• Ik wil heel graag een tatoeage voor mijn zestiende verjaardag, maar ik weet nog niet wat.... Suggesties??


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    ik wil zelf heel graag een pink ribbon teken omdat dat speciaal voor me is zelf vind ik een sleutel met een slotje erg mooi of een tekst in het Engelsx


    .

    Ik neem zelf liever een tatoeage met betekenis, iets waar ik al heel lang mee zit om te doen.
    Maar ehm, misschien een leuk symbool dat je aanspreekt, lievelings dier?


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Y U no wait tot je wel weet wat je zeker wil hebben? :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Westcoast schreef:
    Is leuk en aardig, maar als je om suggesties gaat vragen .. ben je duidelijk niet echt klaar voor een tattoo. Bovendien; geven je ouders wel toestemming?
    Anyways, je kunt ook langsgaan naar een tattooshop, om te vragen of hun je willen helpen met de tattoo.


    •*• Lululu •*•

    Genius schreef:
    Ik voel me zo badass nu. :Y) Zolang heb ik niet over mijn tattoo nagedacht, hij is vast niet origineel en al helemaal niet op een originele plek. But I like it. :Y) Dus doe wat je lekker zelf wil.

    Same hier.


    Chaos is a ladder.

    wat de anderen zeggen , vind ik ook .
    maar als je het echt wilt zou ik het niet groot doen !
    Een infinity teken is mooi (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    I give you;

    http://browse.deviantart.com/traditional/bodyart/bodymods/tattoos/


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoals hierboven al veel is gezegd, wel goed over na denken.

    Zelf vind ik kleine tattoo's met een betekenis echt mooi. Zoals een hartje, ankertje, peace teken, infinity teken, vogeltje enzo.

    xNadine schreef:
    Zoals hierboven al veel is gezegd, wel goed over na denken.

    Zelf vind ik kleine tattoo's met een betekenis echt mooi. Zoals een hartje, ankertje, peace teken, infinity teken, vogeltje enzo.

    Zo standaard, bah. Nee bedankt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daniels schreef:
    Besef wel, wanneer je iets op je pols zet, en je wilt later bijvoorbeeld met iets werken waar je met veel mensen moet omgaan (zoals horeca, de zorg) je dan minder snel wordt aangenomen omdat (zichtbare) tattoo's nog bijhoorlijk een taboo zijn.
    Een tekst zal ik ook niet zo snel zetten, je wordt er zat van. En Stay Strong vind ik persoonlijk ook behoorlijk een cliché tekst, omdat Demi Lovato hem ook heeft.


    Vind ik ook, heeft ze trouwens die vogels ook niet?


    Keep on smiling

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo standaard, bah. Nee bedankt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo standaard, bah. Nee bedankt.


    Wat zou jij dan leuk vinden?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo standaard, bah. Nee bedankt.

    Het was ook geen suggestie voor jou. :Y)


    -

    xNadine schreef:
    (...)

    Wat zou jij dan leuk vinden?

    Iets wat minder standaard is dan vogeltjes en vlindertjes. Natuurlijk het gaat om de gedachte achter de tattoo, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat kun je ook doen met iets wat niet veel mensen hebben.
    Ik persoonlijk zou heel graag zoiets of zoiets willen hebben. De eerste omdat ik gek ben op robots en alles wat met techniek te maken heeft. (Daarom doe ik ook een ICT opleiding) En de tweede, omdat er voor mij iets achter zit. De draak en de engel, goed en slecht. Moeilijk uit te leggen wat ik er precies van vind en wat mijn precieze gedachte erachter is, maar ik vind het mooi.
    Dat zijn dus dingen die ik leuk vind en ik ga, als ik ooit het geld ervoor heb, die eerste tattoo laten zetten.

    Genius schreef:
    (...)
    Het was ook geen suggestie voor jou. :Y)

    En die reactie was ook niet voor jou :Y) Ik mag gewoon mijn mening erover geven hoor, als je er niet tegen komt, tja, dan is het internet niet de goede plek voor jou.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 13:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xNadine schreef:
    Zoals hierboven al veel is gezegd, wel goed over na denken.

    Zelf vind ik kleine tattoo's met een betekenis echt mooi. Zoals een hartje, ankertje, peace teken, infinity teken, vogeltje enzo.
    euuuhj, ik wil een ankertje op de binnenkant van mn rechter-enkel *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf