• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.



    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]


    Take me to wonderland

    Mayari Rae Ellison.
    'Wat zou er gebeuren als ze ruzie kregen.' eerst wilde ik gaan denken hoe ik normaal zou denken, maar ik realiseerde me dat ik als een kleine kleuter moest gaan denken. 'Hmm, ik denk dat ze elkaar nooit meer zouden willen zien.' zei ik met een sluwe grijns. Ik stond op en liep naar een punt in de kamer zodat ik niet meer vanuit de keuken gezien kon worden. 'Tenminste, zo vat ik het nu op. Ze hebben volgens mij ook al zitten droogneuken daarboven.' zeg ik terwijl ik naar de badkamer wees. 'Wilde kijken waar ze heen gingen, en toen ik keek hadden ze beide alleen nog maar een boxer aan, en het bad liep al vol. Ik moet trouwens zeggen dat ze d'r niet verkeerd uitzien.' grijnsde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    'Je reageerde ineens heel anders... Ik begrijp best wel als je het vervelend vind.' Met mijn handen pakte ik zijn handen vast en rustig speelde ik met zijn vingers. 'Ik bedoel, je hoort niet iedere dag dat je beste vriend verliefd op je is...' Lipbijtend keek ik Harry terug aan, waar ik mezelf voor de zoveelste keer moest inhouden om hem niet gewoon te zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik sloot mijn ogen even en legde een hand op Louis zijn wang. "Geloof me nu, dat als ik zeg dat ik het niet vervelend vind. Ik dat meen." Glimlachend keek ik hem aan. "Het enige wat anders is, is dat ik dit kan doen. Zonder dat ik me af hoef te vragen wat je ervan vind." Grijnsde ik en drukte mijn lippen kort en zacht op die van Louis.
    "En nu hou je erover op." Glimlachte ik.
    We stond net nog op het punt seks te hebben. Ik snapte niet waar hij zich zo druk om maakten.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek Maya met een verafschuwende blik aan. "In onze badkamer nog wel..." siste ik. Niet dat ik die badkamer nou nodig had, maar het bleef toch gedeeltelijk mijn badkamer. Ik woonde hier al lang en het was dus ook voor een deel mijn huis. En van de verhuurders dan...
    "Het interesseert me niks of ze er goed uitzien of niet, al is dat wel een pluspunt... Dan heb ik tenminste wel een leuk lichaam." zei ik grinnikend om vervolgens even stil te zijn. Ik gebaarde naar Maya dat ze ook even moest zwijgen zodat ik eventjes kon afluisteren. Helaas voor mij had ik dat beter niet kunnen doen, maar nu wist ik wel wat Louis zijn gedachtegang was. Hij was verliefd... verliefd op die krullenbol!
    "Dat verachtelijke..." begon ik, waarna ik mezelf tot stilte maande en Maya weer aankeek. "Nog even en ze staan voor het altaar om te trouwen!" siste ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mayari Rae Ellison.
    Toen hij dat zei kookte ik redelijk van binnen, maar ik bleef er koel onder. Ik haalde mijn schouders op. 'Twee dingen. Een: Hij is tenminste homo. Twee: Nu maar beginnen met die ruzie dan.' Ik concentreerde me uit alle macht op Harry, en dacht er aan hoe het er uit zou zien als hij zei dat hij Louis haatte. Onwillekeurig verscheen er een grijns op mijn gezicht. 'Ik haat je, Louis. Ik gebruikte je alleen maar om seks te krijgen, maar jij durfde niet eens. Zwak. ' Ja, ik had ook in zijn gedachtegang rondgesnuffeld. Terwijl ik de illusie uitsprak, klonk mijn stem met een zangerige ondertoon. Ik voelde me zwakker worden, maar het was het waard. Het was het absoluut waard.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Een piepend geluidje verliet mijn mond toen ik Harry's hand op mijn wang voelden. 'Maar, ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik had het eigenlijk gewoon nooit aan je moeten vertellen.' Dan was alles nog als vanouds geweest. Dan was het minder vreemd geweest als eerst. Ik wilden vragen wat hij bedoelde, maar toen ik zijn lippen tegen die van mij aanvoelde begreep ik het precies. Knarsetandend keek ik hem aan, hij kon het doen waarneer hij wilde, ik kon helemaal niets doen. Ik slikte hoorbaar en sloot mijn ogen, zijn andere woorden negerend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Als dit Maya zou lukken stond ik zeker weten bij haar in het krijt. Stilletjes stond ik op en ging ik naast haar zitten, terwijl ik in mijn hoofd duizenden schietgebedjes opdreunde. "Kom op, Maya... Hoe graag wil jij weer reïncarneren?" vroeg ik haar zachtjes. "Denk eraan, als dit jou lukt kun je eindelijk weer leven. Aanraken wat je maar wilt en doen wat je het leukst vind zonder enige beperking." Ik grijnsde bij de gedachten en bleef rustig naast haar zitten terwijl ik schietgebedjes bleef opzeggen in mijn hoofd en naar achteren leunde terwijl ik Maya bekeek. Ze was een hele goede vriendin geworden na al die jaren en als we samenwerkten kregen we veel voor elkaar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Hulpeloos liet ik mijn hand van Louis zijn wang afglijden. "Vind jij het vervelend?" Vroeg in onzeker. Misschien liep ik ook wel te hard van stapel. Maar ik dacht gewoon dat hij het niet erg zou vinden met iemand te kussen die hij leuk vond. Zo zou ik het tenminste zien. We hadden immers al gezoend en daarbij had ik hem ook nog gepijpt, voordat ik wist da hij me lik vond. Dan konden we dat toch ook gewoon blijven doen?
