• Voor godsdienst moet er elke week iemand het 'les begin' doen. Dit wil zeggen dat die persoon een filmpje laat zien over een zelfgekozen onderwerp, dat die daar wat meer bij vertelt en daarna een stelling bij dat onderwerp verzint.
    Binnenkort is het mijn beurt, maar ik heb geen idee welk onderwerp ik zou nemen. Deze onderwerpen zijn al geweest: anorexia, euthanasie, leukemie, pesten,... Ik wou heel graag rond zelfmoord het les begin doen, maar blijkbaar heeft iemand dat onderwerp al gepakt en zij moet nog voor mij, dus moet ik iets anders nemen maar ik heb geen idee wat.
    Heeft iemand een ideetje? Ik praat graag over dingen zoals zelfmoord, eetstoornissen, pesten,...

    Schizofrenie?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Erebus schreef:
    (...)

    Klinkt zeer aantrekkelijk. -sarcasme- lijkt me nou niet echt een fijne manier...nou ben ik zowieso neit zo van het lijnen...ik ga wel op normale manier afvallen...

    OT: Als er iets te vinden is over dat van Alwin, klinkt dat nog wel interessant, maar als er niet zoveel over te vinden is, is denk ik toch automutilatie een prachtthema...is vooral bij tieners zeer aanwezig.


    Er zijn behoorlijk wat mensen met diabetes die hun medicatie niet nemen. Medicatie heeft bijwerkingen en van de ziekte zelf merk je niks, tot het te laat is. Alleen bewust niet innemen om af te vallen is nieuw voor me.

    http://www.bbc.co.uk/newsbeat/20988655
    Het artikel


    quidquid excusatio prandium pro

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dat vind ik zeker, het moet inderdaad afgelopen zijn met al die vooroordelen. Ik heb nog even tijd om erover na te denken, maar deze maakt wel een grote kans om het te worden (:


    Oke, succes ermee. Hoewel ik nooit zelf aan automutilatie heb gedaan, ben ik er al wel al vanaf heel jong mee in aanraking gekomen. Mocht je vragen hebben of iets willen weten mag je me altijd PB'en. :)


    Bad decisions make good stories.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Er zijn behoorlijk wat mensen met diabetes die hun medicatie niet nemen. Medicatie heeft bijwerkingen en van de ziekte zelf merk je niks, tot het te laat is. Alleen bewust niet innemen om af te vallen is nieuw voor me.

    http://www.bbc.co.uk/newsbeat/20988655
    Het artikel


    Bah. Ik had al een verschrikkelijke hekel aan het schoonheidsideaal, maar dat wordt met de keren dat ik zulke dingen hoor, erger....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Over automutilatie, je weet er verdomd weinig vanaf, totdat je het zelf doet.


    SLOAN.

    Hotchner schreef:
    Boulimia? Schietpartijen?


    •*• Lululu •*•

    Dat moeten wij ook doen! Ik had het thema zelfvertrouwen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Anarose schreef:
    (...)

    Oke, succes ermee. Hoewel ik nooit zelf aan automutilatie heb gedaan, ben ik er al wel al vanaf heel jong mee in aanraking gekomen. Mocht je vragen hebben of iets willen weten mag je me altijd PB'en. :)

    Dat is heel vriendelijk, maar ik weet er zelf denk ik genoeg over (:


    Dit vind ik ook een aangrijpend fimpje dat je misschien kan laten zien.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn