• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik weet diep in mijn hart dat Ian gelijk heeft, ik vlucht weg, maar er is geen uitweg. Ik ben bang, nog nooit zo erg, maar ik moet sterk blijven, maar ik weet dat ik dit niet voor altijd kan volhouden, wat zou er gebeuren, als ik echt breek, me niet meer sterk kan houden. Ik schud de gedachtes van me af, nog niet aan denken Naomi, dat maakt het alleen maar erger, laat me nog slechter voelen. Ik loop uiteindelijk de badkamer in en ontwijk de spiegel en trek snel mijn bezwete kleren uit en stap snel onder de warme douche en sluit even mijn ogen en relax voor een moment. Als ik dan helemaal schoon ben en alles stap ik uit de douche en sla een handdoek om mijn naakte lichaam en sta rustig voor de spiegel. Mijn kleren heb ik gewassen, maar die zijn nog nat. Ik staar dan weer naar de spiegel naar mijn reflectie en bijt mijn lip. Ik ga met mijn vingers langzaam langs de littekens die zich inmiddels op mijn lichaam hebben gevormd en zucht. Allemaal herinneringen flitsen langs en ik sluit mijn ogen. Als ik ze weer open staar ik doelloos voor me uit. Nu pas zie ik hoeveel ik eigenlijk te danken heb aan Ian, die littekens zitten er niet voor niks, zonder Ian was het misschien wel erger afgelopen of zonder Sam. Sam. Als de naam weer door mijn gedachten spookt verlaat weer een zucht mijn mond. Na alles, alle dram met Sam heeft Ian me toch weer vergeven en als dank ontwijk ik hem, negeer ik hem. Ik sluit mijn ogen weer en voel een warme traan over mijn wang lopen. Waarom moest alles zo lopen, waarom kon niet alles gewoon goed gaan, zonder al deze problemen, waarom moet ik hier zitten, waarom ik, waarom hier, hier in deze hel. Allemaal vragen, vragen zonder antwoord.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 8:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Whaha. En wat nu? Wat gaan we doen met Ian en Naomi? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [silence..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [geen idee. Ik kijk een film ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 22:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Owkeee, veel gemist.

    WAS JULLIE TWITTER?

    En ik kan hier egt nix doen..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mijn twitta is @Naomitjeeee , heel moeilijk, I know! ;) Maar ik ben er dus weer! En maak je geen zorgen, ok heb nu ook niks te doen dus... :Y)]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 13:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mijn Twitter is... O lord... Nee dat is m niet hoor,,, mijne is; JaimAdoresLogan

    Ghehehe. Logan Lerman ^^ en nee, ik ben eigenlijk against fandom namen, maar dit was uit een weddenschap :p


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whoop whoop, jullie Twitters toegevoegd (: Als je een nieuwe volger hebt: @Nootje_H (:

    Okee en nu?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mijn twitternaam is @Demi09081998

    En jongens ben al de hele dag leren ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is.. euhmm.. leuk.. En lukt het wel Deems?? En we schieten echt op hier in dit topic, whaha! ;) Iemand nog ideeen wat we kunnen doen??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jep ben net gestopt (: Ga wel wat posten met Ian]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Het zweet sijpelt langs mijn borstkas. na een tijd stop ik de muziek. Met mijn shirt in mijn hand loop ik door richting de badkamer. Als ik die kamer in loop zie ik Naomi staan. 'Wauw je schiet wel op he,' mompel ik en duw een hokje open. Ik zet de douche aan en kleed me vlug uit. Dan stap ik onder de douche en geniet van de warme stralen. Ik zucht diep en begin zachtjes te zingen. Naomi negeer ik gewoon vol. Na een tijdje doe ik de douche uit. Shit, handdoek vergeten.
    'Hé Naomi,' zeg ik, 'Zou je mij een handdoek kunnen aangeven,' vraag ik haar en leun tegen een muur aan, terwijl ik afwacht tot ze er eentje pakt. Ik zucht, duurt me te lang. Ik gooi het hokje open en pak een handdoek. Ik knoop die om mijn middel en kijk Naomi even kort aan. Dan loop ik terug naar het hokje en sluit de deur weer achter me. Dit begon me echt veel te vervelend te worden. Misschien lag het ook aan mij, maar het lag ook zeker aan haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik zucht en net als ik me weer wil gaan aankleden verschijnt Ian door de deur. Na zijn woorden verlaat een geirriteerde zucht mijn mond en reageer er maar niet op. Wat zijn we weer vriendelijk, maar misschien verdien ik het wel. Als snel stapt hij dan een van de douches binnen en ik hoor al snel het water stromen. Ian negeert me totaal en ik rol mijn ogen. Ik hoor dan zacht de stem van Ian door de badkamer galmen en even verschijnt er een glimlach rond mijn lippen, zijn stem klinkt prachtig, net zoals de laatste keer, toen hij nog voor mij zong, maar dat zal nu wel niet meer gaan gebeuren. Ik ben helemaal verdiept in mijn gedachten dat ik niet eens door heb dat het stil wordt en de douche stopt met lopen. Ik hoor zijn stem maar zijn woorden dringen me even niet door, uiteindelijk kijk ik toch even zijn kant op, bijt op mijn lip en dan komen eindelijk mijn voeten toch in beweging, maar duidelijk duurde het Ian te lang en hij loopt de douche uit en pakt er zelf al een en ik kijk weer lipbijtend toe. Kort kijken we elkaar aan voordat hij weer in zijn hokje verdwijnt. Dit kan zo niet doorgaan, het gaat nu al te lang zo. Ik loop naar het hokje toe, maar blijf ervoor staan. 'Ian, dit kan niet langer zo, we kunnen elkaar niet voor altijd blijven ontwijken, negeren, het spijt me dat ik dit begonnen ben, ik weet dat het mijn schuld is, maar Ian, praat alsjeblieft met me.' zegt ik dan, het klonk bijna smekend. Ik kijk dan omlaag naar de handdoek om mijn lichaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp