• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lol, knipperlichtrelatie tussen Zayn en Perrie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Mijn telefoon liet ik gewoon liggen op zijn nachtkastje, correctie, straks ook mijn nachtkastje. Als ze ons wilden bereiken belde ze Harry maar, ze wisten toch wel dat ik bij hem was. Zacht kneep ik nog in zijn hand, voordat hij de deur open maakte en alle vragen op ons af werden gevuurd. 'We zijn dan eindelijk samen...' Giechelde ik er nog achteraan, waarvan ik niet wist of de paparazzi het gehoord zou hebben. Glimlachend kuste ik hem terug, waarna we heelhuids uit de menigte kwamen. 'Wil je met de auto?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikte. ''Lijkt me wel zo verstandig als we met al jou spullen moeten gaan tillen.'' Grijnsde ik en liep naar Louis zijn auto. Geduldig wachten ik tot hij deze van het slot afhaalde en stapte snel in aan de bijrijderskant. ik was benieuwd hoesnel de foto's van de kussende Louis en mij de ronte zouden gaan en het zou me niets verbazen als het nu al op Twittter of Tumblr zou staan. ''Boo, kom, schiet op!''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Oh ja, wat stom van me...' Grinnikte ik, waarna Harry al de auto instapte nadat ik 'm had open geklikt. 'Ja, ja,' mompelde ik zachtjes. Snel stapte ik ook, duwde de sleutel in het contact, draaide deze een keer om en de motor begon te brommen. Voordat ik het gaspedaal indrukte, draaide ik mijn hoofd nog even naar die van Harry en duwde mijn lippen tegen zijn wang aan. 'Ik denk... Dat ik gelukkig ben. Met jou.' Giechelend drukte ik nog een kusje op zijn wang, waarna ik naar de weg keek en het gaspedaal induwde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn wangen werden rood en met een verlegen glimlach keek ik hoe Louis zich op de weg concentreerde. "En Ik weet wel zeker dat ik gelukkig ben, met jou." Glimlachte ik en vliegensvlug drukte ik een kusje op zijn wang. Ik was al een praat 2 dagen nu de gelukkigste persoon op aarden. Ik had een relatie met mijn beste vriend. Degene bij wie ik altijd mezelf kan zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Dat is je geraden ook, Styles.' Probeerde ik er nep-boos van te maken, wat zoals gewoonlijk vreselijk faalde. Gelukkig lagen onze huizen niet zo heel ver uit elkaar, met de auto zou 't ongeveer een kwartiertje zijn en te voet een half uurtje. Glimlachend reed ik ''mijn'' straat in, waar ik na deze dag niet meer zo heel vaak zou komen, het huis hield ik wel gewoon aan, veronderstel dat we ruzie zouden krijgen... Waar ik niet op hoopte. Netjes parkeerde ik de auto, precies voor de deur en haalde de sleutel uit het contact.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De rit verliep vlot en toen Louis de auto paleerde bleef ik even zitten. "Eerst een kus." Ik pakten zijn hoofd tussen zijn mijn wijsvinger en duim en draaide hem zo naar me toe. Ik drukte een kus op zijn lippen. "Je bent echt leuk." Glimlachte ik. En nu was we zijn spullen op gingen halen, voelde het nog officiëler. En ik vond het geweldig. Ik klikte mijn riem los en stapte uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde zachtjes en gaf Harry ook een kusje terug. 'Jij bent leuker,' murmelde ik zachtjes, waarna ik zijn voorbeeld volgde en mijn gordel losklikte en uitstapte. Snel klikte ik de auto dicht, waar ik Harry's hand vast pakte en richting de voordeur liep. Ik stak de sleutel in het slot en opende deze. 'Je weet de weg... Neem ik aan.' Lachend duwde ik hem naar binnen, waar ik de voordeur sloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte en schudden even mijn hoofd. "Nee, ik zou graag een gids willen huren." Zei ik serieus. "Die er goed in is om me alle hoeken van de slaapkamer te laten zien." Vervolgde ik lachend, waarna ik snel de trap oprenden. Ik opende Louis zijn kamer en ging snel achter de deur staan. Ik was af en toe zo kinderachtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Voordat ik ook nog maar iets op Harry kon zeggen verdween hij razendsnel naar boven, grinnikend liep ik achter hem aan en de deur van mijn slaapkamer stond open wat betekende dat hij daar moest zijn. Aangezien de deur meestal dicht zat. Alsof ik niet wist waar hij was liep ik zoekend de kamer in, waar ik mijn hoofd automatisch om de deur sloeg. 'Gotcha,' giechelend trok ik Harry aan zijn hand naar me toe, waarna ik mijn armen om zijn middel sloeg en een zacht kusje op zijn lippen drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kan ik de rol van een meisje invullen, die niet in de band zit maar gewoon in Londen woont? Ze is fan van 1D.


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Vita schreef:
    Kan ik de rol van een meisje invullen, die niet in de band zit maar gewoon in Londen woont? Ze is fan van 1D.


    {Ik vind het best, als je dan wel even in mijn rollentopic je rol invult kun je meedoen :Y) }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Oeh jeej ^-^ Een nieuweling]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Trouwens Brooksel (als ik je zo mag noemen XD) Kan je bij overige alle namen weg halen? En miss moeten we maar is na vragen of die meiden rollen nog wel willen... Dan kunnen we ook opzoek naar nieuwe leden, want mijn X-Factor verhaal is dood, we zijn met een betere bezig(: }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Keekee!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."