• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    (...)

    Jeremy? Ew, no.

    Ik was voor James Gaisford, maar die was veel en veel te jong. :/

    Ook niet voor Jeremy.
    Ah wat. As long as they don't screw up Annie Cresta.


    kindness is never a burden.

    Houd nog wel een plekje over voor me schatjes :3
    Personage komt er zo aan!!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Zullen we afspreken dat iedereen even achter zijn/haar personage zet of die van de vriendengroep of van de kruistocht is, dat is wat handiger :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Als diegene geen achternaam erachter zet, is het toch duidelijk?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Naam: Philip Robbert Boleyn.
    Bijnaam: Heeft hij niet, mensen spreken hem meestal met zijn gehele naam aan. Al noemen zijn vader en andere edelen hem af en toe Phil, maar daar blijft het ook bij.
    Leeftijd: Vierentwintig jaar, hij verjaart op dertien januari.
    Rol: Rijke lieden.

    Karakter: Doordat Philip een hoge rang heeft, gedraagt hij zich ook zo. Hij heeft totaal geen medelijden met mensen die armer dan hem zijn en komt vaak arrogant over. Phil gelooft eigenlijk helemaal niet in de kruistocht onzin, hij gaat alleen maar mee om de roem die ermee verdiend kan worden. Van vrouwen moet deze man niks weten, hij ziet ze meer als slaven dan als echte personen. Liefde heeft hij nog nooit echt meegemaakt. Trouwen wil Phillip dan ook nog lang nog niet, maar zijn vader zegt dat het tijd wordt. Bovendien komt er seks bij kijken, en dat is iets wat Phil wel degelijk aanstaat. Hij is geen maagd meer. Phillip is gewelddadig en deinst niet terug om mensen te vermoorden, deze eigenschappen heeft hij zeker weten van zijn vader. Ook zijn vader heeft geen respect voor vrouwen. Hij vind dat ze gewoon moeten worden gebruikt om je bed te warmen en eten voor je te halen. Ze moeten luisteren, en als ze dat niet doen de gevolgen ervan inzien. Phillip maakt snelle beslissingen, iets wat zowel een goede én slechte eigenschap kan zijn. Realistisch en eerlijk is Phil ook, wat hij van zijn moeder heeft.

    Uiterlijk: Het uiterlijk van zijn vader, dat heeft Phillip. Bruin, krullerig haar een smalle blauwe ogen. Een klein stoppelbaardje vind hij bij zijn ietwat ruige uiterlijk passen. Bovendien maakt het hem mannelijk, zegt zijn vader. Wat hij draagt hangt af van het weer, meestal is hij wel dik aangekleed dus. Phillip is groot, bijna twee meter. Doordat hij ook tamelijk breed gebouwd is kan hij wat intermitterend overkomen op anderen.

    Extra: Phillip draagt zijn zwaard, Battlefire overal met zich mee. Hij is goed getraind ermee, vanaf kleins af aan was hij al met vechten bezig.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 22:20 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    o.O Robb.
    Je t'adore.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 17:37 ]


    kindness is never a burden.

    Nog wat aangepast aan Jackie. :Y)


    help

    Hha (;


    kindness is never a burden.

    {:D dit ziet er zo awesome uit echt aahh <3 Mag ik een meisje uit de kruistocht reserveren? Kzit momenteel op mijn Ipod, dus dat typt niet erg lekker d: }


    I will keep watch.