• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jongens ik heb 3 personages. Twee meiden, maar van die twee reageren de tegenspelers echt nooit meer. Dus, iemand voor Lauren of Amy? En iederen kan gewoon naar Ian toe. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heej het is 7 jongens om 7 meisjes (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk even op als Naomi de kamer in komt lopen. mijn ogen volgen haar bewegingen, als ze op haar bed gaat zitten, kijk ik weer recht naar het plafond. Ik zucht diep. Als de deur weer opengaat kijk ik weer op. Leslie en een jongen die ik niet echt ken, lopen de kamer in met eten. Nu pas hoor ik mijn maag rommelen, maar ik blijf liggen. Geen zin om op te staan en eten te pakken. Ik sluit mijn ogen en verdring het hongerige gevoel. Ik zucht diep en focus me op mijn ademhaling. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en kijk ik weer opnieuw naar Naomi. Ik bijt op mijn lip en zucht. Ik werd hier helemaal gek. Alles ging hier mis. Vermoeid ga ik recht op zitten en staar naar het eten. Ik was ook niet meer tevreden over mijn lichaam. Ik zag er uitgehongerd uit, mijn spieren leken zwakker dan ooit. Ik sta op en pak een appel. Ik neem een hap en loop dan de kamer uit. Ik ging trainen. Ik moest. Met grote passen loop ik naar de danszaal. Daar aangekomen zet ik muziek aan en laat me op de grond vallen. Zodra ik de appel op heb, begin ik mezelf op te drukken. Het is zwaar en vermoeiend en met de honger die ik alsnog heb, is het nog zwaarder, maar ik moet mijn gespierde lichaam behouden. Dat moet gewoon. Waarvoor ik het doe weet ik niet. Misschien voor Naomi, misschien als bezigheidje... Ik weet het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaimes schreef:
    [Jack en Les hebben niets :Y) maar Josh mag wel jaloers worden als hij wil ^^ :3 en wie gaat werst, Josh of Les?]


    [Maakt mij niet uit, maar kan laat reageren omdat ik bezig ben. En ik ga hem jaloers laten worden, wacht maar af. ;D Josh is daar wel zo'n type voor.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Maakt mij niet uit, maar kan laat reageren omdat ik bezig ben. En ik ga hem jaloers laten worden, wacht maar af. ;D Josh is daar wel zo'n type voor.]


    [Lolz, okay, dan reageer ik wel eerst ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Jack
    Ik bedankt haar stil als ze wat overneemt en volg haar voor de rest naar de slaapzaal. Als we binnenkomen, stamp ik de deur weer toe en kijk om me heen. Ik scan alle gezichten af om het vast diepbedroefde gezicht van Jaimy ergens tussen de mensen te kunnen vinden. Ik frons mijn voorhoofd als ik hem nergens zie en kijk nog eens de hele zaal rond. Weer is er geen teken van hem te bespeuren. Ik bijt hard op mijn lip en loop naar mijn bed om daar het eten en drinken te laten vallen. Het ziet er precies zo uit als ik het had achtergelaten. Beslapen, maar al van een tijd geleden. Hier was hij niet meer geweest. Ik loop nu bezorgd naar zijn bed. Daar was ook helemaal niets veranderd. Het zag er beslapen uit, maar niet vers... alsof het al een tijd leegstond.
    "Jaimy?" mompel ik zacht, alsof hij me zou kunnen horen. Ik kijk weer om me heen en loop dan naar mijn bed terug. Ik plof erop neer en pak een sandwich uit. Ik begin langzaam te eten en staar voor me uit. Ik zou hier gewoon blijven zitten. Hij is vast naar me op zoek. Maar vanavond komt hij terug... Hij zal me zien zitten...

    Nala
    "Dat kan ik je verzekeren. Jij bent het beste." glimlach ik.
    Ik ga rechtop zitten en knik blij. "Dat is goed. Na een tijd komen we samen... Waar? Bij jou of bij mij?" ik bedoelde dus of hij naar de streetdancezaal zou komen of ik naar de hiphopzaal moest.
    Ik trek hem langzaam ook wat overeind, zodat we kunnen vertrekken. Ik ben gewoon enthousiast en dus ongeduldig. Zo gaat het ongeveer wel bij mij...


    Leslie Day
    Jack lijkt gelijk te zoeken naar Jamie en ik bijt even op de binnenkant van mijn wang. Ik hoop voor Jack dat hij hem kan vinden, maar zelf heb ik geen andere jongens gezien behalve Ian, Jack en Sam.. Josh heb ik ook eventjes niet gezien en ik mis hem. We hebben of hadden gewoon weinig tijd, weet ik veel. Ik zie hoe Jack op zijn bed is gaan zitten en voor zich uit staart. Ik besluit naar hem toe te gaan en ga naast hem zitten.
    'Niet zo somber kijken, Jackie,' zeg ik dan met een glimlach en sla een arm om hem heen. 'Hij is hier heus wel.'

    Sam Jason Night
    'Dan moet ik je daarop maar vertrouwen en hopelijk beschadig ik het niet, dat beeld van jou over mij.'
    Nala trekt me dan overeind en ze is best wel ongeduldig.
    'Nala, relax. Adem in, adem uit,' zeg ik dan, maar ik begin wel met haar mee te lopen. 'En ja, ik kom wel naar jou toe nadat ik klaar ben met mijn eigen oefenen. Oke?'
    Ik druk weer een kus op haar lippen en heb mijn arm om haar heen geslagen. Met haar loop ik richting de danszalen en glimlach eventjes naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand voor Ian, Lauren of Amy, voordat ik Amy en Laurne met elkaar praat en ik dus loner met mezelf post (: Whahha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nou, Nala gaat zo de streetdancezaal in, wat betekent dat ze Ian dan ziet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Jack lijkt gelijk te zoeken naar Jamie en ik bijt even op de binnenkant van mijn wang. Ik hoop voor Jack dat hij hem kan vinden, maar zelf heb ik geen andere jongens gezien behalve Ian, Jack en Sam.. Josh heb ik ook eventjes niet gezien en ik mis hem. We hebben of hadden gewoon weinig tijd, weet ik veel. Ik zie hoe Jack op zijn bed is gaan zitten en voor zich uit staart. Ik besluit naar hem toe te gaan en ga naast hem zitten.
    'Niet zo somber kijken, Jackie,' zeg ik dan met een glimlach en sla een arm om hem heen. 'Hij is hier heus wel.'


    [En Jack en Joshua zitten ook nog bij dezelfde stijl. ;)]

    Joshua Gayle
    Ik kijk op als ik de deur van de slaapzaal hoor opengaan en zie Leslie de kamer binnen lopen, met daarachter een jongen... Wat?! Tsja, ik heb nou eenmaal iets dat ik snel jaloers word en hebberig ben en Leslie is mijn meisje. Ik zie dat ze etenbij zich hebben, eigenlijk lust ik inderdaad wel wat. Leslie heeft me volgensmij nog niet gezien en ik zie dat ze naast de onbekende jongen op zijn bed gaat zitten. Ik probeer me rustig te houden, probeer te denken dat het niks is, maar dit bevalt me wel degelijk niet, maar Leslie zou zoiets nooit doen, dus gewoon rustig blijven. Ik sta dan uiteindelijk toch op en loop geruisloos naar het bed toe, zonder dat een van de twee me ziet. Als ik dan achter Leslie ben grijns ik even en leg mijn handen voor haar ogen. 'Dag schoonheid.' fluister ik dan in haar oor en grijns weer en negeer de onbekende jongen, hij moet maar weten van wie Leslie is.

    [omg, Josh is echt erg en hebberig. ;D Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Iemand voor Ian, Lauren of Amy? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb Naomi of Charly voor je, zeg het maar! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Both? Welke voor Amy, Lauren of Ian? Bepaal jij maar (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sure, zeg jij maar, ik weet niet bij wie je Naomi wilt hebben. ;D En Charly stuur ik wel naar een van de meisjes dan, Charly ken eigenlijk nog helemaal niemand terwijl ze er al heel lang is..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maakt mij echt niet uit (: Whahaha Kies zelf maar (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik laat ze wel beide naar de meisjes gaan, denk dat Ian wel genoeg heeft op het moment van Naomi. ;) Begin jij of ik??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp