• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Emrys
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater – Boromir
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley – Boromir
    Jared Cameron
    Paul Lahote – Squib
    Brady Fuller – MindBreaker
    Collin Littlesea – Eyes

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black – Fantine
    Rebecca Black – Squib
    Kim Connweller
    Claire Young

    Cullens
    Carlisle Cullen – Boromir
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Fantine
    Renesmee Cullen – Fantine

    Onbekende personen
    Maximaal 8
    Ameleigh Bluebell Winter – Vampier – Phrases
    Jennifer Grindstone – Mens – RosalieBlack
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Phrases
    Noah Mason Mahon – Mens – Eyes
    Paige Anna Eleonora Hymes – Vampier – Eyes
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter
    Skylar Rose Grayson – Mens – Pebble
    Valesca Adina Tverskaya – Vampier – Fantine

    || REGELS
    Doden zonder toestemming van de desbetreffende persoon is niet toegestaan.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Drie rollen per account.
    Maximaal vijf verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Raphaël en Ameleigh, Edward en Bella.

    || HERSTART
    Door inactiviteit van de leden en het hoogstwaarschijnlijk vastlopen van de RPG is er besloten deze Quileute RPG een herstart te laten maken. Hierdoor zijn sommige rollen al bezet en zijn er al enige verhaallijnen gecreëerd in het originele Twilight verhaal.
    De grootste verandering is het feit dat Embry Call samen met Jezebel Odys Fray een kind hebben gekregen – een combinatie van een wolf en vampier – genaamd Raphaël Embriël Fray Call, die inmiddels een relatie heeft met Ameleigh Bluebell Winter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 10:29 ]


    •

    De overige rollen hoeven niet direct ouder te worden, aangezien de zwangerschap - net als die van Bella - van Jezebel heel erg snel is gegaan. ;]
    Laat maar weten wat het gaat worden!


    •

    Shooter schreef:
    De overige rollen hoeven niet direct ouder te worden, aangezien de zwangerschap - net als die van Bella - van Jezebel heel erg snel is gegaan. ;]
    Laat maar weten wat het gaat worden!


    Voor Collin dacht ik aan 17 of 18 en voor het meisje ook. Ik wil haar wel een broer of neef geven zodat er een jongen voor Sky is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik dacht aan om mijn meisje een broer te geven die dan aan jouw meisje kan worden gekoppeld maar misschien worden drie rollen te veel.


    Dat kan ook? Je kunt het proberen.
    Ik vind het prima (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Dat kan ook? Je kunt het proberen.
    Ik vind het prima (:


    Ik denk dat het dan haar neef word maar dat ze wel bij hem en haar tante woont.

    @Shooter

    Mag het meisje een hybride zijn of heb je dat liever niet?


    Physics is awesome

    Chips, als ik de neef bedenk hebben we zes onbekende personen en er mogen maar vijf. Dat zie ik nu pas.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Chips, als ik de neef bedenk hebben we zes onbekende personen en er mogen maar vijf. Dat zie ik nu pas.


    Dat zal vast wel mogen, aangezien je dat net ook al verzonnen had toen Shooter nog online was en ze daar niets van gezegd heeft (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zal het verzonnen personages rijtje opschroeven tot zeven personen ;]


    •

    Shooter schreef:
    Ik zal het verzonnen personages rijtje opschroeven tot zeven personen ;]


    Dankjewel en wat moet ik precies in vullen voor mijn personages en mag mijn meisje een hybride zijn?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dankjewel en wat moet ik precies in vullen voor mijn personages en mag mijn meisje een hybride zijn?


    Ik heb deze gebruikt:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Ras:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik heb deze gebruikt:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Ras:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Heb jij ook foto's erbij gedaan?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb jij ook foto's erbij gedaan?


    Yup, en ook nog wat uitleg (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Yup, en ook nog wat uitleg (:


    Ik kan namelijk niet echt goede foto's vinden.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik kan namelijk niet echt goede foto's vinden.


    Wat voor soort foto's zoek je? Ik wil wel meezoeken? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eyes schreef:
    (...)

    Dankjewel en wat moet ik precies in vullen voor mijn personages en mag mijn meisje een hybride zijn?


    Liever gewoon mens, vampier of wolf - ik wil het hybride zijn een beetje speciaal laten, zoals in de boeken.


    •

    Pebble schreef:
    (...)

    Wat voor soort foto's zoek je? Ik wil wel meezoeken? (:


    Voor het meisje licht getinte huid, lichter dan die van de jongens van het roedel. Donkerbruin haar met grove krullen en blauwe ogen, voor mij is dat echt moeilijk te vinden. En voor de jongen gewoon zwart haar en blauwe ogen maar ik ben nog geen jongen tegen gekomen die past bij het beeld in mijn hoofd.


    Physics is awesome