• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Assassin schreef:
    Ghehe, slaap lekker.
    En ik weet het niet, ik heb het verder nog niet gekeken... Ik ben ook nog bezig met Lost met Mitchell, dus het zal wel even duren haha.

    Ja, met Lost ben je inderdaad nog wel even bezig, haha. Vindt Mitchell the Walking Dead ook leuk?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:57 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, met Lost ben je inderdaad nog wel even bezig, haha. Vindt Mitchell the Walking Dead ook leuk?


    Dunno, ik weet wel dat hij het te nep vind, maar hij doet verder geen poging om het te kijken.
    En je mag nog wel alle leuke gifs plaatsen hoor. :9~


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dunno, ik weet wel dat hij het te nep vind, maar hij doet verder geen poging om het te kijken.
    En je mag nog wel alle leuke gifs plaatsen hoor. :9~

    Buhh, te nep. :c
    En ohh, mijn Tumblr staat er vol mee :'D




    Dat man.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 0:02 ]


    ars moriendi

    Aarghh, waarom doen ze het nou niet. - -'


    ars moriendi

    Hahahaha, ik zie hem hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik loop een hele post te schrijven valt mijn telefoon uit D: dat heb ik echt altijd, alleen ik heb m maar even herschreven in mijn notities en post m zo wel, volgensmij is het alleen echt een heel kort stukje maar kan het niet zogoed zien op mn telefoon haha ..

    Awh, dat is echt kut... Nouja, het maakt dan niet zoveel uit of hij kort is.


    Your make-up is terrible

    D'aww, daarom haat ik Q op mijn telefoon. Maar ladies, ik ga slapen. Sweet dreams anddon'tletthewalkersgetyou8)


    ars moriendi

    Hahahaha, pfft, ik droom er niet eens meer over, zo saai.
    Slaap lekker in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Haha ja ik ga ook maar eens slapen, ik word echt enorm agressief van Q op mijn telefoon, buhh D:

    Weltrusten xx

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Buhh, te nep. :c
    En ohh, mijn Tumblr staat er vol mee :'D




    Dat man.
    Oehh oeh wat is je Tumblr? ;D

    Swizzle schreef:
    (...)Oehh oeh wat is je Tumblr? ;D

    qmercury.tumblr.com :Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 10:47 ]


    ars moriendi

    Hehe, je tumblr is best awesome.

    Ik ben pas laat thuis, dus als iemand Rowan gaat storen krijg je voorlopig nog geen reactie. -ja, ik vind 6 uur laat-


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    qmercury.tumblr.com :Y)
    Followed ;3

    Juah, ik ben ook laat thuiis moet na school nog klussen tot half 5 ofzo en dan nog naar huis en alles -.-