• Oké, ik had vannacht dus echt iets raars.
    Eerst had ik een nachtmerrie, (ik ga jullie daar verder niet mee lastig vallen) maar het bezorgde me een nogal akelig gevoel toen ik daarna gelijk wakker schrok.
    Vervolgens ben ik weer in slaap gevallen en ik heb dus in de volgende droom daarna, mijn ouders verteld over die nachtmerrie :') Echt weird
    In de ochtend had ik zo'n raar gevoel daarover.
    Wat is het raarste dat jullie ooit gedroomd hebben?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha, wat toevallig! Ik had vannacht een nachtmerrie en later droomde ik ook dat ik mijn vader vertelde over die nachtmerrie. Hij kwam in die nachtmerrie voor en zei in mijn droom dat hij precies hetzelfde had gedroomd als ik. Vreemd. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb gelukkig al even geen nachtmerrie gehad ;3
    & ik droomde onlangs dat zo een 'vriend' mij nogal plotseling binnen deed, hahaha, echt awkward als ik hem nu zie xd


    effort never betrays you

    Mmm, ik heb sinds veel gedoe met mijn ex elke nacht nachtmerries. Elke nacht rond een uur of 3 a 4 word ik schreeuwend wakker. Helaas, ik wil ook wel eens een nachtje goed slapen! :(


    Bad decisions make good stories.

    Één of ander verhaal waar ze hun kinderen gingen invriezen.


    •*• Lululu •*•

    Ugh, ik had gedroomd dat ik wakker werd en in een compleet ander huis was, in de kamer van een vriend van me :')
    Durfde 's ochtends m'n ogen niet open te doen, vond het zo awkward, haha.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb gelukkig nooit nachtmerries! Wel rare dromen, maar nooit nacthtmerries.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb echt bijna alleen maar rare dromen, soms positief, soms negatief.

    Maar nu droomde ik dat ik in de Albert Heijn werkte(cat)


    Tijd voor koffie.

    Mijn raarste droom is dat ik in een videogame kwam met mijn klasgenoten en we moesten vechten tegen de "duivelse" leraren. We hadden bazooka's en shit. Op een gegeven moment viel ik van een railing af en was ik dus "dood". Kreeg ik opeens een scherm voor me neus dat ik had verloren en of ik terug wilde gaan naar het laatst opgeslagen punt in het spel.
    Dat was echt echt raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik droom elke nacht bizar. (cat)
    De mooiste en vreemdste droom was toen ik opeens de macht via via in handen kreeg en ik daarna een alleenheerschappij had. It was freaking awesome. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droomde dat ik eindelijk de piercing mocht nemen die ik zo graag wilde, dat ik mijn haar mocht verven en dat ik niet meer thuis hoefde te wonen. Nou maar hopen dat die droom ooit uitkomt.


    26 - 02 - '16

    Het enige waar ik over droom, is de jongen die ik leuk vind $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik heb jaren lang dezelfde droom gehad=.= geen leuke droom en ik wist dat ie elk jaar weer terug kwam.
    dat vond ik weird mijn vriendin had dit ook we konden elkaars gedachten raden en echt nog veel meer en sinds kort ben ik erachter gekomen dat we dus al ver gevorderden in paranormaal zijn. wij googlen bleek dat iedereen paranormaal is en dat iedereen het kan maar dat sommige mensen niet eens weten wat het is, het negeren of het niet willen.
    dus......................tja xD srry als ik je nu heb laten schrikken, of iedereen hier.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik niet, maar mijn moeder wel. Zij heeft echt voorspellende dromen, superfreaky :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik had zolaatst een realistisch droom dat ik wel gewoon in bed lag, maar dat ik alleen maar lag te denken. Toen ik wakker werd, dacht ik gewoon verder en voelde ik me kapot moe.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~