• Ja, ik heb mijn beugel sinds donderdag. Ik kan nog steeds niet eten, en ik heb 2 blaren in mijn mond en dat doen zo'n ontzettend veel pijn.
    De auto is ook kapot anders was ik vandaag wax wezen halen, want dat kreeg ik niet mee omdat ik moest 'wennen' aan de beugel.
    Maar dan gaat de ortho zelf maar lekker met zo'n beugel zitten, dit is echt niet leuk!

    Als goed is word vandaag nog de auto opgekrikt, maar wat kan ik tegen die tijd doen? De blaar kapot maken is geen goed idee?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Backfire schreef:
    Och, die pijn herinner ik me nog al te goed ^^. Vooral als je 's morgens wakker wordt... Van echte blaren heb ik nooit echt last gehad. Wel vreemd dat je geen wax mee kreeg :/.


    Jaa, na het slapen is je mond een soort van stijf en als je dan beweegt ga je dood. Jaa, ik eis gewoon wax morgen, I need it!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat is even wennen, ik had er ook last van toen ik net mijn beugel had, gaat vanzelf wel over
    In de tussentijd kan je ijsjes eten, of vla, aangezien het geen weer is voor ijs x3

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 16:49 ]

    Toulon schreef:
    Dat is even wennen, ik had er ook last van toen ik net mijn beugel had, gaat vanzelf wel over
    In de tussentijd kan je ijsjes eten, of vla, aangezien het geen weer is voor ijs x3


    Hahaha, ook al is het buiten -5 een ijsje gaat er altijd in. Ik wed als ik nu een ijsje tegen me blaar hou, dat het ontzettend lekker voelt.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Pijnlijk.
    Ik zou als ik jou was ik plaats van wax een suikervrij kauwgompje plaatsen.
    En als je die kauwgom uitdoet goed je tandenpoetsen, voor de plak.


    Pizza's veroveren de wereld man!

    Als ik blaren heb prik ik ze altijd open met een steriel naaldje zodat het vocht eruit kan, dan gaat de druk eraf en de pijn weg. Tenminste dat is zo bij de blaren die ik onder mijn voeten heb soms, weet niet hoe dat zit als je het in je mond hebt.


    You were born original, don't die as a copy.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Ja, mijn ortho zei het is onhandig, het blijft niet zitten etc. Maar ik wil niet met 1 jaar lang blaren zitten, misschien dat zij het lekker vind maar ik niet. Ik ga gewoon wax halen.


    Die vriendin van mij zat bij mij op synchroonzwemmen en we moesten zwemmen met een grote glimlach en die wax bleef gewoon zitten 0.0 Je ortho is vaag :')


    Happy Birthday my Potter!

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Hahaha, ook al is het buiten -5 een ijsje gaat er altijd in. Ik wed als ik nu een ijsje tegen me blaar hou, dat het ontzettend lekker voelt.

    Dat is wel zo haha
    Verder moet je gewoon volhouden, want het gaat om het eindresultaat (:

    Rider schreef:
    (...)

    Die vriendin van mij zat bij mij op synchroonzwemmen en we moesten zwemmen met een grote glimlach en die wax bleef gewoon zitten 0.0 Je ortho is vaag :')



    AHAHAHA. Nou ik ga het morgen halen en als ik het niet meekrijg scheld ik haar uit. ;x


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    xXNiallXx schreef:
    Pijnlijk.
    Ik zou als ik jou was ik plaats van wax een suikervrij kauwgompje plaatsen.
    En als je die kauwgom uitdoet goed je tandenpoetsen, voor de plak.



    Ik kan nog niet kauwen.. :(


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Gewoon dat wax gebruiken. Verder is het na nog een weekje denk ik wel beter.,


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Gewoon dat wax gebruiken. Verder is het na nog een weekje denk ik wel beter.,


    Ik ga het morgen halen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat is echt vervelend. Ik heb geen idee wat je er aan kan doen, ik heb nooit een beugel gehad. Ik smeer op wondjes in mijn mond wel altijd een spulletje van de drogist genaamd Pyralvex. Misschien dat dat werkt?


    Bad decisions make good stories.

    Ik kreeg ook geen wax. Heb het met veel moeite overleeft.. nu gelukkig nog een vage herinnering en mooie tanden!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Je kan er suikervrije kauwgom op plakken (op dat plaatje van je beugel waar de blaar tegenaan komt).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    OneDreamAway schreef:
    Je kan er suikervrije kauwgom op plakken (op dat plaatje van je beugel waar de blaar tegenaan komt).

    Ik vraag mij af of je dat goed wegkrijgt.


    •*• Lululu •*•