• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    Maakt niet uit hoor, ik snap het wel!

    Laat Edward maar staan, ik weet zeker dat er nog iemand anders voor Jacob komt.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ergens zou ik ook wel weer Sam terug willen... Hmm... Is het goed dat ik Sam neem als echt niemand hem wil zeg maar? Dat als dus niemand zich aanmeld voor Sam en we gaan beginnen, dat ik die rol dan op me neem?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner > Boromir


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I like that name :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Waarom is Leah altijd, áltijd bezet D:
    Hmm, ik ga een verzonnen vampier aanmaken. Is daar eigenlijk nog ergens een lijstje voor of moet ik gewoon improviseren?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:47 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leah is erg populair, haha.
    Gewoon het basic lijstje, plus gave enzo (:
    Dat is het wel een beetje. Als je wilt nog geschiedenis, maar dat hoeft niet echt volgens mij.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oké het spijt me echt heel erg dat ik dit zolang heb laten liggen.
    Heb echt een hectische tijd achter de rug met veel verslagen inleveren, tentamens en hertentamens maken en stage lopen.

    MAAR.

    Ik ben van plan om vanavond/morgenvroeg de RPG te gaan openen.
    Als je toevallig nog mensen weet die geïnteresseerd zijn in Twilight RPG's, pb ze dan even, dan kunnen we de rollenlijst nog verder opvullen en er een stromende RPG van maken!

    Als je er zelf nog een rol bij wil pakken dan mag dat natuurlijk ook,
    alles staat nog open dus grijp je kans zou ik zeggen.

    Jullie krijgen allemaal een pb met daarin de link naar het eerst geopende speeltopic.

    Alvast bedankt.

    Kus.


    •

    Ugh, het spijt me dat het zo lang duurt, maar ik had het druk met school en vanmiddag had ik uit school meteen huiswerkbegeleiding - vraag me niet waarom ik daar op vrijdag heen moet - tot zes uur, toen eten en nu moet ik iets afmaken. Morgen twee verjaardagen, dus waarschijnlijk is mijn rol er zondag pas. Mijn personage komt sowieso nieuw in het gebied, dus ik kan wel later inspringen denk ik. Sorry!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Shooter maakt niet uit hoor. Ik zeg alleen nu alvast dat ik sowieso morgenochtend en avond niet kan reageren, middag wel ivm paardrijden 's ochtends en 's avonds feestje. Maandag weet ik nog niet heel veel, ik wordt dan 17 vandaar. En volgende week zondag ga ik mijn verjaardag vieren voor familie samen met mijn moeder, dus dan weet ik ook niet of ik kan reageren...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maakt niet uit hoor, Shooter. We hebben het allemaal wel eens heel erg druk (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik had gevraagd of ik Sam er ook bij mocht als nog niemand hem had aangevraagd voor we gingen beginnen, dus bij deze: Mag ik Sam? We zijn begonnen en niemand heeft hem nog aangevraagd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh sjips het spijt me.
    Zie je ; te veel dingen aan je hoofd is niet goed voor je XD.
    Sam is voor jou!


    •

    Shooter schreef:
    Oh sjips het spijt me.
    Zie je ; te veel dingen aan je hoofd is niet goed voor je XD.
    Sam is voor jou!

    Dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naam: Brady Fuller
    Roedel: Uley pack
    Leeftijd: Hij blijft nog wel een tijdje 13
    innerlijk: Brady is een zo normale tienerjongen als maar kan. Zijn interesses zijn dan ook vooral computers en andere dingen met een beeldscherm. Nou ja, dat laat hij de mensen denken! In het echt is hij vooral bezig met de roedel en rondhangen met zijn vrienden. HIj is een gezellige en spontane jongen, die maar al te graag niet als een puppy gezien wil worden door de rest van e roedel (behalve Collin dan).
    Uiterlijk:



    Brady is lang, zoals iedereen van de roedel, heeft een getinte huid en bruine ogen. het weerwolf cliché dus

    Verdere informatie: Zijn ouders weten niks af van zijn bestaan als weerwolf, en worden iedere dag boos op hem. Ze geloven nog wel in zijn normale tienerjongen cover. Dat maakt ze nog net iets minder boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag je ook een onbekend persoon bij de Cullens?
    Anders wil ik graag daarbij een meisje reserveren (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel