• Ja, ik heb mijn beugel sinds donderdag. Ik kan nog steeds niet eten, en ik heb 2 blaren in mijn mond en dat doen zo'n ontzettend veel pijn.
    De auto is ook kapot anders was ik vandaag wax wezen halen, want dat kreeg ik niet mee omdat ik moest 'wennen' aan de beugel.
    Maar dan gaat de ortho zelf maar lekker met zo'n beugel zitten, dit is echt niet leuk!

    Als goed is word vandaag nog de auto opgekrikt, maar wat kan ik tegen die tijd doen? De blaar kapot maken is geen goed idee?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Blarenpleister in je mond proppen.

    HAHA, ik at meteen een tosti toen ik mijn beugel had. Heb overigens geen beugel meer, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 15:55 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    AntwaMalik schreef:
    Ik heb me wax!!


    Yeah! _O_


    Happy Birthday my Potter!

    AntwaMalik schreef:
    Ik heb me wax!!


    Goed zo! :3 Nog succes ermee, hopelijk gaat de pijn snel weg. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Goed zo! :3 Nog succes ermee, hopelijk gaat de pijn snel weg. (:


    Ik heb een prop op de plekken geplakt het blijft (tot nu toe) wel zitten.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Zelf heb ik ook een beugel, maar het duurde bij mij langer dan dat het normaal pijn zou doen.
    Neem 1 asprine, mocht dit niet helpen, eet veel ijs. Als je blaren in je mond hebt, kan het trouwens zijn dat je allergish bent tegen het metaal van de beugel.
    Sterkte :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Ik heb een prop op de plekken geplakt het blijft (tot nu toe) wel zitten.


    Hm, bij mij liet alles meteen los. Ik ging er ook steeds met mijn tong langs, vandaar misschien. Bij mij had het in ieder geval weinig zin, aspirines werkten alleen maar. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.