• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Ja maar, Lou... Ik wil niet opstaan.' Jammer ik, met een grinnik in mijn stem. 'Ik blijf liever gewoon hier zitten.' Ik wiebel een beetje heen en weer op zijn schoot en een zachte giechel verlaat mijn mond. 'Dus stuur ze dan maar een smsje, ja.' Ik drukte zacht mijn lippen tegen die van hem aan, om Louis daarna met twinkelende ogen aan te kijken. 'Ik hou echt heel erg veel van je.' Liefkozend streelde ik met mijn duim en wijsvinger zijn wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry wiebelt op mijn schoot en klaagt dat hij niet wilt opstaan. 'Dus stuur ze dan maar een smsje, ja.' Ik grinnik en wil mijn telefoon pakken als hij zacht zijn lippen op die van mij drukt. Maar al te graag kus ik hem terug om hem daarna aan te kijken. 'Ik hou echt heel erg veel van je.' Liefkozend aait hij over mijn wang. Ik glimlach. 'En ik van jou Hazza.' Fluister ik en kus hem nogmaals voor ik dit keer echt mijn telefoon pak en een groepsbericht stuur.

    Harry Styles.
    Ik giechel zacht en leun met mijn voorhoofd tegen Louis' wang aan, zodat ik met hem mee kan kijken wat hij aan het typen is. Ik zou me echt geen leven zonder hem kunnen wensen. Waren er eigenlijk camera's in deze kamer? Ja, toch? Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik bracht mijn mond naar Louis' nek, waar ik zachte kusjes begon te drukken. Uiteindelijk kwam ik uit bij zijn oor, waar ik in zijn oorlel beet. 'Hm, ik heb zin in je...' Fluisterde ik zachtjes in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry kijkt met me mee hoe ik de groep een bericht stuur. Ik krimp ineen als Harry zijn lippen in mijn nek drukt. Ik kan daar dus echt niet tegen... Na een paar kusjes in mijn nek te hebben gedrukt komt Harry uit bij mijn oor waar hij zacht in mijn oorlel beet. 'Hm, ik heb zin in je...' Fluisterd hij. Ik voel een 'bepaald' lichaamsdeel direct reageren en draai mijn hoofd naar hem toe. 'Hazza.' Fluister ik een beetje schor. 'Er zijn camera's weet je nog?' Voeg ik eraan toe

    Harry Styles.
    Ik glij met mijn lippen vlak onder Louis' oor langs en knik. 'Ja, dat weet ik... Spannend, toch?' Ik grijns tegen zijn huid aan als ik voel hoe zijn kleine vriend er direct op reageert. Ik wiebel expres weer iets op en neer op zijn schoot en lik rustig aan zijn oorlel, om er daarna zachtjes in te bijten. 'Hm,' murmel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ja, dat weet ik... Spannend, toch?' Zijn gefluisterde woorden, zijn gewicht op mijn schoot en zijn lippen in mijn hals doen me zachtjes kreunen. ZAcht likt hij over mijn oorlel om er opnieuw op te bijten. 'Hm,' Mompeld hij. Ik heb mijn ogen eventjes gesloten en richt mijn blik nu op Harry. 'Badkamer.. Daar zijn geen camera's' Fluister ik en druk mijn lippen nu op die van hem,.

    Harry Styles.
    'Ik vind dit veel spannender, hoor...' Ik liet mijn vingertoppen van boven zijn borstkas naar beneden glijden en vlak bij zijn broeksknoop stopte ik. Ik liet mijn lichaam iets naar rechts hangen, zodat de camera's op mijn rug schenen. Ik verschoof iets op zijn schoot en liet mijn vingertoppen nu over de stof van zijn broek glijden. Onder tussen bleef ik wel gewoon kusjes in zijn nek drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ik vind dit veel spannender, hoor...' Wanneer zijn vingers mijn broek bereiken verberg ik mijn gezicht tegen hem aan om zacht te kunnen kreunen. Hoewel Harry voor de camera's zat voelde ik me toch heel erg bekeken. Zijn lippen blijven kusjes in mijn nek drukken waardoor ik me maar moeilijk kan concentreren. 'Hazza.' Kreun ik zacht en kijk naar hem. 'Hoe wil je dit verbergen?' Fluister ik.

    Harry Styles.
    Als ik merk dat Louis het toch steeds moeilijk krijgt druk ik nog een kusje in zijn nek, om daarna op te staan en zijn hand vast te pakken om hem mee richting de badkamer te trekken, eenmaal daar binnen duw ik hem ruw tegen de muur aan en draai de deur op slot. 'Laat je maar gaan...' Ik duw mezelf tegen hem aan en schuur met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan, om mijn lippen daarna met die van hem te verenigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Tot mijn opluchting trekt Harry me met zich mee naar de badkamer. Nadat hij de deur opslot gedraait heeft duwt hij me ruw tegen de muur aan. . 'Laat je maar gaan...' Hij duwt zichzelf tegen me aan en schuurt met zijn onderlichaam tegen dat van mij. Zijn lippen vinden de mijne en ik bijt zacht op zijn onderlip voor ik mijn handen op zijn heupen leg om zijn kruis maar zo dicht mogelijk tegen dat van mij aan te kunnen voelen. 'You're a teaser Mr. Styles.' Hijg ik zacht

    Harry Styles.
    Ik grijns als hij me nog dichter tegen me aantrekt en ik knik. 'Ik weet het, Louis, maar ik heb er totaal geen problemen mee...' Ik druk mijn lippen weer tegen die van hem aan en bijt in zijn onderlip, om met mijn vingertoppen af te zakken naar beneden, waar ik eerste zijn riem open gesp en dan extra langzaam aan zijn broeksknoop begin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ik weet het, Louis, maar ik heb er totaal geen problemen mee...' Ik ga met zijn vingers door zijn krullen terwijl ik hem aan kijk en alleen opgewonden kan glimlachen. Zijn vingertoppen maken mijn riem open en dan begint hij [volgens mij expres] langzaam mijn broeksknoop los te maken. Ik glij van zijn haar met mijn hand naar zijn borstkas om vervolgens een klein stukje onder zijn shirt te gaan en over zijn onderbuik te aaien met mijn vingertoppen. Ik kan dit ook Hazza

    Harry Styles.
    Ik slaak een zachte kreun als ik Louis' vingertoppen over mijn onderbuik voel, maar ik laat me niet van mijn stuk brengen, oh nee. In een ruk heb ik zijn broeksknoop open en duw zijn broek naar beneden. 'Zelf even de rest uit doen, Lou...' Hijg ik zachtjes, met mijn vingertoppen glij ik rustig over de bobbel in zijn boxer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry kreunt naar aanleiding van mijn actie en trekt met een ruk mijn broek naar beneden. 'Zelf even de rest uit doen, Lou...' HIjgt hij zacht en glijd met zijn vingertoppen over de duidelijk voelbare bobbel in mijn boxer. Ik kreun en sluit mijn ogen voor een kort moment als hij dit doet. Ik maak op mijn beurt zijn broek open en trek ook deze uit. 'Voor jou geld hetzelfde.' Hijg ik als we beide nog in onze boxer staan.

    Harry Styles.
    Als Louis ook aan mijn broek begint verlaat een kreun mijn mond en trap ik 'm uiteindelijk ook zelf uit en schop 'm richting het bad, waar die op de rand blijft hangen. Mijn vingers klem ik achter de rand van Louis' boxer, ik trek er even aan en laat 'm uiteindelijk weer terug schieten. Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen aan en bijt in zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you