• Ik wil heel graag een tatoeage voor mijn zestiende verjaardag, maar ik weet nog niet wat.... Suggesties??


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Even een random vraag, is het pijnlijk om een tatoeage op je bovenarm, aan de buitenkant, te zetten?


    Ehm, bovenarm durf ik niet te zeggen. De mijne staat op mijn onderarm, aan de binnenkant, en dan van mijn pols tot aan de binnen kant van mijn elleboog. Prettig is het zoiezo niet en op bepaalde stukken ( rand van mijn pols en net onder de binnenkant van mijn elleboog waren enorm gevoelig/pijnlijk ) heb ik er behoorlijk last van gehad. Ik vind het moeilijk te zeggen dat het erg pijnlijk is. Ja aan de ene kant doet het zeer want het schuurt en schaaft ( mijn ervaring ), maar aan de andere kant vind ik het wel gewoon goed te verdragen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Neem iets wat voor jou heel veel betekent en wat je voor de rest van je leven wilt houden en mooi zult vinden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 23:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankje iedereen voor de reacties! Ik ga er nog zeker heel goed over na denken! x


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Dat je tot je 18 moet wachten omdat je dan volgroeid bent is echt bullshit, want je blijft groeien tot je 24sten.

    En ik sluit me eigenlijk bij de rest hier aan. Tattoo's zijn permanent en als je dus niet zeker weet wat je wilt, zet je hem beter niet, want daar kan je spijt van krijgen. Zet desnoods een tijdelijk tattoo met henna als je het niet zeker weet. Die blijft een poosje staan en als je hem dan al beu bent, weet je ook meteen dat je die tattoo niet moet zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Madonna schreef:
    Je moet niet zomaar een tatoeage laten zetten, je zit er wel voor de rest van je leven aan vast. Als je nog niet weet wat, kun je beter wachten tot je iets vindt wat ook echt betekenis heeft, want van een random tatoeage krijg je waarschijnlijk spijt.


    •*• Lululu •*•

    Is leuk en aardig, maar als je om suggesties gaat vragen .. ben je duidelijk niet echt klaar voor een tattoo. Bovendien; geven je ouders wel toestemming?
    Anyways, je kunt ook langsgaan naar een tattooshop, om te vragen of hun je willen helpen met de tattoo.


    To infinity and beyond •

    Ik wil een tattoo voor mijn 18e verjaardag (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eluveitie schreef:
    Even een random vraag, is het pijnlijk om een tatoeage op je bovenarm, aan de buitenkant, te zetten?

    Een vriendin van mij heeft een tatoeage op haar bovenarm laten zetten en volgens haar kietelde het alleen eventjes. Maar pijn deed hij bij haar niet, en dat terwijl het best een grote is en flink is ingekleurd.


    Chaos is a ladder.

    DeepPurple schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij heeft een tatoeage op haar bovenarm laten zetten en volgens haar kietelde het alleen eventjes. Maar pijn deed hij bij haar niet, en dat terwijl het best een grote is en flink is ingekleurd.


    Thanks c:


    26 - 02 - '16

    Je kan ook spijt krijgen van tattoo's waarvan je zeker wist dat je die wou. Just saying. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Je kan ook spijt krijgen van tattoo's waarvan je zeker wist dat je die wou. Just saying. :Y)


    In principe kan je overal spijt van krijgen. (A)


    26 - 02 - '16

    Ik kan je één ding aanraden, neem iets dat je nooit meer zal en wil vergeten. Iets dat superspeciaal voor je is. Het is je eerste tattoo en het zit de rest van je leven op je, het is niet iets wat je zo even kan beslissen en even snel voor je verjaardag uitkiest.
    Ik wil ook heel graag aan tattoo maar ik ben al bijna een jaar aan het nadenken. Wat is nou echt speciaal voor me? Wat betekent veel voor me?
    Wees vooral niet te overhaast want daar krijg je spijt van.
    Van't zomer wou ik (net als Ariana Grande) een klein hartje op me voet maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik wil het nog wel, en ik zal het ook vast wel laten zetten in de toekomst want ik vind het heel mooi, maar niet als eerste tattoo. Ik vind dat je eerste tattoo nog specialer moet zijn dan elke andere tattoo die je ooit laat zetten.
    Denk er goed, heel goed over na. Ik weet niet wanneer je jarig bent maar haast niet. Denk niet: Ik moet voor mijn verjaardag die tattoo hebben laten zetten, dus moet ik snel iets uitkiezen. Doe het dan wat later en zorg dat je er de rest van je leven van kan genieten.

    De enige tip die ik je kan geven is kies niet iets wat je bij een andere hebt gezien en dus zelf ook maar neemt omdat je het zo mooi vind, maar bedenk het zelf. Ontwerp het zelf, bedenkt een originele plek die je kan bedekken en DENK HEEL GOED NA.

    Succes!

    Madonna schreef:
    Je moet niet zomaar een tatoeage laten zetten, je zit er wel voor de rest van je leven aan vast. Als je nog niet weet wat, kun je beter wachten tot je iets vindt wat ook echt betekenis heeft, want van een random tatoeage krijg je waarschijnlijk spijt.


    comfort in c h a o s

    BODYROCK schreef:
    Ik kan je één ding aanraden, neem iets dat je nooit meer zal en wil vergeten. Iets dat superspeciaal voor je is. Het is je eerste tattoo en het zit de rest van je leven op je, het is niet iets wat je zo even kan beslissen en even snel voor je verjaardag uitkiest.
    Ik wil ook heel graag aan tattoo maar ik ben al bijna een jaar aan het nadenken. Wat is nou echt speciaal voor me? Wat betekent veel voor me?
    Wees vooral niet te overhaast want daar krijg je spijt van.
    Van't zomer wou ik (net als Ariana Grande) een klein hartje op me voet maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik wil het nog wel, en ik zal het ook vast wel laten zetten in de toekomst want ik vind het heel mooi, maar niet als eerste tattoo. Ik vind dat je eerste tattoo nog specialer moet zijn dan elke andere tattoo die je ooit laat zetten.
    Denk er goed, heel goed over na. Ik weet niet wanneer je jarig bent maar haast niet. Denk niet: Ik moet voor mijn verjaardag die tattoo hebben laten zetten, dus moet ik snel iets uitkiezen. Doe het dan wat later en zorg dat je er de rest van je leven van kan genieten.

    De enige tip die ik je kan geven is kies niet iets wat je bij een andere hebt gezien en dus zelf ook maar neemt omdat je het zo mooi vind, maar bedenk het zelf. Ontwerp het zelf, bedenkt een originele plek die je kan bedekken en DENK HEEL GOED NA.

    Succes!




    Amen. Dankje, dit helpt mij zelfs ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik voel me zo badass nu. :Y) Zolang heb ik niet over mijn tattoo nagedacht, hij is vast niet origineel en al helemaal niet op een originele plek. But I like it. :Y) Dus doe wat je lekker zelf wil.


    -