• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik weet niet meer precies wat er daar gebeurt, maar is Katherine al langs geweest, vast wel. Maar ondanks ze zo Badass is vind ik haar echt awsome, ben nog bij begin seizoen 4, aflevering 5 ofzo! En ik zal je maar niet vertellen wat daar gebeurt, echt iets wat je niet verwacht, maar Elena is daar een vampier!

    En idd, lang leve Twitter!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Het was ook wel voorspelbaar en ja Katherine is er al even. Het is nu de avond van het gemaskerd bal en Stefan wil Katherine gaan vermoorden. Maar ik weet nu al dat dat sws niet gaat lukken :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar waar moet ik nog allemaal op reageren, waar is iedereen en wat is er allemaal gebeurt?? Dan kan ik weer meedoen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O dat herinner ik me, dat is zo spannend, met de heks die Katherine en Elena soort van met elkaar heeft verbonden, waardoor Katherine soort van niet dood kan zonder dat Elena dan dood gaat! Heb ik nu teveel verklapt... ?? Maar dat is echt spannend! Het is nu zo moeilijk niet meteen alles te verklappen, want er gaan nu zo veel spannende dingen gebeuren en Katherine en alles! Oke, ik zal wel stoppen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik knikte.
    "Ja, en na het dansen kunnen we misschien wel al met iets kleins beginnen als training?" stelde ik dan zacht voor.
    Ik haalde mijn hoofd van zijn schouder, om hem aan te kijken en een kus op zijn lippen te drukken.
    "Ik hou van je." flapte ik er zacht uit en begon toen licht te blozen.

    Jack
    Ik haalde mijn schouders op. "Dat had ik ervoor over... Ik zou zo weer hetzelfde doen." mompelde ik.
    Bij haar volgende woorden, fronste ik mijn voorhoofd. Ze wist niet waar ze het over had. Ze kende Jamie niet.
    Straks zag ik hem en daarmee uit. Hij zou al enorm bezorgd zijn, maar ik zou hem blij maken door er terug te zijn....

    ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar waar moet ik op reageren, of moet ik dan maar gewoon schrijven dat ze eenzaam door de gangen loopt en dan iemand tegenkomt. Of met een ander van mijn personages reageren, maar hoe dan?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha, Naoomboom, shutup ^^ toevallig had ik dat net gezien :P maar ik vermoord je als je wél iets verklapt :P

    En ik ga reageren, Femm

    o en naoomz, gewoon erh... geen idee :Y) Sam en Nala hebben een hevige ruzie gehad xd waarbij het bijna echt voorbij was... Thsjaa. En erh, dat zit nu weer goed ^^ die zijn.. volgens mij in de ziekenzaal c: maar Sam zit niet meer in de rolstoel, dus Nala en hij gaan weer op de slaapzaal slapen ^^ En Jack is met Leslie, ze lopen nu richting de keuken voor voedsel. Aangezien de mannen zich verdacht stilhouden. Dit komt doordat de dansers nu moeten helen helemaal, om met het intensieve dansen te beginnen or something ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, thx, ik ben weer helemaal op de hoogte, verklap niks, I swear! Maar wat kan ik doen, ben bored.. Nu ben ik terug wil ik ook wat doen he! Whaha! ;) ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Nala zegt dat we na het dansen misschien al een klein ding kunnen doen van de training en ik knik dan. 'Eh, ja hoor, dat kan wel,' zeg ik tegen haar enn kijk haar even aan. Ze drukt een kus op mijn lippen en zegt dan dat ze van me houdt. Ze wordt rood en ik lach zachtjes. 'Nu lijkt het net alsof het heel erg is om te zeggen dat je van me houdt?' zeg ik plagerig tegen haar. Ik por haar een keer in haar zij.