    Opeens zei mijn gedachten dat ik Louis haten en hem alle. Maar gebruikte. Mijn pupillen werden groot en wild schudden ik even mijn hoofd. Niet waar. Ik hield van Louis en zou hem nooit gebruiken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Je begrijpt het niet!' Gilde ik gefrustreerd. Misschien ging ik nu heel onredelijk doen maar ik kon er niet meer tegen. 'Jij kan alles doen wat jij wilt omdat je weet dat ik toch geen nee tegen je zeg. Dat doe ik trouwens nooit. Maar ik kan helemaal niets met jou doen omdat jij mij niet leuk vind! Of niet in de zin zoals ik jou leuk vind...' Ik murmelde er nog wat achteraan wat hij toch niet zou verstaan en keek naar Harry's borst, geen behoeft om hem recht aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mayari Rae Ellison.
    Aangespoord door de woorden van Jayden concentreerde ik me nog meer. Zeg het, Harry. Zeg het. Het was me gewoon gelukt. Ik was zijn gedachtegang binnengedrongen en kon hem dingen influisteren. Niet dat hij het hoefde te doen, maar het zou kunnen. Een gevoel van macht stroomde door me heen, maar ik bleef me concentreren. Niet wegvallen nu. Je denkt dat je dat nooit zou doen. Maar wie hou je voor de gek? Je gebruikt hem. Je wil seks met hem blijven hebben, terwijl jij hem niet leuk vindt op die manier. Hij jou wel. Is dat niet precies hetzelfde als gebruiken? Ik grijnsde en sloot mijn ogen, om me nog beter te kunnen concentreren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    harry Edward Styles
    mijn gedachtegang liep nu zo door elkaar heen dat ik me amper nog concentreren op Louis zijn worden. ik kromp ineen van zijn gegil en schudden wild mijn hoofd. ''Het is niet waar!'' gilde ik. meer tegen de stem in mijn hoofd dan tegen Louis. ik gebruikten Louis niet. ik hield van hem en het feit dat ik dan seks met hem kon hebben was alleen maar mooi meegenomen. ''Hij... Jij mag ook alles bij mij doen.'' jammerde ik. ik had mijn ogen stijf dichtgeknepen en sloeg mijn handen voor mijn oren. maar ik hoorde de stem in mijn hoofd nog steeds. ''Het is niet waar, ik gebruik hem... je niet.''
    volgens mij draaide ik door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn ogen vergrootte zich en het leek alsof hij helemaal doorsloeg. Ik had maar een ding om hem te kalmeren en hij had zelf gezegd dat ik ook alles bij hem mocht doen... Voor een seconde twijfelde ik, waarna ik toch mijn lippen tegen die van hem aanduwde en mijn armen om zijn middel klemde. 'Rustig worden, Hazza, het is al goed...' Fluisterde ik tegen zijn lippen aan, om er nog een kusje tegenaan te drukken. Oke, zo slecht was dit nog niet... Ik kreeg dan tenminste wel wat ik wilde, ook al voelde hij niet hetzelfde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mayari Rae Ellison.
    Louis was hem aan het kalmeren, en dat begon zwaar irritant te worden. Harry! Kom op! Geloof je jezelf nou echt? Als je hem niet gebruikte, zou je gewoon zeggen dat je niet hetzelfde voelde en het daarbij laten. Je gebruikt hem. Je gebruikt hem. Het werd steeds zwaarder, en ik wist dat ik dit niet heel lang meer ging volhouden. 'Kom op.' mompelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles
    mijn lichaam verstrakte zich en ik sloeg mijn handen tegen mijn slaap toen nog een woordenstroom mijn hersens binnen drong. Maar toen ik Louis zijn lippen op die van mij voelde ontspande mijn lichaam meteen weer en werd mijn hoofd leeg. meteen sloeg ik mijn armen strak om zijn nek en duwde mijn neus in zijn wang na zijn laatste worden en kusje. de tranen stonden in mijn ogen en snel kneep ik ze dicht. het was niet waar. ik gebruikte Louis niet. Louis was mijn alles en ik hield van hem. zou nooit zonder hem kunnen of hem kunnen gebruiken. ik maakte alleen gebruik van het feit dat hij verliefd op me was, maar dat was anders. want dan gebruikte Louis mij nu ook, omdat ik dat toeliet.
    oke. dit was verwarrend. ''Ik wil niet dat je boos bent.'' murmelde ik zachtjes en probeerde even te vergeten wat er net gebeurt was. want om eerlijk te zijn vond ik het echt heel eng. ik haalde mijn neus weer uit Louis wang en keek de jongen met waterige ogen aan en drukte mijn voorhoofd tegen die van hem terwijl ik hem nog dichter tegen me aantrok.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig kalmeerde hij direct en gebeurde er niets engs meer. Rustig begon ik wat cirkeltjes te tekenen op zijn rug, voor als hij weer zou doorslaan. Ik giechelde zachtjes toen hij zijn neus in mijn drukte. 'Ik ben ook niet boos, Hazza. Ik was alleen teleurgesteld... Maar ik denk dat ik er nu wel mee kan leven.' Glimlachend keek ik hem aan toen hij zijn voorhoofd tegen die van mij aanduwde, mijn vingertoppen liet ik onder zijn ogen langs gaan. 'Niet huilen,' murmelde ik zachtjes. 'Dan ga ik automatisch ook mee doen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you