• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, dat bewijst weer Hoelang ik hier niet ben geweest, Hihi. Maar ik ben verveeld, weet jij iets hoe ik mezelf kan vermaken Jaimzz, somebody.. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Erh, Naoomz kan flauwvallen en naar de ziekenzaal worden gebracht?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja zou ik kunnen doen, maar wie is daar??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Verveeld liep ik door de gangen. Klappen had ik niet meer gekregen, godzijdank. Naomi ontweek me en dat deed pijn. Ik zou liegen als ik zei dat ik me er overheen had gezet, want dat deed ik niet. Ik mistte de momenten met haar, maar als zij me niet wilde zien of met me wilde praten, moest ik dat accepteren. Ze was ook niet met Sam, dus kwaad was ik niet. Wel teleurgesteld. Zoveel problemen gehad, Sam zoveel gehaat en dan ontweek ze me nu. Dus eigenlijk had ik gevochten voor niks. Alles was voor niks geweest. Ik weet niet eens wat we hier doen. Iedereen zei wel dansen, maar wat hadden we nou gedanst? Iedereen bracht de tijd door in de ziekenzaal of weet ik veel wat. Ik zucht en hoor muziek uit de danszaal komen. Ik open die en zie Naomi dansen. Ik leun tegen de muur en kijk naar haar.
    'Je ziet er zweterig uit,' zeg ik met een scheve grijns en kijk haar even aan. Ik blijf rustig staan en sla mijn armen over elkaar. Meer zeg ik niet, wat moet ik zeggen? Hoi, hoe gaat het, lang niet gesproken. Blablabla.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb Ian er al heen gestuurd (: En even kijken, ik heb nog Amy en Lauren in de aanbieding. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik concentreer me nog steeds op het dansn en hoor niet eens de deur opengaan en iemand naar binnen komen, pas als ik iemand hoor praten stop ik en draai me naar de stem toe en zie Ian staan en bijt even op mijn lip en sla mijn ogen neer. Ik kijk even vlug naar mezelf in de spiegel en zucht, ik zie er inderdaad niet al te fris uit. Ik draai mijn hoofd dan weer terug naar Ian maar kijk hem nu wel weer aan. Ik heb hem de laatste tijd ontweken, iedereen eigenlijk, geen idee waarom, het was denk ik dat ik gewoon even tijd voor mezelf nodig had, maar die tijd werd maar langer en langer. 'hey.' Zeg ik dan zacht, niet wetens wat te zeggen. Hoe zou het nu tussen ons zitten, na al die tijd, ik weet het niet. Mijn ademhaling is inmiddels weer normaal, maar ik voel me nog steeds zwak, maar laat daar niks van merken, ik moet sterk blijven, ik heb het mezelf belooft. Ik kijk weer naar Ian en zie de scheve grijns tussen zijn lippen, wat me weer zenuwachtig op mijn lip laat bijten. Er is een ongemakkelijke stilte nu, beide volgens mij niet wetend wat we tegen elkaar moeten zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik verroer me niet, kijk haar enkel aan. Mijn ogen volgen elke beweging die ze maakt. Ik heb besloten dat het me allemaal niet meer kan schelen. Dat ik mijn leven niet op zijn kop laat halen door een meisje, door iets of weet ik veel wat. Ik kan mezelf daar niet in verliezen. Ik heb Naomi losgelaten, soort van. Het is een leugen als ik zeg dat ik niet meer van haar houd, maar zij ging weg. Ik heb gevochten voor haar. Letterlijk. Ik heb Sam rake klappen gegeven, ik heb mezelf opgeofferd. Alles. Het maakt me behoorlijk boos, maar ik had afgesproken dat het me niet meer kon schelen en daar houd ik me aan. Ik ga langzaam recht staan.
    'Als ik jouw was zou ik gaan douchen,' zeg ik kalm en loop naar de stereo. Ik zet de muziek uit, trek mijn shirt uit en zoek een nummer voor mezelf op. Ik kijk via de spiegel even naar Naomi. Dan draai ik me naar haar om. 'Ik weet niet wat jij denkt,' zeg ik tegen haar. 'Maar als je denkt dat ik ga smeken dat ik je terug wil, dan heb je het mis. Waarom ging je weg?' Ik kijk haar aan en leun nu tegen de spiegel aan. 'Waarom na alles besloot je me te ontwijken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [lol, ik weet nog dat Ian en Naomi voor het laatst zich ergens bevonden om te ontsnappen xd Arme Naoomz en Ian. Maar stiekem, als Sam zijnde, geniet ik ervan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha daar was ik al bang voor :Y) Woow dat jij dat nog weet Jaimes! (: Hé maar Love, hate such a fine line (: Hahhaa ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ghehe, ik blijf sadistisch ^^ En jap, dat weet ik nog. Ik ben van het dingen onthouden (; that's easy for me ^^ Dus wat je eigenlijk wilt zeggen, is dat Ian gay is en verliefd is op Sam? Interessant...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Urgrggg Jaimes (: Neeje hahahah, maar als Sam dat graag wilt is het goed (:

