• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    'Harry!' Kreun ik iets luider als hij aan mijn boxer trekt. Ik kijk hem aan en trek hem dichter tegen me aan. Een van mijn handen laat ik in zijn boxer verdwijnen. Ah hij was dus net zo opgewonden als ik was. Ik druk mijn lippen in zijn nek terwijl ik hem begin af te trekken.

    Penelope Charlotte Stone.
    Alweer verscheen er een glimlach op mijn gezicht zodra hij met zijn hoofd tegen het mijne aanleunde, wat ik op zijn schouder had gelegd. Hij nam een slok uit een flesje water, wat hij waarschijnlijk net mee had genomen en antwoordde dat het hij het wel wel zou overleven. Zachtjes grinnikte ik en keek naar het scherm, waar de begin scène van de film net begonnen was. Hoe graag ik het ook wilde, mijn gedachtes echt bij de film houden kon ik niet. Het was zo'n rare dag geweest! Ten eerste de auditie, die veel beter ging dan dat ik gedacht had. Ik was erg bang geweest dat ik mijn tekst vergat, of dat ik niet goed genoeg zou zijn. Het was echt een schok geweest toen ze zeiden dat ik terug mocht komen! Daar kwam nog bij dat ik mijn gevoelens voor Douglas blootgelegd had. Nooit had ik gedacht dat hij hetzelfde voor mij zou voelen. Had de jury de klik tussen ons duidelijk gezien? Was het daarom dat ik al een voorsprong op het andere meisje had? Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek vanuit mijn ooghoeken naar het gezicht van Douglas. Ik voelde me echt zo op mijn gemak bij hem! Hij is zoveel anders dan mijn vorige vriendjes, hoewel er dat ook maar twee waren geweest. Zij waren nooit zo lief en behulpzaam geweest. Ze zagen me alleen maar als aanhangsel of hadden me nodig voor hun behoeftes. Een zachte zucht verliet mijn lippen en ik kroop wat dichter tegen hem aan, aangezien ik het koud kreeg. Daarna vestigde ik mijn blik op het beeld, in de hoop dat ik nu wel de film kon volgen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    Ik probeer me op de film te richten maar het luit niet echt als ik merk dat Penelope naar me kijkt. Dit was allemaal zo nieuw. Normaal deed ik er jaren over om een meisje écht te leren kennen en een relatie te krijgen maar met haar... Het was alsof we elkaar al eeuwen kende en het niet meer dan logisch was dat we iets kregen. Ze kruipt dichter tegen me aan en ik vermoed dat ze het koud heeft. 'kom eens' fluister ik en sta met de deken op. Ik laat haar een stukje naar voren zitten en neem plaats achter haar. Ik trek haar voorzichtig tegen me aan waardoor haar rug tegen mijn borstkas leunt en ik mijn armen om haar heen kan leggen terwijl de deken ons beide bedekt. 'beter zo?'

    [Heel stiekem, hé, wordt Louis of Harry ook zwanger]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (OMG en de baby heet Larry)

    Penelope Charlotte Stone.
    'Kom eens,' fluisterde hij zacht en stond met de deken op. Hij liet me een beetje naar voren zitten en kwam achter me zitten, waarna hij achter me plaats nam. Voorzichtig trok hij me tegen zich aan waardoor mijn rug tegen zijn borstkas leunde. Hij sloeg zijn armen om me heen en bedekte ons beiden met de deken bedekte. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder aan en pakte een van zijn handen, waar ik voorzichtig mee begon te spelen. 'Beter zo?' vroeg hij en ik knikte, waarna ik een kus op zijn wang drukte. 'Veel beter.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Larry baby^.^ that would be pretty awesome (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik voel me schuldig. Ik reageer morgen zo snel mogelijk. Hopelijk ben ik vòòr half elf wakker.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik knikte dat het goed was en nog voor we verder konden lopen, zag ik Zayn naar ons toekomen. Hij keek ons allebei blij aan en had waarschijnlijk ook bij KFC gegeten. Ach ja, Zayn was dol op kip. Was te verwachten met Zayn. 'Hé! Lee, Mackenzie!' riep hij blij. 'Hé, Zayn. Lekker gegeten?' vroeg ik hem met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed naar Zayn en wees naar de kassa. "Ik ga alvast bestellen. Ik kan het niet meer uithouden." Grinnikte ik en liep naar de kassa om wat te bestellen. Ik keek naar het menu en bestelde een bucket met tien hotwings, een salade, twee pepsi, een burger en een milkshake. Of ik teveel kocht? Dat klopte ja. Ik rekende af en liep weer naar Liam. "Ik weet, het is te veel." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Mijn ogen vergrootte zich als ik voel hoe Louis' hand mijn boxer ingaat en als hij me begint af te trekken verberg ik mijn hoofd in zijn nek. 'F-fuck,' murmel ik zachtjes en druk een kusje op zijn huid. Mijn handen klem ik stevig rond zijn heupen en af en toe laat ik mijn nagels zachtjes in zijn huid pinnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry zijn ogen worden groot en hij verbergt zijn gezicht in mijn nek. 'F-fuck,' Murmeld hij zacht en druk kusjes op de huid in mijn nek. Zijn handen liggen stevig rond mijn heupen en af en toe drukt hij een nagel in mijn huid. Ik hijg zacht en ga met mijn vrije hand door Harry zjin krullen terwijl ik door blijf gaan.

    Harry Styles.
    Zachtjes bijt ik in Louis' nek als hij gewoon door blijft gaan, een raar geluidje verlaat mijn mond en ik pin mijn nagels nog wat harder in zijn huid. Een waarschijnlijk iets te harde kreun verlaat mijn mond als hij met zijn hand door mijn krullen heen gaat en ik sluit mijn ogen. Mijn boxer begint nu al helemaal aardig te knellen, ondanks dat Louis' hand erbij zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry bijt zacht in mijn nek waardoor ik een zachte kreun slaak. Zijn nagels boren zich nog harder in mijn huid en ik verwacht dat er straks nog eens bloed kan gaan vloeien. Harry kreunt, dit keer harder dan verwacht waardoor ik zacht grinnik. Hij sluit zijn ogen en ik leun nog wat tegen de muur. Ik haal mijn hand uit zijn krullen en trek met twee handen zijn boxer naar beneden als ik merk dat die nogal strak begint te zitten voor kleine Hazza.

    Harry Styles.
    Ik slaak een opgeluchte zucht als Louis mijn boxer uittrekt en haal mijn hoofd uit zijn nek, om mijn lippen zacht tegen de zijne aan te drukken. Vervolgens pak ik zijn beide zijn handen vast en klem ze boven zijn hoofd tegen de muur aan. Mijn rechterbeen zet ik tussen zijn benen in en ik hijs mijn been iets op, om met mijn knie tegen zijn kleine vriend aan te rijden. Een kreun verlaat mijn mond en ik bijt op zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you