• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Als jullie allemaal gekleurde knopjes zien krijg je dan ook niet de aandrang om erop te drukken? x'D


    Shhhttt! :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Omdat jongens aan dingen zitten, waar ze niet aan mogen zitten ^^


    En zin met een dubbele betekenis. o.O


    kindness is never a burden.

    Die gast die Bill speelt: "Madeye is dead. Yes. I liked that line, because it was like... My father."


    help

    Naam: James
    Bijnaam: Little J - J
    Leeftijd: 8
    Rol: Kruistocht
    Karakter:
    Uiterlijk:


    James heeft grote bruine ogen en warrig bruin/blond haar dat vaak in de war en vol modder of andere viezigheid zit.

    Extra: James is wees geworden, hij is tot ongeveer zijn 6de opgevoed door een oude vrouw die goed voor hem zorgde, hij was vrolijk. Lachte veel en haalde voor zijn leeftijd al best veel kattenkwaad uit. James was erbij toen de oude vrouw overleed, probeerde te helpen maar wist niets te doen, hij wist amper wat er aan de hand was en dit namen de andere mensen hem kwalijk. Ze gaven de schuld aan een jongetje van 6. Sindsdien praat James niet veel, zegt zelf geen ja of nee maar schud gewoon zijn hooft.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    OM he's so cute !!!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rol: Profeet.
    Naam: Albert, maar iedereen noemt hem de Profeet.
    Bijnaam: De Profeet.
    Leeftijd: 26
    Karakter: Albert is een vreemde kwast en heel erg gelovig. Hij denkt dat vreemde mensen Duistere Krachten bezitten en dergelijke. Ook zegt hij dat hij de zee kan splitsen net als Moses deed.
    Uiterlijk:



    Sam Claflin
    Extra: Hij verkoopt de kinderen.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Naam: James
    Bijnaam: Little J - J
    Leeftijd: 8
    Rol: Kruistocht
    Karakter:
    Uiterlijk:


    James heeft grote bruine ogen en warrig bruin/blond haar dat vaak in de war en vol modder of andere viezigheid zit.

    Extra: James is wees geworden, hij is tot ongeveer zijn 6de opgevoed door een oude vrouw die goed voor hem zorgde, hij was vrolijk. Lachte veel en haalde voor zijn leeftijd al best veel kattenkwaad uit. James was erbij toen de oude vrouw overleed, probeerde te helpen maar wist niets te doen, hij wist amper wat er aan de hand was en dit namen de andere mensen hem kwalijk. Ze gaven de schuld aan een jongetje van 6. Sindsdien praat James niet veel, zegt zelf geen ja of nee maar schud gewoon zijn hooft.



    Zodra mijn James in de kruistochttijd is ga ik proberen vet goede vrienden met deze James te worden^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ollivander schreef:
    Rol: Profeet.
    Naam: Albert, maar iedereen noemt hem de Profeet.
    Bijnaam: De Profeet.
    Leeftijd: 26
    Karakter: Albert is een vreemde kwast en heel erg gelovig. Hij denkt dat vreemde mensen Duistere Krachten bezitten en dergelijke. Ook zegt hij dat hij de zee kan splitsen net als Moses deed.
    Uiterlijk:



    Sam Claflin
    Extra: Hij verkoopt de kinderen.


    SAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    SAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAMSAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ya like him? I don't. Zeker niet als Finnick.


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    Rol: Profeet.
    Naam: Albert, maar iedereen noemt hem de Profeet.
    Bijnaam: De Profeet.
    Leeftijd: 26
    Karakter: Albert is een vreemde kwast en heel erg gelovig. Hij denkt dat vreemde mensen Duistere Krachten bezitten en dergelijke. Ook zegt hij dat hij de zee kan splitsen net als Moses deed.
    Uiterlijk:



    Sam Claflin
    Extra: Hij verkoopt de kinderen.


    He's so damn hot :9~ And I also like him as Finnick, but les. En oe, badass, hij gaat de kinderen verkopen! Maar dat wist ik al o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Ya like him? I don't. Zeker niet als Finnick.


    I do like him. :3333

    En ik zie hem niet echt als Finnick, maar ik heb hem ook nog niet zo zien spelen. Tot nu toe heb ik hem alleen in SWATH en POTC gezien, dus ik kan echt niet zeggen of hij het goed gaat doen of niet. I really, really hope that he doesn't screw it up. -.-

    EN ZE MOETEN HET SUIKERKLONTJESGEDOE ERIN STEKEN. ANDERS WORD IK VIES.

    En ik hoop dat hij zijn accent weg krijgt, al zou ik het niet echt erg vinden als hij dat niet doet - hij heeft zo'n sexy stem.

    Het probleem alleen bij Finnick is, dat ze echt DE perfecte persoon moeten hebben daarvoor. Anders krijg je kwade fans. Ik hoop echt echt echt echt echt dat ze goed gekozen hebben.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I do like him. :3333

    En ik zie hem niet echt als Finnick, maar ik heb hem ook nog niet zo zien spelen. Tot nu toe heb ik hem alleen in SWATH en POTC gezien, dus ik kan echt niet zeggen of hij het goed gaat doen of niet. I really, really hope that he doesn't screw it up. -.-

    EN ZE MOETEN HET SUIKERKLONTJESGEDOE ERIN STEKEN. ANDERS WORD IK VIES.

    En ik hoop dat hij zijn accent weg krijgt, al zou ik het niet echt erg vinden als hij dat niet doet - hij heeft zo'n sexy stem.

    Het probleem alleen bij Finnick is, dat ze echt DE perfecte persoon moeten hebben daarvoor. Anders krijg je kwade fans. Ik hoop echt echt echt echt echt dat ze goed gekozen hebben.


    Ik denk wel dat ze dat suikerklontjesding erin gestoken hebben. Tenminste, volgens Tumblr wel, maar ik ben écht niet overtuigd dat hij de perfecte Finnick is.


    kindness is never a burden.

    Ik vind nog steeds dat ze Jeremy sumpter hadden moeten casten voor Finnick...

    Maar ik mag Sam wel in Snow White and thingy, ik vond hem daar echt geweldig. Maar Finnick is gewoon perfect en Sam is dat niet...

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:17 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Ik vind nog steeds dat ze Jeremy sumpter hadden moeten casten voor Finnick...

    Maar ik mag Sam wel in Snow White and thingy, ik vond hem daar echt geweldig. Maar Finnick is gewoon perfect en Sam is dat niet...


    Jeremy? Ew, no.

    Ik was voor James Gaisford, maar die was veel en veel te jong. :/


    help