    Leslie Day
    'Hm, wat jij wilt,' zeg ik dan als hij zegt dat hij het er voor over had. 'Het is natuurlijk je eigen keuze.' Maar ja, ik had het anders aangepakt in zijn situatie. Hoewel ik het natuurlijk niet weet, hoe ik het werkelijk aangepakt zou hebben, aangezien het mij niet overkomen is. 'Als we hier naar rechts gaan, komen we bij de keuken uit. Pas wel op, misschien is er iemand in de keuken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zucht en staar voor me uit, kijk voor de zoveelste keer naar mijn eigen spiegelbeeld in de grote, inmiddels al zo bekende, spiegels van de danszaal. Mijn borstkas gaat snel op en neer, mijn ademhaling snel en gejaagd en de zweetdruppeltjes parellen langzaam over mijn voorhoofd, over mijn hele lichaam. Ik veeg het haar dat aan mijn gezicht plakt uit mijn gezicht en maak dan snel een slordige staart om het haar uit mijn gezicht te houden. Dit was inmiddels mijn dagelijkse routine geworden. Dansen, dansen, dansen, tot ik niet meer op mijn benen kon staan. Ik heb me de laatste dagen, weken, maanden, ik weet het al niet meer, afgezonderd van iedereen en alles, me helemaal gericht op het dansen. Het enige waar ik nu aan dacht. Dansen, dansen, dansen, niets anders. Vraag me niet wat er met iedereen is gebeurt, Ian, Sam, Nala, iedereen, hoe het met ze gaat. Ik heb iedereen deze dagen ontweken, dat leek me het beste voor nu, even niet al die problemen, relaties, gewoon weg van alle drama.. Ik schud mijn hoofd dan even, schud al de gedachtes van me af en begin weer opnieuw, opnieuw en opnieuw, tot alles on de perfectie klopt en blijf dansen. Mijn benen voelen zwak, mijn hele lichaam voelt zwak aan, het gevoel dat ik zo door mijn ben kan zakken is groot, maar ik negeer het en blijf door gaan, door dansen.

    [Ik heb maar vlug even iets gedaan, wie er op wil reageren, ga je gang!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb niemand vrij :\ or else I would love to go to Naomi ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wil haar eigenlijk een andere naam geven, ik vind het raar dat het mijn naam is, haha. Och, maakt niet uit, heb ook nog Josh en Charly, weet alleen niet meer wat ik met die aan het doen was, whaha. Maar ik wacht wel dat er iemand vrij is. And ofcourse, everybody loves to meet Naomi! XD Dus zorg maar dat je iemand vrij krijgt Jaimzz! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Nee, hoor. Het kwam alleen... nogal... onverwachts." zeg ik zachtjes en kruip nog wat dichter tegen hem aan.
    "Kijk. Ik hou van je." glimlach ik. "Zonder blozen... of tja... dat komt nog van daarnet." mompel ik erna, omdat ik m'n wangen nog een beetje voel branden.
    "Maar ik zou het zo van de daken schreeuwen. IK HOU VAN JE, SAM!!" roep ik dan heel luid, maar draai m'n hoofd weg, zodat ik niet recht in z'n oor schreeuw, ookal had ik nu niet bepaald veel volume maar ok...

    Jack
    Ik haal gewoon mijn schouders op en volg haar naar rechts.
    M'n maag rammelde eens hard en ik grijnsde schaapachtig. "T'wordt tijd dat we er zijn." haal ik mijn schouders op. Ik weet niet precies welke deur de keuken is, dus let ik gewoon op Leslie. Ik zie wel wnnr we er zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wie is Jack eigenlijk, is hij nieuw? Whoa, heb echt veel gemist.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Erh, nee, Jack is juist er al heel lang :P]

    Leslie Day
    'We zijn er ook,' zeg ik dan tegen hem als hij zegt dat het tijd is dat we er zijn. Ik doe voorzichtig de deur open en glip naar binnen. Als ik in de keuken kom, gaat het licht ineens aan en ik kijk geschrokken om me heen. O, gelukkig, geen mannen. 'De kust is veilig,' zeg ik tegen Jack. 'Hier is de frigo, take whatever you need. Aangezien je erg honger hebt, maar schiet wel op. Ik wil niet gepakt worden en snel terug naar de slaapzaal.'

    Sam Jason Night
    Ik lach weer om wat Nala zegt. 'Ja, hartstikke onverwachts,' zeg ik plagerig tegen haar. Ze schreeuwt dan dat ze van me houdt en ik kijk haar aan. Ik geef haar een liefdevolle blik en druk een zacht kusje op haar lippen. Even haal ik adem en zwijg. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan, met iets meer moeite. Aangezien ik nog steeds niet echt over gevoelens spreek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.