• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben ziek omdat mijn geschiedenis leerkracht me haat en altijd het raam wagenwijd openzet op de plaats waar ik zit bij min zeven. Vandaag was het zelf zo erg dat ze tegen me uitvloog toen ik vroeg of het dicht mocht. Iets over dat ik egoïstisch was en ik net zo goed mijn jas kan aandoen. Pff.
    Naar welk concert was je geweest?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ForbesBrooks schreef:
    Hahahaha ik heb echt heel hard moeten lachen om the ring, vooral toen die man een brandslang pakte om z'n vriendin uit te put te halen en op zijn bek pleurde. maar hij is eigenlijk best goed.. Niet heel eng vond ik.

    Beterschap Assasin !
    Ik ben ook half ziek vooral na woensdag is het erger geworden, was bij een concert en heb echt lopen schreeuwen daar hahah. Maar nu is mijn stem echt half weg ;o


    Oh, zeg maar Nikki hoor.
    Haha, dat is altijd leuk na een concert, vind ik. Ik ben ook schor en heb me net doodgehoest, lol.


    Your make-up is terrible

    Morrowind schreef:
    Ik ben ziek omdat mijn geschiedenis leerkracht me haat en altijd het raam wagenwijd openzet op de plaats waar ik zit bij min zeven. Vandaag was het zelf zo erg dat ze tegen me uitvloog toen ik vroeg of het dicht mocht. Iets over dat ik egoïstisch was en ik net zo goed mijn jas kan aandoen. Pff.
    Naar welk concert was je geweest?


    Bleahh ik ken dat, ik heb ook het gevoel dat mn wiskundelerares me echt niet mag.. Maar dat ze niet eens een raam dicht wil doen? Kom op zeg waar gaat het over..
    Ik was naar Will and the people en ze zijn live echt heel tof haha.




    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, zeg maar Nikki hoor.
    Haha, dat is altijd leuk na een concert, vind ik. Ik ben ook schor en heb me net doodgehoest, lol.


    Hahaha gister dacht ik nog dat het wel mee viel maar vandaag was echt vreselijk -.- Ik sloeg de hele tijd over en zo.. En ik heb echt last van mijn ribben door al t hoesten en niezen.
    Aww, is het niet heel kut om ziek te zijn en dan ook nog ergens anders te zijn ?

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    Hahaha gister dacht ik nog dat het wel mee viel maar vandaag was echt vreselijk -.- Ik sloeg de hele tijd over en zo.. En ik heb echt last van mijn ribben door al t hoesten en niezen.
    Aww, is het niet heel kut om ziek te zijn en dan ook nog ergens anders te zijn ?


    Awh,dat voelt echt vet kut altijd. :c Veel sterkte daarmee!
    Neh, valt mee. Mijn moeder is nogal vervelend soms, dan gaat ze zeuren dat ik teveel in bed lig omdat ik gezegd had ik me al wat beter voelde enzo. Hier kan ik gewoon groot een deels in bed liggen zonder dat iemand zeikt, al vinden ze het wel fijn als we af en toe beneden komen.


    Your make-up is terrible

    Zo te merken is iedereen ziek hieer ;c
    Can I join the club?

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    Bleahh ik ken dat, ik heb ook het gevoel dat mn wiskundelerares me echt niet mag.. Maar dat ze niet eens een raam dicht wil doen? Kom op zeg waar gaat het over..
    Ik was naar Will and the people en ze zijn live echt heel tof haha.


    Ik ken ze niet, ik zal ze eens luisteren (:
    Nou ja, dat mens haat me gewoon -_-


    Swizzle schreef:
    Zo te merken is iedereen ziek hieer ;c
    Can I join the club?


    Yes you can (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    Bleahh ik ken dat, ik heb ook het gevoel dat mn wiskundelerares me echt niet mag.. Maar dat ze niet eens een raam dicht wil doen? Kom op zeg waar gaat het over..
    Ik was naar Will and the people en ze zijn live echt heel tof haha.
    WILL AND THE PEOPLE!
    Ze waren ook op Appelpop (: Het was echt geweldig!

    Swizzle schreef:
    (...)WILL AND THE PEOPLE!
    Ze waren ook op Appelpop (: Het was echt geweldig!


    Jaaa omg, ik vind ze live eigenlijk ook veeel leuker haha. Maar bijna alles is al uitverkocht voor dit jaar in Nederland volgens mij, en waar ik heen ging was behoorlijk klein maar dat vind ik meestal juist veel leuker haha, nu wil ik nog naar ed sheeran dit jaar !

    Ik reageer zo weer met Tyler, moet eerst met de hond uit -.-

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    Jaaa omg, ik vind ze live eigenlijk ook veeel leuker haha. Maar bijna alles is al uitverkocht voor dit jaar in Nederland volgens mij, en waar ik heen ging was behoorlijk klein maar dat vind ik meestal juist veel leuker haha, nu wil ik nog naar ed sheeran dit jaar !

    Ik reageer zo weer met Tyler, moet eerst met de hond uit -.-
    IK MOET OOK NAAR ED SHEERAN ;O
    Maar afgelopen jaar was ik te laat om kaarten te komen D; Ik heb drie dagen liggen janken... oke toch niet, maar toch.
    Maar ik had gekeken en hij zit bijna het hele jaar in de US ;s

    Hehe, ik vind sowieso niets aan die muziek. De dingen die ik leuk vind komen toch amper naar Nederland.


    Your make-up is terrible

    Swizzle schreef:
    (...)IK MOET OOK NAAR ED SHEERAN ;O
    Maar afgelopen jaar was ik te laat om kaarten te komen D; Ik heb drie dagen liggen janken... oke toch niet, maar toch.
    Maar ik had gekeken en hij zit bijna het hele jaar in de US ;s


    NOOO ik wil daar echt echt echt zoo graag heen.. Beter komt ie heeel snel weer naar Nederland. :C

    ForbesBrooks schreef:
    (...)

    NOOO ik wil daar echt echt echt zoo graag heen.. Beter komt ie heeel snel weer naar Nederland. :C
    Inderdaad!

    Dingen die ik leuk vind komen nooit naar NL. :c


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Dingen die ik leuk vind komen nooit naar NL. :c
    Ahww D;
    Zoals?

    Omg Twinkies! Dat doet me denken aan Zombie Land ;D