• Vandaag tijdens gym waren we gewoon bezig met sporten, maar dat vond onze leraar niet dus moesten we een halfuur nablijven... Tijdens het nablijven was de deur van de meisjeskleedkamer dicht en die van de jongens open. De leraar kwam om de tien minuten ons controleren en verdween dan weer, ik heb geen idee waar naartoe. Terwijl ik daar zat voeldde ik dat er gewoon iets aanwezig was in die kleedkamer van de meisjes, maar dacht dat het verbeelding was dus lette ik er niet op, maar het trok gewoon aan me. Toen het nablijven erop zat gingen we naar de kleedkamer en vlak ervoor verdween dat gevoel van een aanwezige. Ik liep naar mijn spullen en zag mijn tas onder het bankje liggen, mijn kleren op elkaar gegooid en mijn mobiel was duidelijk te zien en hij stond aan. Ik weet zeker dat ik mijn mobiel had verstopt, want ik let daar altijd op. Het was niet alleen bij mij, ook lager er tassen over de grond met kleren. Alsof er iemand opzoek was naar iets van waarde. Ook is er een shirtje kwijt, terwijl we met zijn allen in onze tas hebben gekeken. Het was gewoon weg, foetsie, nergens te bekennen. Ik heb het maar laten zitten, maar nu vraag ik me dus af: Hebben jullie dit ook wel eens? Het gevoel dat er iets gebeurd terwijl je niks hoord of ziet en waar het naderhand nog echt is ook? Of stel ik me gewoon aan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dat is best eng. ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Heeft niemand anders zo een gevoel?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nope, maar als een persoon soms iets zegt, wist ik 5 seconden ervoor precies dat hij/zij dat ging zeggen. En niet zo van die super-voorspelbare dingen ofzo xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het spookt in de kleedkamer(cat)

    Nope, nog nooit gehad


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    "voelde" je een echt iemand, of dacht je dat het een geest-ding-achtig-iets kon zijn?
    Want ik snap het verhaal nou niet helemaal. :')

    Ik heb vaak dat ik merk als er iemand achter me staat zonder hem of haar te horen. Maar verder, nope.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dragneel schreef:
    "voelde" je een echt iemand, of dacht je dat het een geest-ding-achtig-iets kon zijn?
    Want ik snap het verhaal nou niet helemaal. :')


    Ik voelde dat er iemand in die kleedkamer was, gewoon het klinkt raar...
    Maar ik dacht dat het gewoon de leraar was die ergens rondliep, nu denk ik daar dus anders over...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb 24/7 het gevoel dat er iemand achter me staat, sowieso (cat).


    i put the fun in funeral

    Hiljemark schreef:
    Ik heb vaak dat ik merk als er iemand achter me staat zonder hem of haar te horen. Maar verder, nope.


    Staat er dan ook echt iemand?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gipsy schreef:
    Het spookt in de kleedkamer(cat)

    Nope, nog nooit gehad


    Haha, was het maar zo...
    Maar eerder die dag is er ook een mobiel gejat en zijn er oorbellen verdwenen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ken het gevoel dat iemand ergens is wel, maar het zoiets is mij nog nooit overkomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh nee! Het tshirt stelende spook!


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet dat ik weet. Misschien was het gewoon één of andere debiel die leuk dacht te zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RainbowDash schreef:
    Oh nee! Het tshirt stelende spook!

    Trolol, fetish man. 8D

    En nope, nooit gehad, maar wel gasten die toen ik op het middelbaar zat telkens binnen kwamen. Gewoon omdat ze dat leuk vonden..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RainbowDash schreef:
    Oh nee! Het tshirt stelende spook!


    Niet alleen T-shits xD
    Ook een mobiel en een paar oorbellen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'