• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik schudde mijn hoofd en keek schuin naar Liam. 'Nee, dat kan niet. Anders hoort niemand het in dit vervloekte grote huis. Louis wil iets leuks doen, met iedereen. Jij ook erbij?' Dat laatste zei ik een beetje kinderlijk, hopend dat hij wat minder geïrriteerd zou zijn, het was tenslotte voor Louis. Ik viste de dekens onder me uit, om ze daarna over mezelf heen te gooien en er haast onder weg te kruipen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Ja, dat kan wel. Het is 's ochtends, Harry. Veel liggen te slapen. Denk eens na' mompelde ik. Mijn wenkbrauwen trok ik op toen ie vroeg of ik mee wilde doen. 'Ligt er aan waarmee' antwoordde ik, wat normaler. Drie weken schoot er ineens in mijn hoofd. Nog drie weken maar, nog drie weken en dan had Mackenzie haar eerste echo. Een glimlach sierde rond mijn mond bij die gedachte. Denkend zat ik voor me uit te staren, ineens helemaal in gedachten verzonken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Ja, maar...' Ik trok een pruillipje en snoof even. 'Dan moet iedereen maar gewoon wakker worden en vanavond wat eerder gaan slapen. Zayn is wakker, jij, Mackenzie. Wie nog meer? De rest zometeen ook hoor. Louis is belangrijk.' Dat laatste mompelde ik wat zachter, maar ik wist wel zeker dat Liam het gehoord zou hebben. Ik slaakte een zucht en draaide me op mijn zij, om me tot een bolletje te rollen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Bij dat laatste hield ik mijn mond stijf dicht. Louis was zeker belangrijk, dat was waar, maar overdrijven kon je ook. 'Louis is even belangrijk als de rest. Niemand is belangrijker dan iemand anders' zei ik tegen Harry. 'Misschien wilt iedereen wel gewoon uitslapen. Niall, bijvoorbeeld. Die ligt nog in z'n bed. Laat die jongen toch, hij is moe' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik had zin om heel hard te schreeuwen, te huilen, wat dan ook. Maar Liam was naar mijn idee heel onredelijk bezig. 'Fijn, dan doen we het toch niet...' Ik gooide de dekens van me af, duwde mezelf overeind en snelde de woonkamer uit. Ik liep gauw de trap op, duwde de slaapkamer open, waar ik Louis vond. 'Het feest gaat niet door...' Ik zuchtte zachtjes en liet mezelf op ons bed vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Het feest gaat niet door...' Ik kijk op als ik Harry hoor en kijk hem aan. 'Hoezo niet?' Vraag ik rustig. Ik weet niet waarom ik niet verbaast was.
    Ik ga naast hem op bed liggen en kijk dan op de wekker. 'Misschien is het ook te vroeg voor een feestje?' Vraag ik en ga onder de deken liggen
    tegen de kou die door de deuren en ramen toch nog wist binnen te komen.

    Liam James Payne

    'Nogal opvliegend, vandaag' merkte ik op. Normaal zou ik Harry achterna gaan en mijn excuses aanbieden, maar ik had gelijk. Louis was niet belangrijker dan iemand anders hier. Niet belangrijker dan Harry, dan Mackenzie, dan Zayn, dan Niall en ga zo maar door. Mompelend ging ik liggen op de bank en sloot mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik murmelde wat zachte geluidjes, kroop naast Louis onder de deken en drukte een kusje in zijn nek. 'Hm, Liam deed moeilijk... En hij vond het een beetje te vroeg denk ik. Maar ik zei dat het voor jou was, maar dat was blijkbaar niet goed genoeg.' Ik slaakte een zucht en sloot mijn ogen, om mijn armen om Louis' middel te klemmen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Hm, Liam deed moeilijk... En hij vond het een beetje te vroeg denk ik. Maar ik zei dat het voor jou was, maar dat was blijkbaar niet goed genoeg.' Ik frons licht en sla een arm rond zijn schouders. Vreemd normaal was Liam niet zo afwerend.. Ik probeer het van me af te zetten en kijk naar het plafond. 'Hij heeft veel aan zijn hoofd.' Mompel ik. Eigenlijk probeer ik mijzelf er meer van de overtuigen dat het niets persoonlijks was.

    Mackenzie Lou Arretez

    Nogal geërgerd ging ik naar beneden. Door al het geschreeuw werd ik wat chagrijnig, wat ik heel zelden was eigenlijk. Ik rolde wat met mijn ogen en ging op de andere bank zitten, met mijn knieën opgetrokken en mijn armen eromheen. Ik voelde me zo wel veilig genoeg, een rare gedachten. Zuchtend sloot ik mijn ogen en dacht even na waarom ik aan dit programma meedeed. Nog een paar maanden en dan liep ik hier met een grote buik. Ik grinnikte even, maar zuchtte weer. Vervloek dit programma.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harreehh --> Zaynieboo

    Zayn Malik

    'Waarom is iedereen zo erg?!' riep ik uit. Ik zond een boze blik aan Liam en Mackenzie. 'Serieus, Liam? Louis is belangrijker dan Mackenzie' zei ik, en ik hield gelijk mijn mond. Gelijk had ik spijt van wat ik gezegd had. Dit zou ruzie gaan opleveren.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Waarom is iedereen zo erg?!' riep Zayn. Ik deed mijn ogen open en kreeg een boze blik naar me toegestuurd, waarbij ik naar de grond keek. Waarom was ik zo opgefokt? Ik was nu erg, veels te erg. Net toen ik sorry wilde gaan zeggen, sperde mijn ogen wijd open. 'Serieus, Liam? Louis is belangrijker dan Mackenzie' zei Zayn en ik zat ineens recht op. 'Pardon?' siste ik. 'Louis is níét belangrijker dan Mackenzie. Dat is niemand' kefte ik kwaad naar hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Begint het net leuk te worden, gaat ze offline xd )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haha, ik en Hayden (Zaynieboo) zitten samen bij mij thuis. We kijken Ellen ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Never mind xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.