• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Als iedereen het wilt mag het gerust]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hm. Oke. Dan wacht ik even. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik vind het prima (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    -Una settimana più tardi. Voor de mensen die geen Italiaans kunnen zoals ik, één week later-


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Kaykay (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    We waren inmiddels al een weekje verder, wat betekende, vandaag zou de uitslag van de dokter komen. Louis lag nog vredig naast me te slapen, maar ik was toch wel tamelijk bang voor de brief. Het was niet zo heel goed gegaan deze week, met alles. Louis had steeds vaker last van iets, maar hij bleef het ontkennen tegenover mij, alsof hij het me niet wilde vertellen, of het niet durfde. Op het moment dat ik de brievenbus hoor kijk ik verschrikt op naar Louis, maar gelukkig slaapt hij er nog doorheen. Ik duw mezelf omhoog, klim het bed uit, trek Louis' blouse aan en verdwijn richting beneden, om de post eruit te halen. De eerste drie dingen zijn niet voor mijj, alleen de laatste brief is voor Louis, met het duidelijk logo van het ziekenhuis erop. Ik draaide de brief om en ritste 'm in een ruk open. Ik kon niet wachten, ik moest weten of Louis iets ergs had. Ik haalde de brief eruit, vouwde 'm open en mijn ogen vlogen als het ware over de regels. Alleen bij dat ene woordje bleven ze steken. Chronische leukemie. Louis is ziek. Mijn vriendje heeft een ziekte zonder dat hij het zelf heeft geweten. Hij loopt er al bijna drie jaar lang mee. Ik klem de brief in mijn handen, tranen verschenen in mijn ogen en rolde over mijn wangen heen, waarna ik in elkaar zakte, tegen de trap aan. Dit kon gewoon niet. Het mocht niet.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:10 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Slaapdronken pakte ik mijn telefoon van onder mijn kussen en keek naar de klok. Tien uur twintig, tijd om op te staan. Ik zuchtte en deed mijn pantoffels aan om naar beneden te lopen voor een ontbijt. Mompelend maakte ik een ontbijt dat vrij simpel was; een crossiant, een boterham met kaas en sinaasappelsap. Tevreden liep ik weer naar boven naar de muziek kamer en legde mijn bord bovenop de vleugel en het glas beneden onder de stoel. Ik speelde wat willekeurige noten en noteerde ze op een vel papier. Geen idee waarom ik zo opgewekt was op een ochtend, dat was ik gewoon nooit. Eigenaardig. Ondertussen at ik verder aan mijn ontbijt en noteerde vrolijk alle noten die ik speelde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mijn wekker ging af en kreunend strekte ik me uit. Voortaan zette ik altijd mijn wekker om elke morgen even te gaan joggen. Even wilde ik op staan, maar realiseerde me dat dit niet verkeerd lag. Eigenlijk best wel lekker. Toen ik nog een keer dat irritante deuntje hoorde, gooide ik mijn kussen naar het kastje. Nog een keer het geluid. Ik strekte mijn arm uit om mijn kussen te pakken, leunde iets naar voren en belandde met een harde klap op de grond. Lekker. Omdat ik geen zin had om op te staan, bleef ik liggen. Noem me lui, maar op dit punt streste ik me niet. En zonder stres leef je langer, dus eigenlijk was ik nu erg gezond bezig. Oké, ik zal toch echt op moeten staan. Mompelend stond ik van de grond op, legde het kussen terug op mijn bed en liep de trap af waar ik Harry met tranen zag zitten en een brief. 'Harry? Wat is er?' vroeg ik bezorgd, toen ik naast hem kwam zitten.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 8:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik slaap droomloos en lang. Ik was de laatste tijd zo ontzettend moe... Misschien had ik wel gewoon pfeiffer. Het zou wel veel verklaren. Ik rek me uit en draai me om zodat ik Harry kan knuffelen maar hij is weg. Ik zucht teleurgesteld en sta op. Kleine Hazza had mijn kleren weer gepikt. Ik lach zacht. Ik trek een joggingbroek aan en een hoodie, dan loop ik naar beneden. Ik verstijf als ik Harry zie. Ik ren de treden af en kniel naast hem neer. 'Harry? Wat is er?'

    Harry Styles.
    Volgens mij was de brief nog amper te lezen, de meeste tranen waren daarop gevallen. Het kon gewoon niet. Deze brief moest een leugen zijn. Ik hoor iemand van de trap afkomen, maar ik heb niet echt het nut om te kijken wie er vanaf komt, pas als ik merk dat het Liam is die naast me komt zitten, mompel ik iets. 'Harry? Wat is er?' Hoor ik hem vragen, ik draai mijn hoofd in zijn richting en duw hem de brief in zijn handen. 'H-hier.' Als ik Louis uiteindelijk de trap af zie komen begin ik alleen harder te huilen en klamp ik me aan Liam vast. 'Het is een leugen, het is een leugen...' Blijf ik alleen maar herhalen terwijl ik Liam's arm volgens mij helemaal fijn knijp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ligt het aan mij of doet Quizlet zo raar?]

    Liam James Payne

    'H-hier' mompelde Harry. Ik pakte de brief aan, keek even bezorgd naar Harry en kneep mijn ogen tot spleetjes om hem te lezen. 'Uitslag Louis William Tomlinson' stond er. 'Oh, dat is toch juist goed nieuws? De uitslag van Louis!' zei ik vrolijk.Maar toen ik mijn best deed om de brief te lezen, zakte mijn glimlach in één klap weg. Chronische leukemie. Louis had chronische leukemie. 'Wat?' fluisterde ik zacht. Ik keek van de brief op naar Louis. 'Wát?' herhaalde ik dit keer wat harder. Ik negeerde de pijn die uit mijn arm kwam, vanwege dat Harry er zo hard in kneep. 'Louis?' Mijn stem klonk met een trilling. 'Je.. Je uitslag is zojuist binnengekomen' Ik slikte en gaf de brief aan Louis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Quizlet is sloom -.- Ik moet twee minuten wachten tot de pagina laadt D: ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik liep fluitend de trap af om mijn bord en glas naar de keuken weg te brengen. Nog steeds fluitend deed ik het bord in de vaatwasser en zo ook het glas. Ik deed de koelkast open en keek erin, waarom zit er zoveel alcohol in? Ik zuchtte en pakte een pak yoghurt en deed het in een glas. Ik keek schuin naar de woonkamer, waar Louis, Liam en Harry zaten. Harry en Liam zaten te huilen.. ''Chronische leukemie.'' hoorde ik vaag iemand zeggen. Wat? Wie had leukemie? Ik hield me stil en ging op een barkruk zitten, mijn yoghurt opeten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Quizlet deed het even niet meer. Heb twee uur zitten wachten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Bij ook -.- En toen was het sloom en nu weer normaal.. Het deed het zelfs niet op mijn telefoon ): ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Jullie konden er tenminste nog op... Bij mij lag die er helemaal uit ;c]
    Harry Styles.
    Ik bleef het nog steeds herhalen, vooral wanneer Liam eerst vrolijk riep dat het goed was, dat was het niet. Alles was fout. Hij kon dood gaan. Liam gaf de brief aan Louis, maar ik durfde hem niet aan te kijken. Ik wist zeker dat ik dan nog eens zou stikken in mijn eigen tranen, ik duwde mijn hoofd tegen Liam's schouder aan en probeerde te kalmeren, maar het lukte gewoon echt niet. Ik had al wel geweten dat er iets ergs met Louis aan de hand was, maar niet zo erg. Hij is gewoon al drie jaar lang ziek...


    stay safe because I like being alive at the same time as you