    Hahaha, chill, meestal heb ik dat ook, maar ik heb dit RPG helemaaal losgelaten (: Vind het wel nog steeds leuk (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik volg al zijn bewegingen met zoals hij al mijn bewegingen volgt. Ik knik even na zijn woorden, het is inderdaad een goed idee even t e gaan douchen. Als hij dan naar de stereo loopt en zijn shirt uittrekt bijt ik weer op mijn onderlip en kan het toch niet laten mijn ogen even kort over zijn gespierde lichaam te laten glijden en kik hem dan weer via de spiegel aan, maar hij draait zich dan naar me om. Na zijn woorden slik ik even. Ja waarom eigenlijk.. 'Ik wil niet eens dat je dat gaat doen.' Mompel ik, waarom zou hij me nog überhaupt terug willen, ik begrijp hem, ik zou hetzelfde reageren als ik hem was, hij heeft alles voor me gedaan en wat krijgt hij van me terug... Juist, niks, ik ontwijk hem. Ik sla mijn ogen weer neer en adem even diep in en uit. 'Ik weet niet eens zelf wat ik denk, waarom.' Zeg ik zuchtend. 'Ik had tijd voor mezelf nodig, even, maar, maar ik bleef het maar uitstellen en uiteindelijk bleef ik maar iedereen ontwijken en het dansen werd steeds belangrijker, ik kon uiteindelijk aan niks anders dan het dansen meer denken. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen, mijn gevoelens, maar dit kan ik niet meer goed praten, sorry Ian, jij hebt dit nooit verdiend.' Zeg ik zacht. 'Ik laat je nu wel alleen.' Mompel ik dan en draai me om en loop naar de deur, opweg naar de douches, terwijl ik met een sip gezicht voor me uit kijk.

    [Sorry was even eten, dus duurde wat langer!]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat hoor ik nu?? Sam en Ian gay? Whaha! Awsome! Ik zie het al voor me. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan, luister naar haar woorden, maar het enige wat ik kan doe is op mijn lip bijten en wegkijken. Ze probeert het niet eens.
    'Je probeerd het niet eens Naomi. Je vlucht! Je vlucht en er is eigenlijk helemaal geen uitweg,' roep ik haar na. Ik ram even tegen de spiegel, haal diep adem en sluit mijn ogen. Het kon me niet meer schelen. Weet je nog Ian, je hebt haar losgelaten. Ik zet de muziek aan en glimlach. Al snel beweegt mijn lichaam mee op het ritme van de maat. Ze had gelijk, ik ging niet smeken en ik zou het ook niet doen. Maar mij kennende sta ik morgen smekend voor de deir en dat mag niet! Gefrustreerd maak ik een salto achteruit tegen de murr. Ik dans onverantwoordelijk en gevaarlijk, maar het kan me niet schelen. Het kan me allemaal niet meer schelen! Ik zucht diep en na een tijdje laat ik me op de grond vallen en sluit mijn ogen. Mijn borstkas gaat jagend op en neer. Ik geniet van de muziek en dat is het enige wat ik hoor. De muziek. Mijn gedachtes en gevoelens zet ik uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaimes schreef:
    [Ghehe, ik blijf sadistisch ^^ En jap, dat weet ik nog. Ik ben van het dingen onthouden (; that's easy for me ^^ Dus wat je eigenlijk wilt zeggen, is dat Ian gay is en verliefd is op Sam? Interessant...]


    Wat ik wilde zeggen is dat haat liefde kan worden en liefde haat... Hahah, maar ja dus ook tussen Ian en Sam whahahaa (: :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne