• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik zucht diep als ik haar stem hoor en luister nar haar woorden. 'Naomi,' zeg ik en gooi het hokje open als ik weer aangekleed ben, daardoor gooi ik tegen haar aan. Ja, weet ik veel. Ik pak haar vast, voordat ze valt.
    'Sorry,' zeg ik en laat haar weer los als ze stevig staat. Ik gooi de handdoek in een hoek en kijk Naomi aan. Ik leun weer tegen de muur aan en kijk haar aan. 'Nee inderdaad, zo kan het niet langer door, maar ik had nooit iemand aan de kant gezet, nadat hij mensen in elkaar heeft geslagen voor je en weet ik veel wat.' Ik kijk haar aan. 'Naomi ik hield van je! En ik dacht dat dat hetzelfde was. Ik vergaf je alles. Het meerdere keren vreemdgaan met Sam, weet ik veel wat allemaal. Ik heb mezelf in gevaar gebracht voor jouw.' Ik kijk haar aan. 'En ik leg nu alle schuld op jouw, terwijl ik dat alles met liefde deed, maar ik zou jouw nooit op zo'n manier aan de kant gezet. En nu ben ik klaar met praten. Ik heb daar geen zin in.' Ik open de deur en kijk Naomi aan. 'En probeer zelf is een keer het gevecht aan te gaan, in plaats van andere het te laten oplossen.' Ik kijk haar nog even aan en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht ik kijk naar Ian in de deuropening. Hij had gelijk, dat wist ik maar al te goed. 'Je hebt gelijk.' mompelijk ik dan, toegevend. 'Hield.' herhaal ik dan zacht, bijna niet hoorbaar en sla mijn ogen weer neer. Ik wist dat de woorden zouden komen, maar ze komen harder aan dan ik dacht. Ik heb dit allemaal alleen maar te danken aan mijn eigen stomheid. Ik kijk hem dan weer aan na zijn laatste woorden. 'Ik kan niet meer vechten Ian, mijn hele leven is een gevecht geweest. Je wilt niet weten hoe vaak ik het heb willen opgeven, maar ik moest doorgaan. Ik kan gewoon niet meer, oke?!' inmiddels kijk ik weer naar mijn spiegelbeeld en zijn mijn handen gebald in vuisten, Ian's blik probeer ik te vermijden. 'Je wilt niet weten hoe dankbaar ik je ben dat je me hebt vergeven, voor alle domme dingen die ik heb gedaan, je je leven meerder malen hebt gewaagd voor mij, nog nooit heeft iemand zoiets voor me gedaan. Je gaf me het gevoel dat ik speciaal was, weer iets waard was.' mompel ik zacht. 'Maar ik werd bang Ian, bang. Ik vluchte weg, zonderde me van iedereen af, ik wast niet meer wat ik moest doen. Maar ik besef nu, er is geen uitweg, er is hier nergens een uitweg. En het enige wat nog belangrijk voor me was, wat me op de been hield is nu ook weg, allemaal door een miezerig ding, angst.' zeg ik dan, mijn stem is inmiddels een fluistering geworden. 'Maar ik hou nog steeds van je Ian, ook al voel je misschien niet meer hetzelfde voor me, ik zal altijd van je houden.' zeg ik zacht terwijl een traan over mijn wang loopt en ik hem via de spiegel aankijk.

    [Oke, ik wist niet hoe ik het moest verwoorde.. Dus sorry als ie sucks...]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. Stop om haar te geven, stop. Mijn benen lopen automatisch naar me toe. Wauw, geweldig, daar ging mijn plan. 'Stop met dat allemaal over jezelf te zeggen oké?!' Ik kijk haar streng aan. Ik zet haar op de wasbak en ga tussen haar benen staan. Ik kijk recht in haar ogen. 'Ik wil dat soort dingen niet horen. De enige uitweg is samen. We kunnen alles alleen samen bereiken. Niet alles. We zullen Sam zijn hulp nodig hebben, Nala's, jouw hulp, mijn hulp. En je bent heel veel waard.' Ik kijk haar aan en strijk een plukje haar achter haar oren. 'Je bent beeldschoon Naomi. Je bent een geweldig meisje, niet perfect, maar er zit een meisje in jouw die vecht voor wat ze wilt, die lacht, die gelukkig kan zijn. Iemand die overal iets moois van kan maken. Verlies haar niet, want dat is het meisje van wie iedereen houdt, ook ik. Ik houd nog wel van je Naomi, maar niet zoals je nu doet. Je hebt jezelf opgegeven.' Ik kijk haar aan en druk een kus op haar voorhoofd. 'Doe dat niet. Raap jezelf bij elkaar, huil als je huilen moet, lach als je lachen wilt. Doe wat je wilt.' Ik kijk haar aan. 'En ik zal ook altijd van jouw houden.' Ik glimlach zwakjes en zet een stapje achteruit. Met mijn duim veeg ik haar traan weg. 'En je kan wel vechten, want we vechten samen. Met zijn allen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Als hij naar me toe loopt en me op de wasbak zet en tussen mijn benen komt staan bijt ik even op mijn lip. Hij kijkt me recht aan en ik kan bijna onmogelijk mijn blik van hem afwenden. Ik luister aandachtig naar wat hij allemaal zegt en knik soms en langzaam verschijnt er een zwakke glimlach rond mijn lippen na al zijn woorden. Hoe alleen zijn woorden me al een stuk beter laten voelen. Als hij dan mijn traan wegveegt en een stap naar achter zet trek ik hem weer wat naar me toe, tegen me aan en leg mijn hoofd in zijn nek en sluit mijn ogen. Het enige wat ik nu wilde was Ian dicht bij me hebben. 'Ik zal vechten.' fluister ik dan en haal mijn hoofd uit zijn nek en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Audience awwhh (;
    Ik volg jou nu ook Deemz (:
    Iemand een idee voor Julio die halfdood bij een deur staat te wachten op een reactie van Eleadora die wss niet meer komt, en een Marcell die ook halfdood in paardenstallen zit..? En of een nieuw personage..?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ik heb nog 2 meisjes ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ze trekt me terug en al snel voel ik haar hoofd in mijn nek. Flitsen en herinneringen van ons samen komt terug. Ik slik. Net als ik haar van me af wil halen, laat ze me zelf al los. Ik glimlach aanmoedigend terug.
    'Goedzo. Ik ga naar de slaapzaal.' Ik zet nu echt een stap achteruit en kijk haar nog even met een zwakke glimlach aan. 'Tot zo Naomi.' Ik veeg weer het losgeraakte plukje achter haar oor en loop dan de stille gang op. Zwijgend ga ik zitten op het bed in de slaapzalen. Mijn bed. Ik kijk om me heem en zucht diep. Er zitten ook nog 2 andere meisjes die zich altijd erg op de acjtergrond houden. Met een zucht laat ik me languit op het bed vallen en sla mijn handen voor mijn gezicht. Ik ben niet goed in afspraken maken met mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waarop volg je mij? Twitter?
    Weet je dat heel zeker, heb namelijk geen melding of op tumblr? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach ook even zwakjes naar Ian voordat hij de badkamer verlaat. Ik zucht even als de deur achter hem dicht is. Ik moet me nu gaan houden aan mijn belofte, ik zal vechten, ik moet! Ik kan Ian niet weer laten vallen, niemand, niet Ian, niet Nala, niet Sam, niemand. Ik glimlach even zwakjes naar mezelf in de spiegel en laat dan de handdoek van mijn lichaam vallen en trek mijn inmiddels droge kleren aan. De handdoek leg ik weg en ik ga nog even met een hand door mijn nog vochtige haar voordat ik de badkamer uitloop en weer in de stille gang ben. De bewakers lieten ons gelukkig nu met rust, eindelijk. Maar wie weet hoe lang dit zal duren, dus we kunnen er maar beter goed gebruik van maken.
    Ik loop de vaste route terug naar de slaapzaal, de inmiddels al zo bekende route voor me. Ik open de deur en kijk even de slaapzaal rond, niks bijzonders, zoals altijd. Ik kijk even vlug naar Ian vanuit mijn ooghoeken en bijt op mijn lip. Niet wetend wat te doen. Ik besluit eindelijk toch maar naar mijn eigen bed toe te lopen en neem plaats op het bed. Ik voel meteen hoe al mijn spieren zich ontspannen en sluit kort mijn ogen om ze al snel weer te openen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Twitter.. @Deems
    Naja, ik denk dat het onlogisch is als er nu ineens een meisje nog bij komt, maar het zou wel het leukst zijn]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jaimes schreef:
    [Erh, nee, Jack is juist er al heel lang :P]

    Leslie Day
    'We zijn er ook,' zeg ik dan tegen hem als hij zegt dat het tijd is dat we er zijn. Ik doe voorzichtig de deur open en glip naar binnen. Als ik in de keuken kom, gaat het licht ineens aan en ik kijk geschrokken om me heen. O, gelukkig, geen mannen. 'De kust is veilig,' zeg ik tegen Jack. 'Hier is de frigo, take whatever you need. Aangezien je erg honger hebt, maar schiet wel op. Ik wil niet gepakt worden en snel terug naar de slaapzaal.'

    Sam Jason Night
    Ik lach weer om wat Nala zegt. 'Ja, hartstikke onverwachts,' zeg ik plagerig tegen haar. Ze schreeuwt dan dat ze van me houdt en ik kijk haar aan. Ik geef haar een liefdevolle blik en druk een zacht kusje op haar lippen. Even haal ik adem en zwijg. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan, met iets meer moeite. Aangezien ik nog steeds niet echt over gevoelens spreek.

    Jack
    Ik trek de koelkast open en neem zoveel als ik kan dragen. Een stuk of drie flesjes water, wat voorverpakte sandwiches,... Ik doe de koelkast weer dicht en neem een appel van tafel en kijk haar dan weer aan.
    "Klaar." zeg ik snel. Ik moet me inhouden om niet alles meteen op te eten, maar ik snap wel dat we hier eerst weg moeten. Als iemand ons zou betrappen, ziet het er niet heel goed uit voor ons.

    Nala
    Ik streel glimlachend over zijn wang. Het voelt wat ruw onder mijn vingertoppen, omdat hij zich hier natuurlijk al lang niet heeft kunnen scheren. Ik vind het ergens wel sexy. Ik zie dat het moeilijk is voor hem om te zeggen dat hij van me houdt en ik snap het. Ik wardeer het ook enorm dat hij het wel zegt.
    "Jij bent het beste dat me ooit is overkomen." murmel ik zachtjes en buig me dan weer voorover om mijn lippen op de zijne te drukken voor een lange zoen.
    "Gaan we nu dansen?" glimlach ik dan enthousiast, nadat ik me heb teruggetrokken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jack pakt allemaal eten en drinken, dat zie ik als ik even achterom kijk, maar al snel kijk ik weer terug om te zien of er mannen aankomen. Nog geen teken van een man, of die Ariël. Ik grinnik even bij die gedachte, aangezien ze eigenlijk Aireal heet ofzo? En ze het haat dat ik haar Ariël noem. Ik hoor de koelkast dicht gaan en Jack staat dan al snel naast me met allemaal eten in zijn armen. 'Kom mee,' zeg ik dan snel tegen hem en sluit de deur weer achter hem. Ik begin snel richting de slaapzaal te lopen, zonder überhaupt eraan te denken om wat van Jack over te nemen. Ik vergeet het gewoon. 'Naar rechts,' zeg ik dan en zie dan alweer de slaapzaal in zicht komen. 'Ja, we zijn er bijna,' zeg ik dan en kijk achterom. 'O.. Moet ik wat van je overnemen?' ik pak wat uit zijn armen en loop dan verder en doe met mijn voet de deur van de slaapzaal. Is Josh er?'

    Sam Jason Night
    Haar hand gaat langs mijn wang en mijn wangen staan iets boller, doordat ik glimlach onder haar vingertoppen. Ze murmelt, nadat ik heb gezegd dat ik van haar houd, dat ik heb beste ben dat haar overkomen is. 'Dat betwijfel ik, maar oke,' fluister ik terug. Ik leg mijn hand tegen haar wang en kus haar zachtjes terug met een glimlach. Ze stelt daarna enthousiast voor om te gaan dansen. Ik knik. 'Dat is prima voor mij,' zeg ik dan. 'Misschien dat we beiden wel even naar onze eigen zalen moeten. Aangezien we toch een verschillende dansstijl hebben... Dan kunnen we op onze eigen muziek dansen, maar daarna alsnog samen dansen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    Ik bedankt haar stil als ze wat overneemt en volg haar voor de rest naar de slaapzaal. Als we binnenkomen, stamp ik de deur weer toe en kijk om me heen. Ik scan alle gezichten af om het vast diepbedroefde gezicht van Jaimy ergens tussen de mensen te kunnen vinden. Ik frons mijn voorhoofd als ik hem nergens zie en kijk nog eens de hele zaal rond. Weer is er geen teken van hem te bespeuren. Ik bijt hard op mijn lip en loop naar mijn bed om daar het eten en drinken te laten vallen. Het ziet er precies zo uit als ik het had achtergelaten. Beslapen, maar al van een tijd geleden. Hier was hij niet meer geweest. Ik loop nu bezorgd naar zijn bed. Daar was ook helemaal niets veranderd. Het zag er beslapen uit, maar niet vers... alsof het al een tijd leegstond.
    "Jaimy?" mompel ik zacht, alsof hij me zou kunnen horen. Ik kijk weer om me heen en loop dan naar mijn bed terug. Ik plof erop neer en pak een sandwich uit. Ik begin langzaam te eten en staar voor me uit. Ik zou hier gewoon blijven zitten. Hij is vast naar me op zoek. Maar vanavond komt hij terug... Hij zal me zien zitten...

    Nala
    "Dat kan ik je verzekeren. Jij bent het beste." glimlach ik.
    Ik ga rechtop zitten en knik blij. "Dat is goed. Na een tijd komen we samen... Waar? Bij jou of bij mij?" ik bedoelde dus of hij naar de streetdancezaal zou komen of ik naar de hiphopzaal moest.
    Ik trek hem langzaam ook wat overeind, zodat we kunnen vertrekken. Ik ben gewoon enthousiast en dus ongeduldig. Zo gaat het ongeveer wel bij mij...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja, hoe zit het eigenlijk tussen Leslie en Josh, nu Jack er is? Whaha. And Joshy is coming!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jack en Les hebben niets :Y) maar Josh mag wel jaloers worden als hij wil ^^ :3 en wie gaat werst, Josh of Les?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.