• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je omlaag scrolt hebben. :C En ik ben pas 9 september jarig, dan wil ik het voor mijn verjaardag vragen omdat ik arm ben, haha.


    Maar dat is nog zo lang...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Maar dat is nog zo lang...


    I know. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I know. :c

    Aahw.. maar dan is seizoen 3 ook al lang uit, dus misschien hebben ze dan nog meer awesome stuff.. Norman zei trouwens dat er nogal wat doden gaan vallen in de tweede helft van dit seizoen.. D:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahw.. maar dan is seizoen 3 ook al lang uit, dus misschien hebben ze dan nog meer awesome stuff.. Norman zei trouwens dat er nogal wat doden gaan vallen in de tweede helft van dit seizoen.. D:


    Noooooo. :c Ik ben zo bang dat hij dood gaat hé.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Noooooo. :c Ik ben zo bang dat hij dood gaat hé.

    MAGNIETMAGNIET. D: Maar als ze dat doen, zijn ze wel dom want Daryl heeft echt superveel fans. Ik vrees wel een beetje voor Merle's leven, though.. ):


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    MAGNIETMAGNIET. D: Maar als ze dat doen, zijn ze wel dom want Daryl heeft echt superveel fans. Ik vrees wel een beetje voor Merle's leven, though.. ):


    Pfft, ik wil het dan niet eens meer kijken. D: Volgens mij doen ze het ook niet hoor, Andrea moet van haar bitchstoel opstaan en iets eraan doen! Merle maakt me toch niet uit, sinds hij Glenn sloeg vind ik hem niet meer leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Pfft, ik wil het dan niet eens meer kijken. D: Volgens mij doen ze het ook niet hoor, Andrea moet van haar bitchstoel opstaan en iets eraan doen! Merle maakt me toch niet uit, sinds hij Glenn sloeg vind ik hem niet meer leuk.

    Haha, ik vind Merle zo'n baas. (nerd) Hij geeft om niemand iets, behalve om zijn kleine broertje. :Y) Although hij hem wel tegen de grond slaat in de trailer van de volgende aflevering.. niet cool. En idd, dat die Andrea eens even verstand in haar kop krijgt ofzo. En anders saved Michonne the day wel.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik vind Merle zo'n baas. (nerd) Hij geeft om niemand iets, behalve om zijn kleine broertje. :Y) Although hij hem wel tegen de grond slaat in de trailer van de volgende aflevering.. niet cool. En idd, dat die Andrea eens even verstand in haar kop krijgt ofzo. En anders saved Michonne the day wel.


    Nou, van mij kan hij de klere krijgen, hahaha. Michonne is echt awesome, ik wilde mijn naam daarnaar veranderen maar toen pikte Mitchell snel dat plaatje in en nu doet hij er bitcherig over haha. Ik hoop dat íemand er tenminste iets aan doet. Anders ga ik janken. :/


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, van mij kan hij de klere krijgen, hahaha. Michonne is echt awesome, ik wilde mijn naam daarnaar veranderen maar toen pikte Mitchell snel dat plaatje in en nu doet hij er bitcherig over haha. Ik hoop dat íemand er tenminste iets aan doet. Anders ga ik janken. :/

    Hahaha, meanie! Michonne is fucking badass indeed.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, meanie! Michonne is fucking badass indeed.



    Awh yeah, echt wel.


    Your make-up is terrible

    Ik ben geen meanie ;c Ik zei, nog voordat dat Nikki wist hoe ze heette, dat ik dat plaatje ging gebruiken voor DarkSavior ;c
    En ik klikte hierop zodat ik die stomme witte cijfers weg krijg. Ik kan daar niet tegen in "Mijn History" lijst. Daar moet alles aangeklikt an grijs zijn.

    Weet je wat, ik verander hem wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben geen meanie ;c Ik zei, nog voordat dat Nikki wist hoe ze heette, dat ik dat plaatje ging gebruiken voor DarkSavior ;c
    En ik klikte hierop zodat ik die stomme witte cijfers weg krijg. Ik kan daar niet tegen in "Mijn History" lijst. Daar moet alles aangeklikt an grijs zijn.

    Weet je wat, ik verander hem wel.

    Haha, ik ken dat wel, dat moet gewoon wit zijn :'D Aah don't worry, not even en we moeten een nieuw topic openen en dan heb je geen last meer van ons, haha. ;D


    ars moriendi

    Yayy huiswerk af en een nieuwe post geplaatst ;3

    Sorry sorry sorry dat ik steeds niet zoveel post, ik heb het enorm druk en het gaat allemaal niet zo lekker..

    En stiekem vind ik het leuk om de laatste post te claimen met een übercoole gif :3




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt