel. ''Wat.'' snauwde ik ze toe en liep naar de trap. ''Sonny dat ben jij!'' mijn kleine broertje die zich niets aantrok van mijn gesnauw wees vrolijk naar de tv en mijn ogen werd groot. Zayn Malik gaat vreemd
    Volgens mij draaide mijn maag zich wel drie keer rond. de vrouw vertelde over Zayn die met mij in welke toestand, gespot was en over zijn relatie met Perrie.
    ''Son, je ziet wit.'' Gino trok aan de zoom van mijn jurkje en keek me met zijn grote bruine ogen aan. ''Son, wat is er?'' Marc, een van mijn vaders, keek op van zijn ipad en keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Niets.'' piepten ik zachtjes, en haalde Gino zijn hand los waarna ik rechtstreeks naar buiten liep. ik moest nu echt frisse lucht hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nope, voor hun overmorgen. Maar natuurlijk kunnen ze er ookal eerder in. En goed idee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ze trekken in het verhaal overmorgen in, maar dat kunnen we ook versnellen...}
    Niall James Horan
    "Er is iets gebeurd. Oh, god... Wat heb je gedaan, Zayn?" Ik kijk hem aan en zie dat hij op zijn lip bijt. "Je verbergt iets, zeg op!" Ik kijk hem aan waarna ik de TV uitzet. Dat kunnen we er nu niet bij hebben. "Wat is er gebeurd?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ja, is ook goed. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ik ben al samen met Perrie na de dag dat we ruzie hadden. We wilden het gewoon nier bekend maken, omdat, tja, de meesten mensen verkeerd reageren als je begrijpt wat ik bedoel. En ik houd echt heel veel van Perrie, maar de verleiding was te groot om met Sonny naar bed te gaan' mompelde ik, terwijl ik mijn blik afkeurend naar de grond richtte. Ik was zeker niet trots op mezelf, maar ik ben en blijf een man.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Je bent ook nog is..." Ik wijs richting mijn slaapkamer. Ik kom gewoon niet uit mijn woorden. Ik haal diep adem. "Je had gewoon een maatje nodig voor je behoeftes die Perrie je niet gaf, niet waar?" Ik bijt nu ook lichtjes op mijn lip kijken naar het plafond. "En nu? Ga je het eerlijk tegen Perrie zeggen? Of hou je het geheim? Of ga je het ontkennen?" Ik zie tussen de fans al Perrie's kleding komen. "Want daar is ze." Ik wijs naar de voordeur.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Nee!' piepte ik. Ik was doodsbang voor Perrie. Je wist niet half hoe hard ze kon schreeuwen, en dan ook nog eens meppen. 'Zeg dat ik weg ben! Naar..' Ik zocht even en schreeuwde iets zonder dat ik doorhad wat. 'Naar Kenia!' En nu kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Snel liep ik naar de slaapkamer en rende het bed op, om me als een idioot onder de dekens te verstoppen. Natuurlijk staken een paar plukjes van mijn haar er weer boven uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik zucht en loop naar de deur. Zodra ik hem open duwt Perrie me op de grond. "Waar is hij?!" Kreunend kom ik overeind. Ik duw de deur weer in het slot en kijk rond. "Wie?" Ze kijkt me woedend aan. "ZAYN!" Ik zoek naar een uitweg. "Die is naar Kenia." Ze duwt me tegen de muur waardoor ik geen lucht krijg. "Euh.. Euh.. Euh.." Ze komt intimiderend dicht bij. "Waar is Zayn?" Ik kijk naar het plafond. "Naar het nieuwe huis." Ze laat me los en begint zelf te zoeken. Ze loopt naar mijn slaapkamer en opent de deur. "Zayn Malik!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Zayn Malik!' riep Perrie. 'Die.. uhh, is hier uhh, niet' zei ik snel, en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Spreek wat in na de piep!' zei ik erachterna en de dekens werden van me afgeslagen, gevolgd door het gezicht van een woedende Perrie. 'Piep?' probeerde ik. Lekker slim bezig, Zayn. 'Is het waar?' Ineens zag Perrie en gebroken uit, wat mij ook brak. Ik had haar pijn gedaan. Ik ging op het randje van het bed zitten en nam Perrie in mijn armen, terwijl ze niet eens tegen stribbelde. 'Natuurlijk is het niet waar. Zoiets zou ik je nooit aandoen' loog ik soepel. Maar Perrie had me door en maakte zich los. 'Jij eikel!' gilde ze, terwijl de tranen over haar wangen stroomden. Ik bleef versteend zitten. Ze stormde weg door de voordeur en ik bleef nogsteeds zitten, zonder enige emotie te laten zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Vele zouden het niet erg vinden als ik dat doe hoor... Alleen word ik dan ziek en dat wil jij ook niet want dan kunnen we geen leuke dingetjes meer doen samen.' Gelukkig stond Harry wel op en gooide me een boxer toe, die precies in mijn gezicht terecht kwam, hoofdschuddend haalde ik deze er vanaf en trok 'm snel aan, om vervolgens naast Harry te gaan staan. Ik pakte wat lukraaks uit zijn kast, had niet echt een idee wat het was maar het zal wel goed zijn. Snel trok ik het aan en glimlachend pakte ik Harry's hand vast. 'Zullen we maar gaan, dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik gristen nog snel mijn mobiel mee voordat ik hand in hand met Louis de trap afliep. de pers die voor de deur stond was niet eens meer te tellen. Dit had ik echt nog nooit meegemaakt voor mijn deur. ''Ze komen voor ons,'' giechelde ik en drukte snel mijn lippen nog op die van Louis voordat ik mijn sleutels pakten en de deur opende. de flitsen verblinden me nog net niet en ik hou Louis stevig vast. ''Is het waar?'' ''Dus Larry is real?'' Ik had niets anders verwacht en beet even op mijn lip en keek met twinkelende ogen naar Louis. ''We are Larry Stylinson!'' gilde ik. drukte mijn lippen vliegensvlug op die van Louis en trok hem daarna de menigte door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''