• Vandaag tijdens gym waren we gewoon bezig met sporten, maar dat vond onze leraar niet dus moesten we een halfuur nablijven... Tijdens het nablijven was de deur van de meisjeskleedkamer dicht en die van de jongens open. De leraar kwam om de tien minuten ons controleren en verdween dan weer, ik heb geen idee waar naartoe. Terwijl ik daar zat voeldde ik dat er gewoon iets aanwezig was in die kleedkamer van de meisjes, maar dacht dat het verbeelding was dus lette ik er niet op, maar het trok gewoon aan me. Toen het nablijven erop zat gingen we naar de kleedkamer en vlak ervoor verdween dat gevoel van een aanwezige. Ik liep naar mijn spullen en zag mijn tas onder het bankje liggen, mijn kleren op elkaar gegooid en mijn mobiel was duidelijk te zien en hij stond aan. Ik weet zeker dat ik mijn mobiel had verstopt, want ik let daar altijd op. Het was niet alleen bij mij, ook lager er tassen over de grond met kleren. Alsof er iemand opzoek was naar iets van waarde. Ook is er een shirtje kwijt, terwijl we met zijn allen in onze tas hebben gekeken. Het was gewoon weg, foetsie, nergens te bekennen. Ik heb het maar laten zitten, maar nu vraag ik me dus af: Hebben jullie dit ook wel eens? Het gevoel dat er iets gebeurd terwijl je niks hoord of ziet en waar het naderhand nog echt is ook? Of stel ik me gewoon aan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Little schreef:
    Niet dat ik weet. Misschien was het gewoon één of andere debiel die leuk dacht te zijn.


    Ja, maar wie? Het was al 4 uur geweest, zelfs de conciërge is dan weg... De jongens waren in de gymzaal, want écht niemand mocht weg. Alleen de leraar...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Allerlei idioten verstoppen zich overal. Ik denk gewoon een student of zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Allerlei idioten verstoppen zich overal. Ik denk gewoon een student of zo.


    Misschien... Ik zal er toch nooit achterkomen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MirLiam schreef:
    Dat is best eng. ;o


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het ook raar als je bijvoorbeeld door een drukke stad loopt en je kijkt een random persoon, dat die dan meteen ook jou ogen vind... Echt van hoe wist jij nou weer dat ik je aankeek?!
    Heb het zelf ook wel eens dat ik dan meteen naar iemand kijk die dan ook naar mij keek. Dat vind ik nou vaag. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb nog nooit een aanwezigheid gevoeld of iets dergelijks, maar mijn intuïtie is soms heel erg sterk. Zo wist ik laatst twee dagen van te voren dat mijn partner voor een heel belangrijk practicum er niet zou zijn op de dag dat ik haar nodig had. Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik er zeker van was dat ik uitval had, zonder dat iemand dat tegen me had gezegd.
    Bij de één is dat gevoel gewoon beter ontwikkeld bij de ander. Het is niets bijzonders voor zover ik weet.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:42 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    dat is wel raar zeg. Ja ik heb wel eens dat ik iets denk maar dan dringt het niet echt tot me door ofz en dan even later gebeurt er zoiets wat ik dan dacht zegmaar.


    ailoveejoee.

    Little schreef:
    Niet dat ik weet. Misschien was het gewoon één of andere debiel die leuk dacht te zijn.


    26 - 02 - '16

    jup maar ik denk niet dat we hier aan spoken moeten denken om eerlijk te zijn.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    jup maar ik denk niet dat we hier aan spoken moeten denken om eerlijk te zijn.


    Dat dacht ik ook al. Want wat moet een spook met een shirt, een mobiel en oorbellen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Capricious schreef:
    Ik heb nog nooit een aanwezigheid gevoeld of iets dergelijks, maar mijn intuïtie is soms heel erg sterk. Zo wist ik laatst twee dagen van te voren dat mijn partner voor een heel belangrijk practicum er niet zou zijn op de dag dat ik haar nodig had. Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik er zeker van was dat ik uitval had, zonder dat iemand dat tegen me had gezegd.
    Bij de één is dat gevoel gewoon beter ontwikkeld bij de ander. Het is niets bijzonders voor zover ik weet.


    Jij hebt dus ook gewone voorgevoellen? Het is maar een paar keer gebeurd. Laatst zijn er twee mobiels gejat maar ik voelde niks, tot we klaar waren en ik voelde dat er paniek zou komen. Vijf minuten later was die er...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MrLegoLas schreef:
    Ik vind het ook raar als je bijvoorbeeld door een drukke stad loopt en je kijkt een random persoon, dat die dan meteen ook jou ogen vind... Echt van hoe wist jij nou weer dat ik je aankeek?!
    Heb het zelf ook wel eens dat ik dan meteen naar iemand kijk die dan ook naar mij keek. Dat vind ik nou vaag. :)


    Whaha, dat is dan ook echt weird. Heb ik ook soms.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ja, dat heb ik wel eens gehad, ook wel dat ik 'voel' hoe het met andere mensen gaat. Klinkt raar maar het is nu eenmaal zo.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Pfoeh, ik heb een hele waslijst met ervaringen die óf heel toevallig óf paranormaal zijn. Inmiddels kijk ik niet echt meer van ze op.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nessje schreef:
    (...)

    Jij hebt dus ook gewone voorgevoellen? Het is maar een paar keer gebeurd. Laatst zijn er twee mobiels gejat maar ik voelde niks, tot we klaar waren en ik voelde dat er paniek zou komen. Vijf minuten later was die er...

    Ja, het is gewoon een voorgevoel. De ene keer staat het zeg maar wel aan en de andere keer niet, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.