• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Assassin schreef:
    Still more manly then you'll ever be.


    Aaaah die is heerlijk he 8'D. Normie is such a boss. En fijn dat het alweer beter met je gaat =D


    ars moriendi

    :Y)

    Swizzle schreef:
    :Y)


    Hahaha, eet d'r maar op, ze is mijn minst favoriete personage. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, eet d'r maar op, ze is mijn minst favoriete personage. :Y)


    Echt? Die van mij was Shane. :x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? Die van mij was Shane. :x

    Shane was gewoon een engerd indeed. D: Dat hij dood is, is ook alleen maar goed. Maar ik vind Andrea zo'n sloerie, kan er niks aan doen. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Shane was gewoon een engerd indeed. D: Dat hij dood is, is ook alleen maar goed. Maar ik vind Andrea zo'n sloerie, kan er niks aan doen. :')


    NOOO OOK DOOD ?
    Hahahahaha

    Ik mag Andrea ook niet zo, ze heeft iets waardoor ik echt vind dat ze zich aanstelt ofso k weet niet .

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    NOOO OOK DOOD ?
    Hahahahaha

    Ik mag Andrea ook niet zo, ze heeft iets waardoor ik echt vind dat ze zich aanstelt ofso k weet niet .

    AAhwjefkhjkrh SORRY Ik moet echt mijn mond gaan houden over de serie, ik spoil alles hier :'D


    ars moriendi

    Hahaha ;p

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    AAhwjefkhjkrh SORRY Ik moet echt mijn mond gaan houden over de serie, ik spoil alles hier :'D


    Ja D: Eigenlijk vond ik Andrea in het begin leuk, tot ze gemeen begon te doen tegen Dale. Ik vind Glenn de coolste :Y)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:57 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Ja D: Eigenlijk vond ik Andrea in het begin leuk, tot ze gemeen begon te doen tegen Dale. Ik vind Glenn de coolste :Y)

    Ja he, dat vond ik gewoon zielig. Hij bedoelde het goed enzo ): En toen ze.. oké, hoe zeg ik dit onder te spoilen.. toen ze Daryl raakte, kon ik alleen maar op haar schelden. Dom wijf. :') Glenn is een baas, maar Daryl blijft mijn favoriet. (joh)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja he, dat vond ik gewoon zielig. Hij bedoelde het goed enzo ): En toen ze.. oké, hoe zeg ik dit onder te spoilen.. toen ze Daryl raakte, kon ik alleen maar op haar schelden. Dom wijf. :') Glenn is een baas, maar Daryl blijft mijn favoriet. (joh)
    GLENN ;D Hij is echt geweldig

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja he, dat vond ik gewoon zielig. Hij bedoelde het goed enzo ): En toen ze.. oké, hoe zeg ik dit onder te spoilen.. toen ze Daryl raakte, kon ik alleen maar op haar schelden. Dom wijf. :') Glenn is een baas, maar Daryl blijft mijn favoriet. (joh)


    Awh, ik vind Glenn echt schattig hahaha. Pfft en dat gedeelte, ik begon zelfs ook te schelden hahaha. Ik zat echt mijn laptop fijn te knijpen. Ik wist namelijk niet hoe het verder ging omdat één of andere idioot bij ons de tv overzette net op dat moment.


    Your make-up is terrible

    Weet iemand iets leuks om te doen? I'm bored D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Weet iemand iets leuks om te doen? I'm bored D:


    Nee, sorry. D: Ik ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, sorry. D: Ik ook.


    Meh, mensen uit mijn lagere school stalken is ook niet leuk als je je hun naam niet meer kan herinneren D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov